ازمیر مریوت

Izmir Marriot Hotel

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

درباره هتل Izmir Marriott Hotel


هتل لوکس ماریوت در شهر زیبا و دیدنی ازمیر در کشور ترکیه واقع شده‌است. یکی از ویژگی‌های برجسته هتل پنج ستاره و مجلل ماریوت ازمیر این است که به جاهای دیدنی ازمیر بسیار نزدیک است. هتل Izmir Marriott Hotel در کنار دریا قرار دارد و این مزیت را دارد که می‌توانید کنار دریا قدم بزنید و سرگرم تماشای منظره‌ای آرامش‌بخش و دیدنی شوید. اگر بلیط هواپیما ازمیر خریداری کرده‌اید؛ خوب است بدانید که فاصله فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل ماریوت ازمیر تنها ۱۴.۵ کیلومتر است. ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه از نظر وسعت و از مقاصد گردشگری پرطرفدار مخصوصا بین ایرانیان است. ازمیر شهری ساحلی است و در کنار دریای اژه قرار گرفته است. یکی از جاذبه‌هایی که در طول مدت زمان اقامت در شهر ازمیر و هتل ماریوت باید از آن بازدید کنید؛ شهر باستانی افه سوس ازمیر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل ماریوت ازمیر


هتل ماریوت ازمیر دارای امکانات خوب و باکیفیتی است از جمله لابی شیک، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ، رستوران، استخر سرپوشیده مناسب تمامی سنین، استخر در فضای باز در تراسی با چشم‌انداز تماشایی از شهر، دریا و آسمان که در زمان غروب خورشید حیرت‌انگیز است، سالن کنفرانس و جلسه، بیزینس سنتر، فکس، فتوکپی، سالن ورزشی، اسپا، حمام، سونا و ماساژ. خدمات هتل Izmir Marriott Hotel شامل پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، خدمات ویژه معلولین، خدمات بلیط، دستگاه خودپرداز، شاتل گشت شهری، خدمات تور، امکان اجاره خودرو و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، لباسشویی، خشکشویی، اتو و اتوی شلوار. یکی از مزیت‌های هتل ماریوت ازمیر این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را به همراه داشته باشید و وسایل مخصوص غذا و نگهداری آنها هم در هتل ماریوت ازمیر موجود است. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید؛ از هتل ماریوت ازمیر درخواست تاکسی کنید تا با خیالی راحت تردد کنید. کارکنان مجرب هتل ماریوت ازمیر علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی و عربی هم مسلط هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق کینگ دابل با نمای دریا، اتاق کینگ دابل با نمای شهر، اتاق کرنر کینگ با نمای دریا، اتاق کرنر کینگ با نمای شهر، اتاق تویین اکسکیوتیو با نمای دریا، اتاق کینگ اکسکیوتیو با نمای شهر و اتاق کینگ اکسکیوتیو با نمای دریا از جمله اتاق‌های مجلل و طراحی شده به شیوه مدرن و راحت هتل Izmir Marriott Hotel هستند. همچنین در هتل ماریوت ازمیر، اتاق عروس و داماد هم قابل رزرو است. در اتاق‌های هتل ماریوت ازمیر وسایل و تجهیزات خوبی قرار دارند تا اقامتی آسوده و بدون دغدغه برای مهمانان فراهم باشد. امکانات هتل Izmir Marriott Hotel شامل تلویزیون، مینی‌بار، یخچال، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، صندوق امانات، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، سشوار، دمپایی و سیستم اطفا حریق هستند. قابل ذکر است که در اتاق‌های هتل ماریوت ازمیر امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه در هتل ماریوت ازمیر سرگرم شوید، می‌توانید کتاب بخوانید، به بخش اسپا و ماساژ و حمام بروید و ساعاتی مفرح و آرامش‌بخش را سپری کنید، در استخرهای سرپوشیده و در فضای باز شنا و تفریح کنید، در باشگاه ورزشی به تناسب اندام و تمدد اعصاب خود توجه کنید و یا در تور یا کلاس آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. همچنین می‌توانید از هتل Izmir Marriott Hotel دوچرخه بگیرید و اوقاتی خوش را با دوچرخه‌سواری در اطراف هتل تجربه کنید.

رستوران هتل


شما می‌توانید در رستوران هتل ماریوت ازمیر که رستوران لیما (Lima Restaurant) نام دارد؛ در فضایی دنج و دلنشین خوراک‌هایی لذیذ و خوشمزه را به سبک ترکی، محلی و مدیترانه‌ای را در تمام وعده‌ها میل کنید و اوقاتی دلپذیر را بگذرانید. همچنین امکان نشستن در فضای باز در هوای مطلوب و چشم‌انداز گیرا وجود دارد.

فاصله هتل ماریوت ازمیر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید کوناک پیر ازمیر: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت ازمیر: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان کوناک: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی ازمیر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک ازمیر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا کادیفکاله: ۱.۸ کیلومتر

هتل های مشابه