021-88507190

رستوران ژان سنگاپور

رستوران ژان سنگاپور
رستوران ژان یکی از بهترین و جذاب ترین رستوران های سنگاپور است که با دکوراسیون فوق العاده و بسیار زیبایی که دارد , مشتریان را به خود جذب می کند . کلمه ژان به زبان قدیمی سانسکریت به معنی کاسه است . در این رستوران می توانید غذاهای مدرن فرانسوی و همچنین غذاهای گیاهی لذیذی را تجربه کنید . سرآشپزان مجرب سعی دارند با مواد اولیه تازه و خاص و با تزیینات بسیار زیبا ولی در عین حال ساده , یک آشپزی خلاق و جدیدی را در اختیار مشتریان قرار دهند .
کارکنان و خدمه تمام تلاش خود را برای رضایتمندی مشتریان می کنند . آنها با رفتاری مودبانه و بسیار دوستانه سعی دارند محیطی دلنشین را برای مردم فراهم کنند که مشتریان بیشتری را جذب کنند که البته بی نتیجه هم نبوده و این رستوران یکی از رستوران های شلوغ و مردمی سنگاپور به شمار می رود . دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا و شیک است و مشتریان را جذب خود می کند و نیز بسیار فضای آرام و دلچسبی را به وجود آورده است .
این رستوران همه روزه به جز یکشنبه ها در دو شیفت در حال فعالیت می باشد . شیفت اول از 12:00 الی 14:30 و شیفت دوم از 19:00 الی 23:00 .
مسافرین تور سنگاپور , برای اطلاع بیشتر از جاذبه های گردشگری سنگاپور می توانند به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه کنند .
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW