اورنج کانتی بلک

Orange County Belek

  • هتل اورنج کانتی بلک آنتالیا
  • هتل اورنج کانتی بلک آنتالیا
  • هتل اورنج کانتی بلک آنتالیا
  • هتل اورنج کانتی بلک آنتالیا
  • هتل اورنج کانتی بلک آنتالیا

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

هتل اونج کانتی بلک Orange County Belek Hotel Antalya

هتل اورنج کانتی بلک، هتلی ساحلی و لوکس با خدمات یوآل در فاصله 5 کیلومتری از مرکز بلک و 32 کیلومتری از فرودگاه و یک ساعته شهر آنتالیا قرار دارد. فاصله ساحل به ساختمان هتل بسیار کم هست و براحتی قابل دسترسی می باشد.
این هتل در نزدیکی منطقه گردشگری معروف سریک  Bogazkent-Serik  پناهگاه پرندگان واقع شده است، و فاصله  آن تا هتل تنها 500 متر می باشد که با چند دقیقه پیاده روی به این مکان زیبا می رسید. این منطقه می تواند فرصتی برای تماشای پرندگان مهاجر در تور آنتالیا باشد ، پرورش بسیاری از گونه های پرنده در اینجا صورت می گیرد. شهرک بوگازکن یکی از 17 منطقه ای است که لاک پشت های مشهور جهان caretta caretta تخم های خود را در کشور ترکیه می گذارند و حتی  در طول مطالعات ، برای اولین بار در بوگازکتنت snappiness sn کوتوله مشاهده شد. این هتل به دلیل امکانات مناسب، برای تور آنتالیا و همچنین در تور آنتالیا نوروز توصیه می شود.
هتل اورنج کانتی بلک دارای ساحل خصوصی شنی با پرچم آبی، سرسره و پارک آبی،استخر و اسلاید آب،استخر کودکان است.
قابل ذکر است که هتل معروف و بزرگ لند آف لجندز در فاصله نیم ساعتی از هتل قرار گرفته که هتلی بسیار زیبا با پارک آبی بسیار بزرگ می باشد. شما حتی برای خرید نیز می توانید  به مرکز خرید land of legend در شهر کاردیه بعد از بلک بروید.
ورودی هتل لند آف لجندز (سال 1398) 60 دلار می باشد که بعد از پرداخت هزینه ورودی می توانید از امکانات تفریحی این هتل استفاده کرده و از آن لذت ببرید.
برای دسترسی به این هتل می توانید از تاکسی و یا دلموش استفاده کنید که البته هزینه تاکسی بسیار بالا می باشد، اما مینی بوس های دلموش که ایستگاهش از هتل 5 دقیقه پیاده  فاصله دارد بسیار  تمیز و کولر دار هستند  و هر 20 دقیقه تردد دارند. هنگامی که سوار این مینی بوس ها می شوید بعد از حدود 25 دقیقه روبروی لند اف لجند پیاده می شوید. هزینه دلموش 4 لیر است که  خیلی به صرفه بوده  و ایستگاه برگشت هم درست  جلوی لند اف لجند قرار دارد.
اگر قصد ندارید تا از سوپرمارکت های داخل هتل استفاده کنید از هتل 10 دقیقه پیاده روی کنید به فروشگاه migross میرسید .

اتاق های هتل اورنج کانتی بلک

هتل دارای 369 اتاق با منظره دریا و استخر و جنگل است.

تمامی اتاق ها هتل دارای بالکن، کف پارکت، قفل الکتریکی، مینی بار، تلویزیون ال سی دی همراه با ماهواره بین المللی، تلفن مستقیم، سشوار، سرویس بهداشتی، حمام، سیستم تهویه مطبوع و گاوصندوق می باشند.

رستوران های هتل اورنج کانتی بلک

هتل اورنج کانتی دارای سه رستوران می باشد. رستوران اصلی که صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند. صبحانه در این رستوران صبح از ساعت 07:00 تا 10:45 سرو می شود. جهت صرف ناهار باید حتما از ساعت 12:30 الی 14:30 در رستوران حاضر شوید و زمان صرف شام این هتل نیز از ساعت 19:00 تا 21:30 می باشد. اما این رستوران دارای یک بوفه شب از ساعت 00:00 تا 02:00 بامداد نیز است.رستوران آلاکارته هتل اورنج کانتی که از ساعت 19:00 تا 21:00 فقط سرویس می دهد و حتما باید از یک روز قبل میز خود را رزرو کنید و این رستوران برای کودکان تا 2 سال فقط رایگان می باشد. در اسنک بار هتل اورنج کانتی بلک شما می توانید از ساعت 12:00 تا 16:00 اسنک های بی نظیر و خوشمزه  از سراسر جهان را تست کرده و لذت ببرید.در Patisserie  هتل شما می توانید انواع دسر و کیک های خوشمزه را میل کنید.همچنین شما می توانید انواع پیش غذاهای متنوع و خوشمزه ترکی و یا بین المللی را که توسط آشپزان حرفه ای و مجرب این هتل تهیه می شوند را در اتاق خود با هزینه اضافی سفارش دهید. 

بار کنار استخر نیز از ساعت 10:00 صبح تا 00:00 شب به مسافران هتل خدمات ارائه می دهد.

بار دیسکو از ساعت 23:00 تا 02:00 باز می باشد.

بار ساحلی هتل نیز از ساعت 12:00 تا 18:00 دارای سرویس قلیان می باشد.

سرگرمی های هتل اورنج کانتی بلک

هتل اورنج کانتی بلک دارای تیم انیمیشن کاملا حرفه ای و بین المللی بوده که تمام تلاش خود را انجام می دهند تا برای شما تعطیلاتی به یادماندنی را رقم بزنند.
آمفی تئاتر هتل برای کشورهای مختلف برنامه های مختلف و زیبایی اجرا می کند.
از فعالیت های روزانه هتل که هر روز صبح برگزار می شود و شما می توانید در آنها شرکت کنید ژیمناستیک، ایروبیک، والیبال ساحل، فوتبال، دارت، قایقرانی، والیبال و تنیس روی میز می باشد. و در طول روز می توانید از باشگاه بدنسازی، سونا، حمام بخار، حمام ترکی، سرسره آبی، والیبال در استخر، پارک، ورزشهای آبی و ... لذت ببرید و در طول شب نیز از موزیک، برنامه های دنس و شوهای مخصوص کودکان و .. 
*بين تور ها رفتيگ و کشتی کروز را حتما امتحان کنید.

فاصله هتل اورنج کانتی بلک تا جاذبه های توریستی آنتالیا

هتل اورنج کانتی بلک با قرارگیری در 5 کیلومتری شهر بلک نسبت به جاذبه های توریستی آنتالیا از فاصله قابل توجهی برخوردار می باشد که در زیر به آن ها اشاره شده است.

  • (200متر) ساحل بوگازکنت آنتالیا
  • (5.2کیلومتر) باشگاه گلف گلوریا
  • (11.8کیلومتر) آسپندوس
  • (11.8کیلومتر) آمفی تئاتر آسپندوس
  • (12.3کیلومتر) باغ تولرانس
  • (12.3کیلومتر) قنات رومی

موقعیت مکانی هتل اورنج کانتی بلک تا فرودگاه

هتل 5 ستاره اورنج کانتی، درست در کناره ساحل سپیدفام دریا، قرار گرفته است و موقعیت آن نسبت به فرودگاه آنتالیا به شکل زیر می باشد.

  • (32.2کیلومتر) فرودگاه آنتالیا

آدرس هتل اورنج کانتی بلک 

Boğazak Mah, 50. Sokak No:18, 07500 Serik/Antalya, 07500 Belek, Turkey

هتل های مشابه