021-88507190

جزیره کاپاس ترنگانو

جزیره کاپاس ترنگانو

پولا کاپاس یا پالو کاپاس (PULAO KAPAS) در حدود 6 کیلومتری ساحل مرانگ واقع شده است . این جزیره به آبهای زلال ، سواحل شنی سفید و درختان نخلی که دارد شهرت یافته است .  جزیره کاپاس با یک قایق کندرو حدود 30 دقیقه یا با قایق سریع السیر حدود 10 دقیقه طول می کشد تا از اسکله مارانگ ، که 20 دقیقه با جنوب کوالا ترنگانو فاصله دارد ، به این جزیره برسید .
این محل یک جزیره کوچک دوست داشتنی است که سواحل زیبا ، آرام ، بکر و شنی ، آبهای آبی خنک و زلال ، درختان نارگیل و غارهایی با لانه های پرستو دارد . جانوران دریایی زیبایی از قبیل ماهی ، لاک پشت ، مرجان و سایر جانداران در آبهای این منطقه به چشم می خورند .
با وجود تنوع شگفت انگیز مرجان های سخت و نرم ، صدف ، ماهی و لاک پشت و تنوع زیستی زیر آب پیشنهاد می شود حتما غواصی در این منطقه را تجربه کنید .
فضای آرامش بخش این منطقه بهانه خوبی برای استراحت کردن است . در این جزیره از کلبه های لوکس گرفته تا معمولی برای اقامت شما وجود دارند که به سیستم تهویه هوا یا پنکه مجهز هستند .  برای رفتن به این جزیره، شما می توانید در کوالا ترنگانو یک اتوبوس یا تاکسی سوار شوید و به روستای ماهیگیری مارانگ بروید .

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW