هتل تیتانیک مردان آنتالیا|TITANIC MARDAN(PREMIUM) Hotel Antalya

Hotel Titanic Mardan Palace

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

در هتل پنج ستاره Hotel Titanic Mardan Palace می توان شکوه و راحتی بی نظیر یک کاخ را داشت. تعداد واحدهای اقامتی این هتل 560 عدد بوده و در 15 کیلومتری شهر آنتالیا در منطقه لارا واقع شده است. هتل مذکور در سال 2009 تاسیس شده و دارای یکی از بزرگترین استخر های اروپا است. علاوه بر وجود چنین استخری، مواردی چون ساحلی اختصاصی ساخته شده از ۹ هزار تن شن و ماسه مرغوب مسی، ساختمان اصلی متشکل از هزار متر مربع طلا، پنج هزار قطعه کریستال و دو هزار سیصد متر سنگ مرغوب مرمر ایتالیایی باعث شده هتل مردان به عنوان گران ترین و لوکس ترین هتل ترکیه و اروپا شناخته شود. در معماری این هتل از بناهای معروفی چون پل گالاتا، طرح داوینچی و برج مایدن الهام گرفته شده است.  در این هتل می توان غذاهای روسی، فرانسوی، تایلندی، ژاپنی و مدیترانه ای سرو کرد.

امکانات و خدمات هتل Hotel Titanic Mardan Palace وان

فعالیت های موجود و قابل انجام از درمان های آبگرم و گلف تا چندین استخر و برنامه های متنوع مربوط به تناسب اندام موجود است. حتما خریدهای مجلل را امتحان کنید. این هتل دارای ساحل خصوصی بی عیب و نقص برای استراحت می باشد. می توان فرزندان خود را در یک روز تفریحی در Tiny Kids Club مشغول نمود و تا زمان اقامت در هتل از سرگرمی های درجه یک لذت ببرید. امکانات در هتل Hotel Titanic Mardan Palace وان بسیار زیاد است.

استخرهای شنا

علاوه بر یک اکو پارک دوستدار خانواده با شش سرسره آبی، چندین استخر با اندازه های مختلف وجود دارد، از جمله استخر اصلی 9700 متر مربع، استخرهای داخلی و خارجی گرم شونده، استخر آکواریوم و چندین استخر خصوصی در منطقه دریاچه هاوس. در فصل تابستان استخر اصلی و 6 استخر در بخش دریاچه خانه باز می باشند و در فصل زمستان  Aquapark، استخر سرپوشیده گرم شونده و استخر روباز گرمکن آماده خدمات دهی هستند


هتل های مشابه