021-88507190

رودخانه Dim Çay آلانیا

رودخانه Dim Çay آلانیا

بازدید از رودخانه Dim Çay آلانیا 

Dimcay رودخانه ای است که تا ساحل از کوه های توروس جریان دارد. این رودخانه در گذشته نقش مهمی در توسعه کشاورزی آلانیا داشته است، امروزه بیشتر مکان های تفریحی و پیک نیک مورد علاقه با رستوران ها و جاذبه های بی شماری در کنار رودخانه است. مردم محلی دوست دارند آخر هفته ها برای ماهیگیری، استراحت و باربیکیو به Dimcay بیایند.

گشت و گذار و تفریح در رودخانه ی Dim Çay

آب رودخانه همیشه خنک است حتی اگر دمای ساحل بیش از 30 درجه سانتیگراد باشد. ضمن استراحت در سایه پوشش گیاهی غنی، می توانید در رستوران های رودخانه از غذاهای خوشمزه و منحصر به فرد لذت ببرید. آن ها کوره های نشسته سنتی به سبک ترکی را ارائه می دهند که اغلب به طور مستقیم روی آب واقع شده اند تا بتوانید از وجود آب لذت ببرید. برخی از مکان ها دارای استخر جداگانه و آبشار هستند و همیشه غذای خوب دارند. شنا در آب و یا پرش از یک تخته، حمام آفتاب گرفتن در ساحل، لذت بردن از آبشار یا زمین بازی برای کودکان امکان پذیر است.

رودخانه  Dim Çay آلانیا

جاذبه های نزدیک رودخانه ی Dim Çay

در مسیر Dimcay شما همچنین می توانید از یک غار زیبا Dim، که یک غار استالاکتیتی در کوههای Taurus یا سد با شکوه Dim Dim دیدن کنید. این سد تنها چند سال پیش در جریان بالایی رودخانه دیم به پایان رسید. هم اکنون منبع بسیار خوبی از سیستم های آبرسانی برای این منطقه و همچنین منبع برق است که در فصول برتر تابستان قبل از آن ناپایدار و ناکافی بود. در حال حاضر می توانید از سد تا دره از یک منظره زیبا لذت ببرید.
با ماشین شخصی هم می توانید به این رودخانه سفر کنید. این رودخانه در 8 کیلومتری شرقی از مرکز آلانیا و سپس تا کوه های زیرعلائم می توانید از بسیاری از مکان ها و رستوران ها برای توقف استفاده کنید. رودخانه Dimcay اغلب بخشی از بسیاری از تورهای محلی (به عنوان مثال جیپ سافاری) است که معمولاً ناهار را در یکی از رستوران های Dimcay ترتیب می دهد. همچنین اتوبوس هایی وجود دارند که مرتباً به Dimcay می روند.

تور پیاده روی و پیاده روی رودخانه Dim Çay

رودخانه دیم (Dimçay به زبان ترکی) واقعاً یک بهشت تابستانی است! از دریاچه سد کریستالی درخشان و جنگل های سرسبز و قله های کوهستانی برجسته، رودخانه دیم برخلاف سایر مناطق، یک زمین بازی کوهستانی است. شما می توانید با ماجراجویی و شرکت در پیاده روی، زیبایی و تاریخ منطقه رودخانه دیم را کشف کنید!
قله کوه پانزدهمین کوه مرتفع در آلانیا است و دارای برخی از بهترین منظره های منطقه است. ما در تمام طول پیاده روی از بازدیدهای گسترده لذت خواهیم برد. ما مکان های دیدنی و گسترده ای است که شامل کوه های Taurus، تپه Hübelen ،Mt. سیوری، کوه لادین قله یوواک، کوه کاراکوساک دیدن می کنیم. سپس به دریاچه زیبای سد: سد دیم می رسیم. این پیاده روی شگفت انگیز است و هرگز فراموش نخواهید کرد. رودخانه دیم یکی از جاذبه های شگفت انگیز آلانیا می باشد که می تواند یک تجربه هیجان انگیز را برای شما رقم بزند.

چه لوازم و لباس هایی همراه خود داشته باشیم 

پوشیدن و همراه داشتن لباس مناسب، پوشیدن کفش مناسب، همچنین بسته به شرایط آب و هوایی، ما به شما پیشنهاد می کنیم از ضد آفتاب، ضد حشرات و کلاه های آجدار استفاده کنید.
چنانچه مسافر تورهای آلانیا می باشید حتما یک روز را به این رودخانه اختصاص دهید پشیمان نخواهید شد و تفریحات عالی می توانید در کنار این رودخانه و طبیعت بی نظیرش تجربه کنید.

کافه و رستوارن های رودخانه دیم آلانیا
مهرپواز با ارائه بهترین تورهای ترکیه ویژه نوروز 1403 در خدمت شما عزیزان می باشد. 

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW