هتل میت پورت ازمیر|MITTE PORT Hotel Izmir

Mitte Port Hotel Izmir

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

درباره هتل Mitte Port Hotel Konak Izmir


هتل میتی پورت در شهر ازمیر واقع‌شده است. این هتل ۴ ستاره بوده و در منطقه بسیار عالی از شهر قرار دارد. با توجه به محل قرارگیری این هتل تا برج ساعت حدوداً ۳.۸ کیلومتر فاصله وجود دارد. سایر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری نزدیک به این هتل نیز عبارت‌اند از کادیفکاله، موزه آگورا ازمیر نیز در فاصله اندکی از هتل میتی پورت قرار دارد. فرودگاه بین‌المللی ازمیر نیز با ۱۷ کیلومتر فاصله از این هتل زیبا قرار دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده و رستوران.

امکانات عمومی هتل میتی پورت ازمیر


با توجه به اینکه در هتل Mitte Port Hotel Konak Izmir پارکینگ اختصاصی تعبیه‌شده است، بنابراین مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. همچنین در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در هتل میتی پورت عبارت‌اند از صرافی برای تبدیل ارز و روم سرویس. اینترنت نیز به صورت وای فای بوده و در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. در لابی این هتل بخشی به نام میز تور گردشگری دایر شده است و مسافران را با جاهای دیدنی و گردشگری آشنا می‌کنند. همچنین می‌توانید با کرایه اتومبیل از لابی این هتل خودتان رانندگی کرده و از جاذبه‌های دیدنی بازدید کنید. در بخش شستشو نیز می‌توانید از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه مربوطه بهره‌مند شوید. بخش بیزینس نیز برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های مسافران دایر شده و مسافرانی که به قصد کار با خرید بلیط هواپیما عازم شهر ازمیر می‌شوند، با خیال راحت می‌توانند با مسئول این بخش هماهنگ کرده و با پرداخت هزینه لازم از این بخش بهره‌مند شوید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به حمام ترکی و سنتی اشاره کرد که موردتوجه بسیاری از توریست‌ها قرار می‌گیرد. سایر خدمات تفریحی در هتل Mitte Port Hotel Konak Izmirعبارتند از انواع ماساژ، مرکز اسپا و سونا که هریک از این خدمات هزینه‌های مجزا داشته و مسافران می‌توانند لحظات خوشی را تجربه کنند. لازم به ذکر است که در حین اقامت در این هتل اگر فرزند خردسال دارید، اصلاً جای نگرانی نیست، زیرا محلی برای نگهداری از کودکان و نوزادان دایر شده است و مسافران با خیال راحت می‌توانند به این بخش‌ها اعتماد کنند. برای بهره‌مندی از این خدمات نیز باید هزینه پرداخت کنید.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


در داخل هتل میتی پورت اتاق‌های گوناگونی وجود دارند که عبارت‌اند از اتاق دوبل سوپرییر، اتاق دوبل بوجت، سوئيت خانواده، اتاق دوبل دلوکس با بالکن، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق تریپل سوپرییر، سوئیت کینگ، اتاق دوبل. در داخل این اتاق‌ها امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، مینی بار، کتری برقی، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی وجود دارند. همه اتاق‌های هتل Mitte Port Hotel Konak Izmir دارای بالکن بوده و چشم‌انداز بسیار زیبایی از محیط اطراف را می‌توانید تماشا کنید. علاوه بر موارد گفته‌شده، امکانات دیگر مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات اتوکشی، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن و لوازم شستشو.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید وعده صبحانه را به صورت سلف‌سرویس نوش جان کنید. در رستوران موجود در این هتل نیز علاوه بر وعده صبحانه در وعده شام نیز انواع غذاهای ترکی را ارائه می‌دهند.

فاصله هتل میتی پورت ازمیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آگورا ازمیر: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی ازمیر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ساختمان آسانسور ازمیر: ۴ کیلومتر
فاصله تا کمپ اسپیس ترکیه: ۹.۸ کیلومتر

هتل های مشابه