هتل آکوا ورد بلک آنتالیا

AQUA WORD BELEK

امکانات هتـل

تور های این هتــل

جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات
جزئیات

چمدان خود را برای سفر به ترکیه و اقامت در یکی از بهترین هتل‌های منطقه‌ بلک شهر آنتالیا ببندید. هتل ۵ ستاره آکواورد بلک با خدمات UAll در ساحل دریای مدیترانه ساخته شده است و یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه‌ی بلک می‌باشد. این هتل از مجهزترین مجموعه‌های شهر آنتالیاست و برای یک تعطیلات بی‌نظیر و خاطره‌انگیز می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. هتل‌ آکواورد بلک بر اساس امتیازدهی مخاطبین سایت بوکینگ،‌ از بهترین هتل‌ها برای زوج‌های جوان است و سپری کردن ماه عسل در این هتل مناسب‌ترین گزینه است. در ضمن اقامت در این هتل با حیوان خانگی نیز امکان‌پذیر است و لازم نیست حیوان خود را در طول سفر از خود دور کنید.

انواع اتاق‌های هتل آکواورد بلک

۷۷۲ اتاق با ۱۱ طراحی و امکانات مختلف در هتل آکواورد بلک منتظر شماست! تمامی اتاق‌های این هتل با وسایل و دسترسی‌های خوبی تجهیز شده‌اند و در ادامه ۲ عدد از این اتاق‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • اتاق Village Family دو خوابه با منظره‌‌ی باغ: قابلیت رزرو با یک تخت ۱ نفره و یک تخت ۲ نفره یا سه تخت ۱ نفره - ۳۲ متر - تراس با منظره‌ی باغ - حمام با وان - تلویزیون - مینی‌بار - وای فای - لوازم بهداشتی و حوله رایگان - صندوق امانات - چای و قهوه‌ساز - ورودی اختصاصی

  • سوئیت Hill با منظره‌ی دریا: یک تخت ۱ نفره و یک تخت ۲ نفره - ۵۲ متر - تراس با منظره‌ی دریا - ورودی اختصاصی - تلویزیون - مینی‌بار - وای فای - حمام - صندوق امانات - کتری برقی

 سایر اتاق‌های هتل آکواورد بلک نیز تمامی امکاناتی که ذکر شدند را دارند و تفاوت آن‌ها فقط در منظره‌ی تراس، متراژ اتاق و تعداد و نوع تخت خواب است. به صورت کلی انتخاب کردن اتاق مناسب در این هتل کار سختی نیست و شما به راحتی می‌توانید بهترین اتاق این هتل ۵ ستاره آنتالیا را برای خود انتخاب کنید.

امکانات هتل آکواورد بلک

با تعریف‌هایی که از هتل آکواورد بلک خواندید، این ذهنیت برای شما ایجاد می‌شود که امکانات این هتل نیز باید فوق‌العاده باشند. حقیقتا همینطور است و امکانات بی‌نظیری در این هتل منتظر شماست.

از امکاناتی که در این هتل وجود دارد می‌توان به ساحل اختصاصی، باربیکیو،‌ باغ سرسبز، موسیقی زنده، تجهیزات تنیس و بدمینتون، پارک آبی فوق‌العاده، ورزش‌های آبی، موج سواری و غواصی با پرداخت هزینه جداگانه، زمین بازی مخصوص کودکان به دو صورت روباز و سربسته، بار با انواع نوشیدنی، بوفه مناسب کودکان، غذای رژیمی، وای فای رایگان در اتاق‌ها و محوطه‌ی هتل، پذیرش ۲۴ ساعته و باجه‌ی تبدیل ارز، نظافت روزانه، اجاره ماشین،‌ آرایشگاه و سالن زیبایی برای آقایان و خانم‌ها، ۱۱ استخر بی‌نظیر به صورت روباز، سربسته و مخصوص کودکان، باشگاه بدنسازی، صندلی ماساژ، صندلی‌ها مخصوص آفتاب گرفتن در کنار ساحل و تعداد زیادی امکانات دیگر اشاره کرد.

همچنین ۲ رستوران با منوی غذاهای بین‌المللی نیز برای وعده‌های غذایی مختلف در دسترس شما هستند.

نظر اکثر کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند این است که امکانات این هتل بی‌نظیر است.

جاذبه‌های اطراف هتل آکواورد بلک

فاصله‌ی هتل آکواورد بلک تا فرودگاه آنتالیا ۲۱ کیلومتر است و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس نیز در فاصله‌ی ۳۵ کیلومتری قرار دارد. با توجه به اینکه فاصله‌ی این هتل تا ایستگاه اتوبوس، بهتر است برای رفتن به جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید از تاکسی استفاده کنید. فاصله‌ی جاهای دیدنی و مراکز خرید تا هتل آکواورد بلک در تور آنتالیا به شرح زیر است:

  • مسجد شهر بلک: ۱ کیلومتر

  • مرکز خرید و شهربازی The Land of Legends: تقریبا ۵ کیلومتر

  • شهر باستانی و آمفی تئاتر آسپندوس: ۱۴ کیلومتر

  • مرکز خرید Forsa 2000: تقریبا ۳ کیلومتر

  • مرکز خرید آکاپارک: ۱۰ کیلومتر

  • مرکز خرید کندو و مرکز خرید آنتالیوم: ۱۴ کیلومتر

قیمت هتل آکواورد بلک

قیمت اتاق‌های هتل آکواورد نسبت به خدماتی و امکانات آن نسبتا ارزان است و نظرات مخاطبین نیز این مورد را تایید می‌کند. نرخ اتاق‌های این هتل از شبی ۱۰۵ یورو شروع می‌شود و تا ۲۹۳ ادامه دارد. 

اتاق Village استاندارد برای دو نفر و به مدت ۲ شب با خدمات کامل ۲۲۱ یورو هزینه دارد. همچنین هزینه اجاره سوئیت Hill برای ۴ نفر و به مدت ۲ شب نیز ۵۸۶ یورو است.

هتل های مشابه