هتل لیماک آتلانتیس آنتالیا

LIMAK ATLANTIS DELUXE & RESORT

  • 59277618
  • 49775587
  • 5151931
  • 5152158

امکانات هتـل

اگر به دنبال یک هتل ۵ ستاره با امکانات کامل و خدمات بی‌نظیر در منطقه‌ی بلک آنتالیا هستید، هتل لیماک آتلانتیس می‌تواند یکی از بهترین و مناسب‌ترین انتخاب‌های شما باشد. با توجه به این که این هتل ساحلی در سال ۲۰۰۲ ساخته شده است، اما معماری و امکانات آن شبیه به هتل‌های نوساز و به روز است. هتل لیماک آتلانتیس طبق امتیاز دهی سایت بوکینگ توسط مخاطبین، یکی از بهترین‌ هتل‌های مخصوص خانواده هاست.

انواع اتاق‌های هتل لیماک آتلانتیس آنتالیا

۴۵۶ اتاق در ۹ نوع مختلف در هتل لیماک آتلانتیس وجود دارد که همین مورد باعث شده این هتل از نظر تنوع و تعداد اتاق یک سر و گردن بالاتر از سایر هتل‌های منطقه‌ی بلک و هتل‌های آنتالیا باشد. در ادامه به تعدادی از اتاق‌های این هتل با امکانات آن اشاره خواهیم کرد.

اتاق استاندارد ۲ نفره یک اتاق ۳۰ متری با تراس رو به دریا است و امکاناتی مانند حمام، تهویه‌ی هوای مطبوع، تلویزیون، مینی بار، وای فای، صندوق امانات، مبلمان، دسترسی مخصوص معلولین و موارد دیگر را دارد.

سوئیت با وان آبگرم یکی از بهترین اتاق‌های این هتل است و در اندازه‌ی ۸۰ متری ساخته شده است. این سوئیت شامل یک تخت دو نفره و دو مبل تخت خواب شو، ۱ اتاق خواب و ۱ اتاق نشیمن، بالکن با نمای دریا، ۲ حمام و وان و جکوزی آبگرم، چای ساز و قهوه ساز، صندوق امانات و مبلمان می‌باشد.

اتاق Presidential Suite هم یکی دیگر از بهترین اتاق‌های هتل لیماک آتلانتیس می‌باشد و با ۱ اتاق نشیمن و دو اتاق خواب مجزا به همراه دو تخت دو نفره‌ی بزرگ و یک مبل تخت خواب شو آماده‌ی رزرو می‌باشد. تراس این اتاق نیز رو به دریا می‌باشد و تمامی امکانات را نیز شامل می‌شود.

در رابطه‌ با توضیحات اتاق‌های هتل لیماک آتلانتیس به همین ۳ نوع اتاق بسنده می‌کنیم و برای دیدن سایر اتاق‌ها می‌توانید از سایت هتل لیماک آتلانتیس بازدید نمایید.

امکانات هتل لیماک آتلانتیس آنتالیا

هتل لیماک امکانات بسیار زیادی دارد و تمامی توقعات شما را از یک هتل ۵ ستاره در تور آنتالیا برآورده می‌کند. 

این هتل ۳ رستوران مختلف دارد. اولین رستوران Pinea Restourant نام دارد و با غذاهای بین‌ المللی و در تمامی وعده‌های از مهمانان پذیرایی می‌کند. رستوران Dynasty Restaurant با غذاهای محلی و ترکیه‌ای مخصوص شام است و رستوران La Cucina REstaurant با طبخ غذاهای ایتالیایی برای مهمانان انواع پیتزا و پاستا را سرو می‌کند.

از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توانیم به محل پیک نیک،‌ مبلمان در فضای باز در کنار ساحل اختصاصی، باربیکیو، باغ سرسبز و بزرگ، اجاره دوچرخه، موسیقی زنده، پارک آبی مجهز، ورزش‌های آبی، تنیس روی میز، زمین بازی مخصوص کودکان، وسایل بازی برای کودکان در فضای باز، بار با انواع نوشیدنی، بوفه مناسب برای کودکان، غذای رژیمی، صبحانه در اتاق، وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و محوطه‌ی هتل، پارکینگ خودرو، پذیرش ۲۴ ساعته و باجه‌ی تبدیل ارز، نظافت روزانه، دسترسی‌های کامل مخصوص معلولین، ۱ استخر سربسته مخصوص تمامی افراد با سنین مختلف، ۱ استخر روباز با سرسره و صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن، صندلی ماساژ، خدمات آرایشی و بهداشتی مخصوص خانم‌ها و آقایان و تعداد زیادی امکانات دیگر اشاره کنیم.

جاذبه‌های اطراف هتل لیماک آتلانتیس آنتالیا

فاصله‌ی فرودگاه آنتالیا تا هتل لیماک آتلانتیس نسبتا زیاد و حدودا ۲۵ کیلومتر است. از هتل تا مسجد زیبای بلک حدودا ۳ کیلومتر و تا شهر باستانی و دیدنی آسپندوس، آمفی تئاتر آسپندوس و آباره رومی ۱۳ کیلومتر فاصله است و شما می‌توانید از این مکان‌های تاریخی دیدن کنید.

همچنین فاصله‌ی هتل لیماک تا مرکز خرید فورسا ۲۰۰۰ حدودا ۷ کیلومتر و تا مرکز خرید آکاپارک نیز حدودا ۱۴ کیلومتر است. 

قیمت هتل لیماک آتلانتیس آنتالیا

با توجه به اینکه قیمت اتاق‌های هتل لیماک و سایر هتل‌ها بسته به نوع خدمات و اندازه‌ی آن‌ها تعیین می‌شوند، اتاق‌های این هتل نیز نرخ‌های متفاوتی دارند و از ۲۴۳ یورو شروع و تا ۶۷۰ یورو ادامه خواهند داشت. گران‌ترین اتاق هتل لیماک اتاق Presidential Suite می‌باشد که در بخش انواع اتاق‌ها ویژگی‌های آن را خواندید. هزینه‌ی اقامت در این اتاق برای ۴ نفر و یک شب ۶۷۰ یورو می‌باشد. همچنین ارزان‌ترین اتاق این هتل نیز اتاق استاندارد دو نفره اکونومی است که هزینه‌ی رزرو آن ۲۴۳ یورو برای دو نفر و به مدت ۱ شب می‌باشد.

هتل های مشابه