021-88507190

معبد Luhur Uluwatu

معبد Luhur Uluwatu

معبد Luhur Uluwatu ، واقع در صخره ای به ارتفاع 75 متر در جنوب جزیره ، یکی از زیباترین و یکی از مکانهای ضروری برای بازدید در بالی است. این بنا در قرن دهم برای دفع ارواح شیطانی ساخته شده است، از نظر موقعیت مکانی و هزاران توریستی که هنگام غروب آفتاب می آیند تا غروب خورشید تماشایی آن را در اقیانوس هند ببینند، برجسته است.
اگر در این شهر اقامت دارید ، توصیه می شود به دلیل مشکلات ترافیکی و صف، قبل از غروب آفتاب بروید و همچنین از این فرصت استفاده کنید و از بهترین سواحل بالی که بیشتر هستند بازدید کنید در نزدیکی Balangan، Padang Padang یا Bingin ، که اگرچه به اندازه آنچه که معمولاً روی کارت پستال می بینیم ، بهشتی نیستند ، اما ارزش دیدن را دارد.
به عنوان مشاوره ، به شما خواهیم گفت که باید بسیار مراقب میمون ها باشید ، اشیا small کوچک را به خصوص عینک را خوب نگه دارید ، زیرا با گم شدن ، به احتمال زیاد یکی از آنها به دنبال آنها می رود. ما از روی تجربه به شما می گوییم. در صورت سرقت ، افراد محلی زیادی وجود دارند که میمون را به عنوان  آن یک نوک غذا می دهند و اورا رها می کند.
یک گزینه خوب برای شناختن منطقه ، اگر ماشین یا موتور ندارید، رزرو تور بالی است.

نمایی زیبا از معبد ULUWATU در بالی

همانگونه که اشاره شد بهترین زمان برای بازدید از (Luhur Uluwatu) هنگام غروب خورشید است ، زیرا می توانیم ببینیم که چگونه اشعه خورشید در زیر دریا پنهان می شود. سپس، در اواخر بعد از ظهر ، معبد میزبان اجراهای Kecak Fire u0026 Trance ، یکی از رقص های سنتی است که باید در بالی مشاهده کنید. در آن گروهی از مردان که هم آواز می خوانند و رقصنده هایی با لباس های رنگارنگ داستان رامایانا را برای شما تعریف می کنند.
ورودی معبد 40،000 IDR (2.5 یورو) هزینه دارد.

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW