021-88507190

بازار طلا دبی

بازار طلا دبی
در بازار طلای دبی انواع و اقسام طلا ، از زیورآلات بزرگ و کوچک گرفته تا لوستر و شمش طلا می‌ توانید خریداری کنید . این بازار در حال حاضر از دو بخش تشکیل شده است : یک بخش قدیمی‌تر و دیگری یک ساختمان دو طبقه با ده ‌ها فروشگاه طلا فروش . حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید ، دیدن این بازار خالی از لطف نیست و یکی از مکان های دیدنی دبی نیز محسوب می شود .
اگر می ‌خواهید از این بازار خرید کنید و از کارت اعتباری استفاده کنید ، دقت داشته باشید که برخی از فروشگاه‌ ها بابت خریدتان کارمزد دریافت می‌ کنند . قبل از خرید در مورد مقدار کارمزد سوال کنید و توافق کنید بعد اجازه کشیدن کارت را بدهید و یا نقد حساب کنید .
بزرگ‌ ترین حلقه‌ طلای جهان که نامش در کتاب رکوردهای گینس هم ثبت شده است ، در ورودی این بازار قرار دارد .
در حالی که فروشگاه‌ها در این بازار مقررات فروش سختی دارند ، دست ‌فروش‌ها به این قوانین پایبند نیستند . ساعت ، کیف یا هر چیزی که از دست‌فروش‌ ها می‌ خرید ، اکثرا تقلبی هستند .
برای خرید عجله نکنید. سعی کنید همه‌ی مغازه ‌ها را ببینید و قیمت‌ ها را بررسی کنید . بیشتر مغازه‌ ها محصولات یکسانی دارند و ممکن است بتوانید چیزی که پسندیده ‌اید را در فروشگاه دیگر با قیمت کمتر بخرید . چانه زدن بر سر قیمت‌ها ، در این بازار رواج دارد .
حتی اگر شما در یکی از هتل های دبی که از این بازار فاصله زیادی دارد , اقامت دارید , پیشنهاد می کنیم برای یکبار هم که شده به این بازار سر بزنید .
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW