021-88507190

پارک آبی اختاپوس در گیرنه قبرس شمالی

پارک آبی اختاپوس در گیرنه قبرس شمالی

سفر به کشور زیبای قبرس

کشور زیبای قبرس یکی از بزرگ ترین جزایر دریای مدیترانه می باشد که در شرق این دریا واقع شده است. پایتخت قبرس شهر نیکوزیا است و امروزه این کشور جز محبوب ترین مقاصد گردشگری و توریستی محسوب می شود. قبرس به دو بخش اصلی شمالی و جنوبی تقسیم شده است. بخش شمالی بخش ترک نشین این کشور و قبرس جنوبی بخش اروپایی نشین می باشند که اکثریت جمعیت این کشور را تشکیل می دهند. این شهر جاذبه های زیادی برای ارائه به شما دارد.
همان طور که گفتیم قبرس شمالی بخش ترک نشین این کشور می باشد که در اواخر دهه نود میلادی اعلام استقلال نمود. این جزیره زیبا با ترکیه و مصر همسایه می باشد و با یونان نیز مرز مشترک دارد. این شهر زیبا با آب و هوای مدیترانه ای، سواحل زیبا و طبیعت بکر، میزبان شما مسافران گرامی با بهترین خدمات گردشگری و تفریحی می باشد. 

آشنایی با پارک آبی اختاپوس در گیرنه قبرس شمالی

قبرس شمالی، قبرس ترک نشین می باشد. به دلیل داشتن آب و هوای مدیترانه ای، بسیار شبیه به شهرهای ترکیه می باشد و به دلیل گرم بودن این منطقه، پارک آبی در این کشور بسیار متداول است. قبرس پارک های آبی متعدد و بی شماری دارد، به عبارتی پارک آبی از جاذبه های تفریحی قبرس شمالی و در کل جزیره قبرس به شمار می رود. گیرنه در قبرس شمالی دارای یک پارک آبی است که بسیار منحصر به فرد می باشد. پارک آبی اختاپوس، پارک آبی بزرگ در گیرنه قبرس شمالی می باشد. این پارک آبی زیبا و پر هیجان بیشتر برای کودکان طراحی و ساخته شده است و می توان گفت، توانایی رقابت با پارک های آبی بزرگتر را ندارد، ولیکن برای خانواده هایی که جای خنک و دلبازی برای استراحت می خواهند، مکان بسیار مناسبی است. چرا که این پارک محل بازی عالی برای فرزندان می باشد و به دلیل امنیت بازی ها و دستگاه ها، خانواده ها می توانند با خیال راحت، کودکان را به بازی و تفریح بفرستند و خود در کنار آب استراحت نمایند. این پارک آبی نسبتاً ارزان می باشد و نیازی نیست هزینه گزافی برای ورود به این مجموعه پرداخت نمایید. والدین می توانند در آرامش، زیر آفتاب دراز بکشند و از مناظر عجیب و غریب و بازی های آبی را تماشا نمایند.
والدینی هم که علاقه به استراحت و یا ماندن زیر آفتاب ندارند، می توانند کودکان و فرزندان خود را به پارک آبی اختاپوس ببرند و سپس خودشان به باغ وحش کنار پارک آبی مراجعه نمایند و از دیدن حیات وحش از نزدیک نهایت لذت را ببرند. 
برای مراجعه به پارک آبی اختاپوس باید به جاده بشبارماک، جاتالکوی، قبرس، سی وای بروید، یا اگر که تاکسی کرایه کنید و نام پارک آبی را به راننده بگویید، شما را به راحتی به آنجا می برد.
جهت اطلاع از قیمت تور قبرس شمالی، می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی در ارتباط باشید و یا از روی سایت مشاهده نمایید.

پارک آبی اختاپوس در گیرنه قبرس شمالی

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW