صفحه اصلی
هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

Rixos Downtown Hotel Antalya

  • هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا-543
  • هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا-7295
  • هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا-8505
  • هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا-1864
  • هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا-5293

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

اگر می‌خواهید تجربه‌ حضور در یکی از کامل‌ترین و بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر آنتالیا را داشته باشید، پیشنهاد ما هتل ریکسوس داون تاون است. این هتل با به روزترین معماری و مدرن‌ترین طراحی که در سال 2011 بازسازی مجدد شده است، در مرکز شهر آنتالیا و در نزدیکی پارک فرهنگی آتاتورک واقع شده است.

با اقامت در این هتل شما می‌توانید منظره‌ دریای مدیترانه و کوه‌های توروس را از تراس اتاق خود ببینید و آرامشی بی مثال را تجربه کنید. آرونا، ساحل اختصاصی هتل ریکسوس داون تاون است و مناسب‌ترین گزینه برای آفتاب گرفتن است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در این مورد این هتل لازم است بدانید این است که با توجه به فضای سبز بی‌نظیر و نوع معماری‌ آن، این هتل توسط محیط زیست تایید شده است.

انواع اتاق‌های هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا با ۳۶۰ اتاق متنوع در ۸ طبقه ساخته شده است و شما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات و مواردی مانند نوع و تعداد تخت، خدمات جانبی و … بهترین و مناسب‌ترین اتاق را برای اقامت خود انتخاب کنید. در ادامه به توضیح انواع اتاق‌های هتل ۵ ستاره ریکسوس داون تاون آنتالیا خواهیم پرداخت:

  • اتاق دو تخته دلوکس با منظره‌ی دریا: یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره - متراژ ۳۲ متر - بالکن با منظره، دریا، استخر، باغ، کوه و شهر - تهویه‌ هوای مطبوع - حمام اختصاصی - تلویزیون LCD - وای فای - مینی‌بار - عایق صدا - صندوق امانات - مبلمان - چای‌ساز - صندوق امانات

  • اتاق Connected King با منظره‌ی دریا: دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره - متراژ ۶۴ متر - بالکن با منظره، دریا، استخر، باغ، کوه و شهر - تهویه‌ هوای مطبوع - حمام اختصاصی - تلویزیون LCD - وای فای - مینی‌بار - عایق صدا - صندوق امانات - مبلمان - چای‌ساز  - قهوه‌ساز - مناسب برای معلولین

  • سوئیت دلوکس King Bed با منظره‌ی دریا: یک سوئیت اختصاصی - یک تخت دو نفره و دو مبل تخت خواب شو - متراژ ۴۶ متر - بالکن با نمای دریا، باغ، استخر و کوه - حمام اختصاصی - تلویزیون LCD - عایق صدا - تراس بزرگ و دلباز - مینی‌بار - وای فای - دارای ۱ اتاق خواب - صندوق امانات

  • سوئیت Family King Bed: یک سوئیت اختصاصی - دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره - متراژ ۶۴ متر - تراس بزرگ و دلباز با نمای باغ و شهر و همچنین محل نشستن مناسب برای ریلکس کردن - دارای ۱ اتاق خواب و دو حمام اختصاصی - مینی‌بار - وای فای - عایق صدا - صندوق امانات - مبلمان - چای‌ساز - قهوه‌ساز

با توجه به اینکه هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا ۱۷ نوع اتاق مختلف دارد، ما به توضیح ۴ مدل از اتاق‌های این هتل بسنده می‌کنیم. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی سایر اتاق‌های این هتل و خدمات آن به سایت هتل ریکسوس داون تاون مراجعه نمایید.

امکانات هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

همانطور که در ابتدای این متن گفته شد، این هتل یکی از بهترین و کامل‌ترین هتل‌های شهر آنتالیا و تور آنتالیا است و طبیعتا امکانات فوق‌العاده‌ای نیز دارد. از امکانات مهم این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی، باغ، اجاره دوچرخه، پارک آبی، تنیس، محل بازی مخصوص کودکان، بار با انواع نوشیدنی، غذای مخصوص کودکان، غذای رژیمی، صبحانه در اتاق، وای فای رایگان در همه جای هتل، پارکینگ ماشین، باجه‌ی تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، وسایل بازی کودکان در فضای باز و فضای بسته، نظافت روزانه اتاق‌ها، اتاق جلسات، امکانات مناسب برای مهمانان معلول، استخر روباز در همه‌ی ایام سال، استخر آب گرم، بار کنار استخر، صندلی‌های مخصوص آفتاب، استخر مخصوص کودکان، ماساژ، باشگاه بدنسازی، تمامی خدمات آرایشگاهی آقایان و بانوان و سونا اشاره کرد.

این هتل همچنین ۶ رستوران با کیفیت و بی‌‌نظیر را در خود جای داده است. رستوران Panaromic و Lobby Lounge و Tropic A La Carte Snack با غذاهای بین‌المللی، Terrace Meat A La Carte مخصوص استیک و شام، Turunç Mediterranean Dining Venue غذای مخصوص گیاهخواران و غذاهای مدیترانه‌ای و رستوران Sense A La Carte مخصوص غذاهای دریایی است که شما می‌توانید از تمامی این رستوران‌ها استفاده کنید.

جاذبه‌های اطراف هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

این هتل در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است و جاذبه‌های دیدنی و مهم و مراکز خرید زیادی در اطراف آن قرار دارد. از هتل ریکسوس داون تاون تا فرودگاه آنتالیا  ۹ کیلومتر فاصله است و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس عمومی هم در ۴ کیلومتری هتل واقع شده است. از هتل تا موزه‌ آنتالیا و Beach Park تقریبا ۵۰۰ متر، تا آکواریوم آنتالیا ۱.۵ کیلومتر، تا آسانسور کالیچی ۲.۴ کیلومتر، تا برج ساعت آنتالیا ۲.۸ کیلومتر و تا پارک کاراعلی‌اوغلو و دروازه‌‌ی هادریان هم تقریبا ۳ کیلومتر فاصله است. 

از مراکز خریدی که در نزدیکی این هتل قرار دارد نیز می‌توان به پاساژ مارک آنتالیا در فاصله‌ی ۳ کیلومتری،‌ مرکز خرید میگروس در فاصله ۱۳ دقیقه‌ای، پاساژ تراسیتی در فاصله‌ی ۸ کیلومتری و مرکز خرید آگورا در فاصله‌ی تقریبا ۱۰ کیلومتری اشاره کرد.

قیمت هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

با توجه به اینکه هتل ریکسوس داون تاون دارای اتاق‌های متنوع و مختلفی است، هزینه اقامت در این اتاق‌ها نیز به طبع متنوع می‌باشد. ارزان‌ترین اتاق این هتل، اتاق دلوکس دو نفره با نمای شهر و خدمات All است که قیمت آن برای دو شب اقامت ۲۵۸ یورو می‌باشد. همچنین گران‌ترین اتاق این هتل نیز سوئیت Family King Bed با خدمات All است که قیمت آن برای دو شب اقامت ۱۳۵۸ یورو می‌باشد.

هتل های مشابه