021-88507190

رستوران لاین سنگاپور

رستوران لاین سنگاپور

رستوران لاین یکی از برجسته ترین رستوران های سنگاپور برای گردشگران و توریست هایی است که به این کشور سفر می کنند , به حساب می آید . دلیل این برتری و برجستگی این است که در این رستوران همه مدل غذا سرو می شود و منویی کامل دارد . در این رستوران می توانید از غذاهای دریایی گرفته تا خوراک های غربی و آسیایی و در کل غذاهای بین المللی استفاده کنید و از این غذاهای بسیار خوش طعم نهایت لذت را ببرید .
دکوراسیون و فضای رستوران بسیار جالب است و توجه همگان را به خود جلب می کند . در دکوراسیون از رنگ های گرم و خنثی استفاده کردند که این موضوع به مشتریان آرامش می بخشد . یکی از ایده های فوق العاده و زیبایی که در اسن رستوران به کار رفته است , چیدمان مواد غذایی دریایی به زیبایی و به شکل خاصی جلوی دیدگان مردم است . تمامی مواد اولیه ای که در غذاها استفاده می شوند , تازه و از مواد درجه یک می باشند .
رستوران لاین فقط عصر تا شب باز است و فقط یک شیفت دارد . ساعت کاری این رستوران زیبا از ساعت 17:00 تا 01:00 بامداد می باشد .

مسافرین تور سنگاپور , برای اطلاع بیشتر از جاذبه های گردشگری سنگاپور می توانند به سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه کنند .

6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW