هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا

Adalya Art Side Antalya

  • هتل آدالیا آرت ساید آنتالیا
  • هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا-3797
  • هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا-5820
  • هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا-5680
  • هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا

امکانات هتـل

    تهویه مطبوع (اسپلیت)
    کتری الکتریکی
    صندوق امانات
    تلویزیون
    ماهواره
    تلفن
    مینی بار
    بالکن
    نظافت روزانه

هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا یکی از هتل‌های ۵ ستاره شهر آنتالیا است و همانطور که از نام آن مشخص است در منطقه سیده این شهر قرار دارد. این هتل ۵ ستاره که فقط ۴۰۰ متر با ساحل دریای مدیترانه فاصله دارد،‌ دارای استخرهای روباز و سرپوشیده و همچنین ساحل خصوصی می‌باشد.

این هتل یکی از هتل‌های مجموعه آدالیا به شمار می‌رود که در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده و بازسازی آن در سال ۲۰۱۲ انجام شده است. ساختمان اصلی هتل ۵ طبقه است و دارای ۵ لاین آسانسور می‌باشد.

هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا دارای امکانات مناسبی مانند وای فای رایگان، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، انواع تفریحات ورزشی، رستوران و بار نوشیدنی است و همین باعث می‌‌شود مهمانانی که تور آنتالیا لحظه آخری را خریداری کرده‌اند و قصد اقامت در این هتل را دارند بتوانند لحظات مفرحی را سپری کنند.

انواع اتاق‌ها، امکانات هتل،‌ قیمت و جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

انواع اتاق‌های هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا

هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا یکی از بزرگترین هتل های آنتالیا به شمار می‌رود و دارای ۴۱۷ اتاق با ظرفیت ۱۱۸۱ نفر است. اتاق‌های این در ۲ نوع استاندارد و خانوادگی طراحی و ساخته شده است و امکانات و ویژگی‌های آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • اتاق استاندارد یا Standard Room: مساحت ۲۸ متر - مناسب برای حداقل ۱ و حداکثر ۳ نفر - دارای یک تخت ۲ نفره و یک تخت ۱ نفره - سرویس اتاق - لباس‌‌شویی و خشک‌شویی - تراس با منظره زمین و استخر - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - آینه آرایش - تهویه هوا - تلفن - تلویزیون ماهواره‌ای - مینی بار - کتری برقی به همراه چای و قهوه - کمد لباس - صندوق امانات و اینترنت وای فای (با پرداخت هزینه)
  • اتاق خانوادگی یا Family Room: مساحت ۵۷ متر - مناسب برای حداقل ۱ و حداکثر ۵ نفر - دارای یک تخت ۲ نفره و دو تخت ۱ نفره (این اتاق با تخت ۲ طبقه برای کودکان هم قابل رزرو است) - ۲ اتاق - سرویس اتاق - لباس‌‌شویی و خشک‌شویی - تراس با منظره زمین و استخر - حمام و سرویس بهداشتی - سشوار - آینه آرایش - تهویه هوا - تلفن - تلویزیون ماهواره‌ای - مینی بار - کتری برقی به همراه چای و قهوه - کمد لباس - صندوق امانات و اینترنت وای فای (با پرداخت هزینه)

امکانات هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا

خدمات غذا و نوشیدنی هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا، یکی از کامل‌ترین امکانات این هتل به شمار می‌رود. رستوران اصلی Sultan با ظرفیت ۹۵۰ نفر و سرو انواع غذا در تمام وعده‌ها به صورت بوفه، رستوران آلاکارته Divan با سرو غذاهای ترکیه‌ای، رستوران آلاکارته Garda با سرو غذاهای ایتالیایی، رستوران آلاکارته Zhen Guen با سرو غذاهای چینی، شیرینی پزی با سرو تازه‌ترین کیک‌ها و شیرینی‌ها و ۴ بار نوشیدنی با سرو انواع مختلف نوشیدنی‌ها خدمات غذا و نوشیدنی هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا را تشکیل می‌دهند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا نیز شامل باشگاه بدنسازی و تناسب اندام، بیلیارد، بولینگ، دارت، ورزش‌های آبی، اسکواش، تنیس روی میز، اتاق بازی، اجاره دوچرخه، ایروبیک، والیبال ساحلی، تیراندازی با کمان، پارتی و کلاب شبانه به همراه دی‌جی، موسیقی زنده، تنیس،  تفریحات و سرگرمی‌های مخصوص کودکان، استخر روباز مخصوص بزرگسالان، استخر روباز مخصوص کودکان، پارک آبی و سرسره‌های مهیج، استخر سرپوشیده، ساحل اختصاصی به همراه امکانات کامل، مرکز مجهز اسپا، ماساژ، حمام ترکی، سونا، سالن همایش، اتاق کنفرانس، نمایش‌های سرگرم کننده، وای فای رایگان در محوطه عمومی هتل، پارکینگ رایگان، انبار چمدان،‌ پذیرش ۲۴ ساعته،‌ خدمات خشک‌شویی، فروشگاه، اجاره خودرو، سالن زیبایی و دسترسی‌های مخصوص معلولین می‌باشد.

جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا

بیشتر افرادی که به کشور ترکیه و به خصوص شهر آنتالیا سفر می‌کنند، قصد ماندن در هتل و استفاده از تفریحات مختلف هتل را دارند؛ اما کسانی هم هستند که به قصد بازدید از جاهای دیدنی و مراکز خرید به آنتالیا سفر می‌کنند. با توجه به اینکه هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا در منطقه زیبا و بی‌نظیر سیده قرار گرفته است، تعدادی از این مکان‌ها در اطراف آن قرار دارند. جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید اطراف هتل هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا و نیز فاصله آن‌ها تا هتل به ترتیب زیر است:

  • ساحل عمومی سیده (۴۰۰ متر)
  • مرکز خرید سیده (۲/۱ کیلومتر)
  • پارک پری (۵ کیلومتر)
  • مرکز خرید دریم مال (۵/۳ کیلومتر)
  • معبد آپولو و آتنا (۶ کیلومتر)
  • موزه سیده (۸/۶ کیلومتر)
  • شهر باستانی سیده (۸/۸ کیلومتر)
  • آباره رومی (۹/۷ کیلومتر)
  • مرکز خرید نوا مال (۱۱/۷ کیلومتر)
  • شهر باستانی و تاریخی آسپندوس (۲۶/۳ کیلومتر)

همچنین فاصله هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا نیز ۵۷ کیلومتر و مرکز منطقه ماناوگات نیز ۱۵ کیلومتر می‌باشد.

قیمت هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا

هزینه و قیمت هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا و به طور کلی هتل‌های ساحلی کشور ترکیه از اواخر فصل بهار تا اواخر فصل تابستان گران‌تر از سایر روزهای سال می‌باشد. قیمت هتل آدالیا آرت سیده آنتالیا برای ۲ نفر و به مدت ۴ شب چیزی در حدود ۱۲۶۴ یورو خواهد شد. هزینه اقامت یک خانواده ۳ نفره به مدت ۴ شب نیز حداقل ۱۷۰۶ و حداکثر ۲۲۷۵ یورو خواهد شد. یک خانواده ۴ نفره نیز برای اقامت به مدت ۴ شب در این هتل باید ۲۵۲۸ یورو پرداخت نماید.

هتل های مشابه