هتل لیماک سیپروس دلوکس قبرس

Limak Cyprus Deluxe Hotel

امکانات هتـل

درباره هتل Limak Cyprus Deluxe Hotel


هتل لیماک قبرس دلوکس، هتل ۵ ستاره بسیار عالی و زیبا در قبرس شمالی است که موقعیت مکانی خوبی داشته و مقابل ساحل واقع شده است. این هتل با فراهم کردن بهترین امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی سعی در تامین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. از مزیت‌های هتل می‌توان به داشتن ساحل اختصاصی اشاره کرد که انواع تفریحات آبی و مفرح را به مهمانان ارائه می‌دهد. اگر به دریا و ساحل و همچنین شنا، حمام، آفتاب، تفریحات مهیج آبی علاقه مند هستید، در سفر به قبرس هتل لیماک قبرس دلوکس را رزرو کنید. در این هتل ضمن تجربه اقامت فوق العاده راحت و خاطره انگیز، می‌توانید از برخی جاذبه‌ها و سواحل نزدیک نیز بازدید کنید. کارکنان هتل Limak Cyprus Deluxe Hotel بسیار مجرب، خوش برخورد و حرفه‌ای هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا اقامتی خوش برای مهمانان رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لیماک قبرس دلوکس


در هتل لیماک قبرس دلوکس انواع امکانات و خدمات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرها و کشورهای نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما خارجی، سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای و پرسرعت رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان،دستگاه ATM، مرکز تجاری، آسانسور و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، خدمات کانسرج، تبدیل ارز، خدمات تور، خدمات کودک و کودکیاری، خشک‌شویی، لباسشویی، اتو، اتوپرس شلوار، فکس، فتوکپی، برگزاری میتنیگ‌ها و جلسات کاری مهم، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند.
کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز و فضای سبز وجود دارند که مهمانان در اوقات فراغتشان می‌توانند از آن‌ها استفاده و همراه خانواده و دوستانشان لحظات خوشی سپری کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی با پرداخت هزینه معین پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل نیکولاس تفلیس وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از دریا، ساحل، استخر،فضای سبز و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. مهمانان استراحت و تماشای چشم انداز مقابل را در بالکن بسیار می‌پسندند و استقبال می‌کنند و البته که تماشای غروب در حالی که یک فنجان قهوه می‌نوشید، بسیار لذت بخش است. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه باکیفیت و جذاب چیدمان یافته است. رنگ‌های هماهنگ و متناسب به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها فضای دنج و دلنشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در این هتل اکیدا ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل نیکولاس تفلیس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل نیکولاس تفلیس یک سری تفریحات سرگرم کننده برای مهمانان در نظر گرفته شده تا ساعاتی که در هتل هستند، حوصله شان سر نرود. در هتل ۴ استخر وجود دارد که شامل سه استخر روباز و یک استخر سرپوشیده می‌شوند. در کنار استخرها حوله، تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. استخر روباز دارای سرسره آبی است که لذت آب بازی رو دوچندان می‌کند. علاوه بر این، مهمانان در طول روز می‌توانند به بازی‌هایی چون مینی گلف، دارت، تنیس رویمیز، بیلیارد و ... بپردازند و یا به بازی‌ها و ورزش‌های آبی بپردازند. با تاریک شدن هوا نیز تفریحات شبانه در هتل آغاز می‌شوند و ساعات شاد و مفرح برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. برای کودکان نیز زمین بازی روباز و سرپوشیده در نظر گرفته شده که انواع بازی‌ها و اسباب بازی‌ها را به آن‌ها ارائه می‌دهد و به کودکان کمک می‌کند تا به روشی سالم از لحظاتشان لذت ببرند. مهمانان برای تجربه روزی سرشار از آرامش و انرژی مثبت می‌توانند به مرکز اسپای هتل مراجعه و از انواع خدمات مراقبتی و ریلکسی شن نظیر انواع ماساژها، سونا، جکوزی، اتاق بخار، حمام، خدمات زیبایی، صندلی ماساژور و ... استفاده کنند. همچنین، یک سالن بدنسازی مجهز در هتل وجود دارد که مهمانان در آن می‌توانند تمریناتشان را به طور مرتب و روزانه انجام دهند.

رستوران هتل


رستوران هتل نیکولاس تفلیس در تمام وعده‌های غذایی اصلی انواع غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک می‌بیند. منوی رستوران شامل غذاهای کانتیننتال، وگان،بدون گلوتن و ... است. وعده صبحانه همه روزه در ساعات معینی از صبح به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. دیگر وعده‌ها نیز به صورت بوفه‌ای یا منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. بار نوشیدنی جات نیز انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل نیکولاس تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل بافرا قبرس: ۳۰۰ متر
فاصله تا ساحل وکولیدا قبرس: ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل بوغاز قبرس: ۱۰ کیلومتر

هتل های مشابه