021-88507190

خیابان اورچارد یا ارکید سنگاپور

خیابان اورچارد یا ارکید سنگاپور

بلوار اورچارد یا ارکید یکی از مراکز خرید و سرگرمی و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در سنگاپور محسوب می شود . در این خیابان ، مراکز خرید بزرگ و مهم و هتل‌های مجللی وجود دارند . این خیابان شلوغ و پرزرق و برق را با بزرگترین خیابان‌های شهرهای توریستی دنیا مقایسه می‌کنند و جزو یکی از بهترین مکان های خرید دنیا به شمار می رود . دو طرف این خیابان را ساختمان ها و فروشگاه های داخلی و بین‌المللی ، بوتیک‌های کوچک ، دفاتر تجاری و اداری ، اسپا یا ماساژ ، آرایشگاه ها و سالن‌های زیبایی ، هتل های بسیار خوب ، مراکز تفریحی ، رستوران‌ها و کافه‌های متعدد و شگفت انگیز پر کرده اند که به همین دلیل یک مکان فوق العاده برای گردشگران و بازدید کنندگان است . طول این خیابان 2 کیلومتر است که دارای 6 مرکز خرید بزرگ و 22 فروشگاه بی نظیر می باشد .
در اصل این خیابان علاوه بر اینکه بهترین و کامل‌ترین مکان برای خرید در سنگاپور است ، یک مرکز تفریحی بزرگ و بسیار عالی نیز به حساب می آید .
فروشگاه‌های این منطقه تلاش می‌کنند تا با ارائه‌ی اجناس متنوع‌تر و برگزاری نمایشگاه‌ها و حراجی‌های گوناگون ، توجه خریداران و بازدید کنندگان را به خود جلب کنند . هر کالایی که فکر کنید در مراکز خرید این خیابان را می توانید پیدا کنید .

مسافران تور سنگاپور برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه نمایند .

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW