021-88507190

ویزای توریستی کانادا

فرقی نمی کند دلیل شما برای سفر به کانادا دیدن اقوام و دوستان، شرکت در همایش های بین المللی، گردش و تفریح، تحصیل و.... با هر هدفی که باشد شما برای رفتن به کانادا، ملزم به دریافت ویزای کانادا هستید.
با وجود مشکلاتی که برای اخذ ویزای کانادا برای گردشگران و مهاجران وجود دارد، کانادا یکی از مقاصد مهم برای گردشگران می باشد و سالانه افراد زیادی به این کشور سفر یا مهاجرت می کنند. 
مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و اخذ انواع ویزای کانادا با مشاوران مجرب و متخصص در خدمت شما عزیزان می باشد.

ویزای توریستی کانادا

وقتی فردی می خواهد برای مدت زمانی کوتاه و معمولاً کمتر از 6 ماه به کانادا سفر کند، باید ویزا موقت یا TRV دریافت کنند. در این گروه ویزا بسته به اینکه چرا می خواهید به کانادا بروید، انواع مختلفی وجود دارد. یکی از این انواع ویزا ویزیتور کانادا است که به عنوان ویزای توریستی کانادا نیز شناخته می شود.
ویزای Visitor  کانادا یک ویزای اقامت موقت برای کانادا است که به دارنده اجازه می دهد تا برای مواردی مانند:

  • گردشگری یا تعطیلات در کانادا
  • دیدار خانواده
    به کانادا سفر کنند. 

ویزای توریستی کانادا به شما اجازه می دهد تا به کانادا سفر کنید و اجازه ورود به این کشور را داشته باشید. مأموران گشت مرزی کسانی هستند که مجوز ورود یا اجازه ورود به شما بر اساس اسناد و وضعیت شما را می دهند.
اگر ویزای Visitor کانادا را اخذ کردید و افسران اطمینان داشته باشند که شما هیچ هدف جنایی ندارید، به شما اجازه می دهند که به کشور وارد شوید و تعطیلات یا ملاقات خانوادگی خود را در کانادا آغاز کنید.

اخذ ویزای توریستی کانادا

انوع ویزا توریستی کانادا 

ویزا کانادا بر اساس مدت زمان و تعداد دفعات ورود به کانادا به دو دسته کلی تقسیم می شود:
ویزا یک بار ورود یا Single: با این ویزا فقط می توانید یک بار به کانادا سفر کنید و حداکثر شیش ماه در این کشور اقامت داشته باشید.
ویزای چند بار اجازه ورود یا Multiple : این ویزا 5 ساله می باشد و می توانید چندین بار در طول این پنج سال به این کشور سفر کنید فقط این ویزا یک نکته مهم دارد که باید به آن توجه کنید، شما نمی توانید در هر دوره سفر بیشتر از 6 ماه در این کشور بمانید و باید پس از 6 ماه به کشور خود بازگردید و پس از مدتی دوباره به این کشور سفر کنید.

آیا باید برای ویزای بازدید کننده کانادا اقدام کنم؟

اکثر مسافران به ویزای Visitor احتیاج دارند که به آنها اجازه ورود به کانادا را می دهد، گرچه اتباع کشورهایی وجود دارند که فقط به مجوز سفر الکترونیکی (ETA)  نیاز دارند، یا کاملاً معاف هستند و بدون نیاز به اخذ ویزا، آزادانه با گذرنامه خود وارد شوند.

معیارهای مهم  برای اخذ ویزای توریستی کانادا چیست؟

برای واجد شرایط بودن برای اخذ ویزای توریستی کانادا، متقاضی باید معیارهایی را رعایت کند. این الزامات مشخص می کند که آیا کسی واجد شرایط اخذ ویزا توریستی هست یا خیر.
ضوابط واجد شرایط بودن ویزاهای اقامت موقت عبارتند از:

  • حداقل 18 سال سن داشته باشید تا بتوانید برای اخذ ویزا توریستی اقدام نمایید.
  • یک گذرنامه صادر شده معتبر دولتی با حداقل یک صفحه خالی داشته باشید 
  • ترجمه و تأیید تمام مدارکی که در اختیار دارید به زبان انگلیسی یا فرانسوی 
  • نداشتن سابقه کیفری و مدارک دادگاه برای اثبات آن 
  • آماده پرداخت هزینه های درخواست ویزا باشید.
  • اسناد مناسب را در صورت لزوم امضا کنید.
  • فرم رضایت نامه مرکز درخواست ویزا (VAC) را پر کنید و امضا کنید.
  • نسخه هایی از وضعیت مهاجرت فعلی خود را در کشور دیگر یا کانادا ارسال کنید.
  • بودجه کافی برای تأمین اقامت خود در کانادا را داشته باشید.
  • آماده حضور و مصاحبه یا دادن اطلاعات بیومتریک باشید.
  • اگر کنسولگری کانادا از شما خواسته است، معاینه پزشکی را انجام دهید.
  • ثابت کنید که اقامت شما در کانادا موقتی است و پس از اتمام بازدید، شما به کشور خود باز خواهید گشت. باید ثابت کنید که قصد کار و تحصیل در کانادا را ندارید.

با این حال، بسته به نوع ویزای TRV که متقاضی آن هستید، ممکن است مجبور شوید معیارهای دیگری را نیز رعایت کنید.
اگر نمی توانید ثابت کنید که واجد شرایط ویزای بازدید کننده کانادا هستید، آن ها براساس نکات که ورود شما به کانادا غیرقابل قبول است، شما را رد می کنند.

شرایط ویزای توریستی کانادا

برای درخواست ویزای توریستی کانادا، باید برخی مدارک را ارائه دهید، مهم ترین مدارک اخذ ویزا کانادا :

  • شرایط استاندارد برای ویزای کانادا
  • فرم درخواست ویزای توریستی کانادا 
  • بانک یا سایر صورت های مالی شما برای اثبات داشتن بودجه کافی برای سفر به کانادا.
  • برنامه سفر 
  • اگر دعوت نامه از دوستان و خانواده خود دارید ارائه دهید.
  • در صورت بازدید از خانواده، رابطه خویشاوندی خود را اثبات کنید.
  • گردش مالی 
  • نامه اعلامیه ای از طرف شما به دولت کانادا که در آن توضیح می دهید که چرا آنها باید ویزای توریستی به شما بدهند.
  • دو عکس که الزامات عکس کانادا را برآورده می کند.
  • وضعیت اشتغال یا تحصیلات شما از طریق رزومه یا دیپلم و همچنین نامه ای از طرف کارفرمای شما مبنی بر اینکه شما تعهدات قراردادی برای انجام آن دارید و باید به وطن خود برگردید.
  • اثبات این که اقامت شما در کانادا موقتی است و شما پس از اتمام بازدید به وطن خود باز خواهید گشت، مانند اجاره نامه، دادخواست ملک و...
  • اثبات عدم برنامه ریزی برای کار یا تحصیل در کانادا.
  • اسناد دادگاه که ثابت می کند سابقه کیفری ندارید.
    تمام اسنادی که شما ارائه می دهید باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی ترجمه شوند.

اخذ ویزا و پاسپورت کانادا

چگونه می توان برای ویزای بازدید کننده کانادا اقدام کرد؟

برای شروع درخواست ویزای Visitor کانادا، چندین فرم و مراحل مختلف وجود دارد که شما به عنوان متقاضی باید طی کنید. مراحل درخواست ویزای Visitor  کانادا در زیر توضیح داده شده است:

  • صلاحیت ویزای بازدید کننده کانادا را دریافت کنید.
  • مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا را تکمیل نمایید.
  • فرم ویزای توریستی کانادا را ارسال کنید. (در این بخش نحوه پر کردن فرم ویزای توریستی کانادا آموزش داده شده است)
  • منتظر پردازش و پاسخ به درخواست های اضافی و دریافت اطلاعات باشید.
  • گذرنامه خود را برای تمبر کردن ارسال کنید.

هزینه ویزای توریستی کانادا چقدر است؟

هزینه درخواست هر شخص برای ویزای بازدید کننده کانادا 100 دلار است. همچنین باید هزنیه بیومتریک نیز پرداخت نمایید که این مبلغ 85 دلار اضافی برای شما خواهد بود. بنابراین کل هزینه درخواست این ویزا 185 دلار کانادا است. علاوه بر این، شما باید هزینه پردازش پاسپورت را نیز بپردازید که حدود 45 دلار هزینه خواهد داشت.
نکته : البته این هزینه های ویزای توریستی کانادا در هر کشور متفاوت می باشد.

صدور ویزا توریستی کانادا چقدر طول می کشد ؟

زمان لازم جهت صدور ویزای توریستی کانادا برای متقاضیان بین 8 الی 40 روز کاری اعلام می شود. با این حال تیم متخصص مهرپرواز با بهترین خدمات اقداماتی منحصر به فرد را انجام داده تا در کوتاه ترین زمان ممکن ویزای شما صادر شده و بتوانید از آن استفاده نمایید. البته زمان پردازش در کشور ما به دلیل عدم وجود سفارت کانادا در ایران روند پیچیده تری دارد با این حال ما سعی بر این داریم تا بتوانیم با تمهیدات لازم در مدت زمان کمی ویزای شما را به دستتان برسانیم.

ویزای توریستی کانادا چه مدت اعتبار دارد؟

کنسولگری کانادا تصمیم می گیرد تا چه مدت بطور جداگانه ویزا توریستی کانادا را به شما بدهد. مواردی وجود دارد که آنها فقط برای آن بازه زمانی که می خواهید به کانادا مراجعه کنید به ویزا شما اعتبار می دهند، ولی مواردی وجود دارد که تا زمانی که گذرنامه شما پایان یابد، به ویزا شما اعتبار می دهند. این همه به این بستگی دارد که آیا آنها معتقدند که شما به کشور خود باز خواهید گشت یا خیر.
با وجود مدت اعتبار ویزای توریستی کانادا، شما اجازه ندارید بیش از 6 ماه در هر بازه زمانی در کشور کانادا بمانید. بنابراین، پس از 6 ماه شما باید به کشور خود برگردید، مدتی بمانید و سپس می توانید 6 ماه دیگر به کانادا بازگردید.

تا چه زمانی مجاز به داشتن ویزا توریستی کانادا هستیم

با ویزای توریستی کانادا، شما مجاز به مسافرت در کانادا برای کمتر از 6 ماه تا زمانی که وضعیت مالی خوبی داشته باشید هستید. شما مجاز به گرفتن مدارک کانادایی یا اقامت دائم در این کشور نیستید. همچنین شما مجاز به کار، تحصیل نیستید و اجازه نخواهید داشت برای مراقبت های بهداشتی یا سایر مزایای دولتی تقاضا کنید.

اخذ ویزای توریستی

آیا می توانیم با ویزای توریستی وابستگان خود را به کانادا بیاوریم؟

وابستگان شما مانند همسرتان و فرزندان خردسال شما می توانند با ویزای توریستی به همراه شما به کانادا بیایند. با این حال، آن ها باید درخواست خود را داشته باشند و هرکس باید هزینه های جداگانه ای بپردازد. شما می توانید درخواست هایتان را باهم به عنوان یک خانواده به تیم مهرپرواز ارائه دهید تا روند صدور ویزای خانواده شما به بهترین شکل در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

ریجکت شدن ویزا توریستی کانادا و دلایل آن 

اخذ ویزای توریستی کانادا می تواند بسیار دشوار باشد. اگر در خواست شما رد شود چه کاری باید انجام دهیم ؟
ارسال مجدد و رد هرگونه مشکل برای درخواست مجدد ویزای کانادا، همیشه گزینه ای است. این گزینه را فراموش نکنید، حتی اگر ریجکت شدن ویزای کانادا می تواند بسیار ناامیدکننده و ناراحت کننده باشد. یکی از گزینه های شما برای مقابله با رد شدن ویزای توریستی کانادا، استفاده مجدد است، اما شما همچنین می توانید درخواست تجدید نظر کنید.
ولی نگران ریجکت یا رد شدن ویزای خود نباشید! مهرپرواز با تیمی متخصص و مجرب سعی دارد بدون وجود مشکل و ریجکتی ویزای توریستی شما را اخذ نماید و شما بتوانید به راحتی سفر خود را آغاز نمایید.

آیا باید از ویزای توریستی رد شده دوباره استفاده کنم یا درخواست تجدید نظر کنم؟

این که آیا شما باید مجدداً ویزای توریستی کانادا را انتخاب کنید یا در مراحل درخواست تجدید نظر پیش بروید بستگی به وضعیت شخصی شما دارد. علاوه بر این، این بستگی به این دارد که چرا درخواست ویزای کانادایی در وهله اول رد شد. به عنوان مثال، آیا احساس می کنید که افسر ویزا که پرونده شما را پردازش کرده است، در رد درخواست شما خطایی انجام داده است و از طرف خودتان خطایی رخ نداده است؟ در صورت بروز این مسئله، باید از ویزای توریستی کانادا خود به دادگاه فدرال کانادا درخواست تجدید نظر کنید.
اگر در برنامه اصلی خود اشتباهی مرتکب شده اید، می توانید با اطلاعات مناسب در مورد برنامه دوباره اقدام نمایید. به عنوان مثال، ممکن است شما در درخواست اولیه خود اشتباه یا فراموش کرده باشید که بخشی از اسناد و مدارک مهم لازم برای پذیرش درخواست را درج نمایید. شما باید در مورد برنامه خود توضیح دهید که چرا به طور ناگهانی اطلاعات جدیدی دارید که می توانند در خواست شما را قبول کنند. اگر مجدداً از ویزای توریستی استفاده کنید، ممکن است مانند قبل در خواست شما رد شود. 
اطمینان حاصل کنید که با یک وکیل دارای مجوز مهاجرت مشورت کنید و پرونده خود را به طور کامل به تیم متخصص مجرب مهرپرواز بسپارید و نگرانی بابت مشکلات و روند پیچیده اخذ ویزای خود نداشته باشید.

اخذ ویزای کانادا و سفر خانوادگی به این کشور
یکی از مهم ترین ویژگی های هر مجموعه خدمات است که آن مجموعه ارائه می دهد مهم ترین نکات این خدمات کیفیت کار و هزینه ها می باشد. خدمات با کیفیت با هزینه های مناسب می تواند بازار رقابت را برای یک مجموعه بسیار مطلوب نماید. اخذ ویزا کانادا پروسه زمان بر و پر هزنیه می باشد. شما برای دریافت ویزا کانادا برای هر نوعی باید از یک تیم متخصص و مجرب کمک بگیرد چون ممکن است با اشتباهاتی کوچک باعث ریجکتی ویزای شما شود و زیان های بسیاری به شما برساند و آینده شما را دستخوش تغییرات ناخوشایندی نمایید. برای جلوگیری از این آسیب ها بهتر است از اول با مشاوران و متخصصان مجرب مشورت نمایید. مهرپرواز با ارائه بهترین مشاوران و وکیل های متخصص و مجرب، ارائه خدمات مهاجرت و اخذ ویزا توریستی و ویزای تحصیلی کانادا در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.  

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW