021-88507190

مرکز خرید فروم (Forum) ترابزون

مرکز خرید فروم (Forum) ترابزون

آشنایی با مرکز خرید فروم شهر ترابزون

شهر ساحلی ترابزون یکی از زیباترین شهرهای ترکیه می باشد که توجه گردشگران از سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. این شهر زیبا بندری در کنار دریای سیاه واقع شده است و به خاطره موقیعت جغرافیایی که دارد جز یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه محسوب می شود. این شهر مملو از جاذبه های گردشگری و تفریحی می باشد. یکی از جذاب ترین قسمت های سفر، خرید کردن و گشت و گذار در مراکز خرید می باشد و شهر ترابزون دارای بهترین مراکز خرید می باشد. یکی از بزگترین و معروف ترین مراکز خرید ترابزون می توان به مرکز خرید فروم اشاره کرد که با هم بررسی می کنیم. 

مرکز خرید فروم ترابزون Forum Shopping Center

یکی از بزرگترین مرکز خرید منطقه کارا شهر ترابزون، مرکز خرید فروم می باشد. اگر دنبال برندهای معروف ترک و جهانی هستید این مرکز خرید می تواند یک گزینه ی عالی برای شما باشد. از خیلی جهات دیگر این مرکز خرید می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد زیرا هم برای افرادی که بچه دارند، اتاق کودک، پارک کودک و... ارائه می دهد. همچنین دارای مراکز تفریحی مثل شهربازی، پیست اسکی و کافه و فست فود های زنجیره ای نیز می باشد. شما می توانید یک خرید هیجان انگیز را در مرکز خرید فروم برای خود رقم بزنید.

مرکز خرید فروم ترابزون

رستوران های نزدیک مرکز خرید فروم ترابزون 

بعد از یک خرید پر شور و نشاط شما نیاز به رفع خستگی و گرسنگی دارید. با اینکه مرکز خرید فروم دارای فست و فودها و کافه های زیادی می باشد ولی شما می توانید از رستوران های معروف این شهر که نزدیک این مرکز خرید می باشند هم در تور ترابزون، بازدید نمایید و یک غذای عالی نوش جان کنید. نزدیک ترین رستوران ها به مرکز خرید فروم ترابزون:

  • رستوران اوزونگول آدا
  • کافه ستوران موکا
  • رستوران دوکا

محبوب ترین هتل های نزدیک سیتی سنتر فروم ترابزون

گردشگران به دلایل زیادی سفر می کنند یکی از این دلایل می تواند خرید کردن باشد و قاعدتا دوست دارند به راحتی به این مراکز دسترسی داشته باشند. مرکز خرید فروم در منطقه کارا ترابزون واقع شده است و هتل های خوبی نزدیک این مرکز خرید قرار دارد که می توانید در آن ها اقامت داشته باشید. نزدیک ترین هتل های ترابزون به سیتی سنتر فروم ترابزون:

  • متل دوگا
  • متل اوزونگول
  • هتل کوزی پارک 

آدرس و زمان بازدید از مرکز خرید فروم ترابزون 

شما هر روزه از ساعت 10 صبح تا 23 شب می توانید از این مرکز خرید بازدید نمایید و یک خرید هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید. مهرپرواز برای عید نوروز تورهای ویژه ای در نظر گرفته است. شما می توانید در تور نوروزی ترابزون یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.
آدرس : Kalkınma Mahallesi، Devlet Karayolu، ۶۱۰۸۰ Ortahisar/Trabzon، Turkey

سیتی سنتر فروم ترابزون

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW