هتل آسکا لارا آنتالیا

ASKA LARA

امکانات هتـل

اگر می‌خواهید معماری مدرن، اتاق‌های بی‌نظیر، فضای عاشقانه و رمانتیک و خدمات و امکانات فوق‌العاده را در یک پکیج تجربه کنید، ما به شما هتل ۵ ستاره آسکا لارا آنتالیا را پیشنهاد می‌کنیم. شروع ساخت این هتل با خدمات رفاهی در کلاس جهانی  در سال ۲۰۱۲ در منطقه‌ی لارا آغاز شد و در بهار سال ۲۰۱۴ به بهره‌ برداری رسید و از این رو جزو هتل‌های نوساز آنتالیا می‌باشد. هتل آسکا که در نزدیکی دریای مدیترانه واقع شده، یک تجربه‌ی بی‌نظیر برای تعطیلات است و آرامش شما را تضمین خواهد کرد. نزدیکی این هتل به جاذبه‌های تاریخی و مناطق مهم و دیدنی لارا، یکی دیگر از مزیت‌های این هتل است. 

انواع اتاق‌های هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا دارای ۵۴۵ اتاق است که تمامی این اتاق‌ها دارای بالکن، تهویه‌ی هوای مطبوع، تلویزیون، کتری برقی، مینی‌بار، حمام و سرویس بهداشتی، وای فای و سشوار می‌باشد.

این هتل با ۷ نوع اتاق مختلف با متراژها و منظره‌های مختلف قابل رزرو است و مهمانان و کسانی که می‌خواهند در این هتل اقامت داشته باشند می‌توانند یکی از این اتاق‌ها را انتخاب کنند. اتاق های هتل آسکا لارا آنتالیا و امکانات آن به شرح زیر است: 

  • اتاق استاندارد با منظره‌ی زمین: اتاق ۲۵ متری با یک تخت ۲ نفره - بالکن با منظره‌ی باغ و زمین - دستگاه قهوه‌ساز - صندوق امانات - مبلمان - عایق صدا - امکانات متنوع دیگر 

  • اتاق استاندارد ۲ نفره با منظره‌ی زمین: اتاق ۲۵ متری با ۲ تخت یک نفره و یک مبل تخت خواب شو - بالکن با منظره‌ی باغ و زمین - دستگاه قهوه‌ساز - صندوق امانات - مبلمان - عایق صدا - امکانات متنوع دیگر ( اتاق استاندارد ۳ نفره با منظره‌ی زمین نیز دقیقا شبیه این اتاق است )

  • سوئیت اختصاصی با منظره‌ی دریا: اتاق ۹۵ متری با ۲ تخت یک نفره و ۱ تخت دو نفره - آشپزخانه - تراس با نمای دریا و باغ - وان آبگرم - دارای ۱ اتاق خواب و ۱ اتاق نشیمن - میز ناهارخوری - دستگاه قهوه ساز - دستگاه تصفیه هوا - عایق صدا

همچنین اتاق‌های دیگری مانند اتاق خانواده، اتاق دو نفره اقتصادی و اتاق دو نفره با نمای استخر نیز سایر اتاق‌های هتل آسکا لارا آنتالیا است.

امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا

با تعریف‌هایی که از هتل ۵ ستاره آسکا لارا آنتالیا خواندید، این توقع برای شما ایجاد می‌شود که امکانات این هتل باید با سایر هتل‌ها در تور آنتالیا تفاوت داشته باشد. از امکاناتی که این هتل برای مهمانان خود در نظر گرفته است می‌توان به ساحل اختصاصی، اجاره دوچرخه، باشگاه ایروبیک، موسیقی زنده، سینما، تجهیزات بدمینتون و تنیس، پارک آبی مجهز، باشگاه و زمین بازی مخصوص کودکان، غواصی و قایقرانی با پرداخت هزینه جداگانه، بار با انواع نوشیدنی‌ها، بوفه‌ی مخصوص کودکان، صبحانه در اتاق، وای فای در تمامی اتاق‌ها محوطه‌ی هتل، پارکینگ خودرو، اتاق مخصوص چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، باجه‌ی تبدیل ارز، نظافت روزانه اتاق‌ها، یک استخر روباز، یک استخر سربسته و یک استخر مخصوص کودکان، باشگاه بدنسازی، ماساژ، خدمات زیبایی و بهداشتی آقایان و بانوان و موارد دیگر اشاره کرد.

این نکته فراموش نشود که هتل آسکا لارا آنتالیا با ۵ رستوران متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. رستوران Anka Main با غذاهای بین‌المللی، رستوران La Perla Alacarte با غذاهای ایتالیایی، رستوران Mandarin Asian Alacarte با غذاهای ژاپنی، چینی، کره‌ای و سوشی، رستوران Missina Fish با غذاهای دریایی و رستوران Mozaik Alacarte نیز با غذاهای محلی و ترکیه‌ای است.

جاذبه‌های اطراف هتل آسکا لارا آنتالیا

همانطور که در ابتدای این متن خواندید، این هتل در منطقه‌ی مهم لارا واقع شده است و مکان‌های مهم، جاذبه‌ها و پاساژهای زیادی در نزدیکی این هتل وجود دارد. فاصله‌ی هتل آسکا لارا تا فرودگاه آنتالیا ۸ کیلومتر است. جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید نزدیک به هتل نیز به شرح زیر است:

  • ساحل زیبای مارتیلی: ۹ کیلومتر

  • شهر تاریخی پراگ: ۱۲ کیلومتر

  • دروازه‌ی هادریان، برج ساعت آنتالیا، آبشار و پارک کورشونلو: ۱۷ کیلومتر

  • آسانسور کالیچی و موزه‌ی آنتالیا: ۱۹ کیلومتر

  • مرکز خرید کندو: ۵۰۰ متر

  • مرکز خرید آنتالیوم: ۱ کیلومتر

  • مرکز خرید تراسیتی: ۱۲ کیلومتر

قیمت هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا آنتالیا با توجه به اینکه جزو هتل‌های ۵ ستاره و بهترین هتل‌های شهر آنتالیا است و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد، اما هزینه‌ی اقامت در آن نسبتا مناسب است و لازم نیست مبلغ زیادی برای آن هزینه کنید.

شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی حدودا ۱۰۰ یورو اتاق ۲ نفره استاندارد با منظره‌ی زمین سبز را رزرو کنید. همچنین با پرداخت ۲۲۲ یورو اتاق استاندارد ۳ نفره برای ۱ شب در اختیار شماست.

هتل های مشابه