021-88507190

مرداب های کرالا کلکته

مرداب های کرالا کلکته
کرالا یکی از ایالت های جنوب هند است که به دلیل نخلستان های فوق العاده در کنار کانال های آب و طبیعت خارق العاده اش مشهور شده است . شبکه ای از کانال های آب ، مرداب ها ، رودخانه ها و دریاچه هایی که به هم مرتبط هستند و نیز تا 900 کیلومتر ادامه دار هستند . این شبکه های آبی شگفت انگیز یکی از برجسته ترین جاذبه های توریستی هند است .
شبکه های آبی کرالا که امروزه به مرداب های کرالا در هند معروف شده اند ، در واقع مجموعه ای از رودخانه ها ، دریاچه ها ، مرداب ها و نیز کانال های آب طبیعی هستند . این شبکه شامل 5 دریاچه بزرگ می باشد که توسط کانال های آبی متعددی که برخی از آنها طبیعی و برخی دیگر ساخته دست بشر هستند ، به هم مرتبط شده اند . این شبکه شگفت انگیز از 38 رودخانه تغذیه می شود . این مرداب ها از قدیم تا امروزه مصارف گوناگونی داشته اند از جمله رفت و آمد مردم بومی ، ماهیگیری و یا حتی استفاده از آب برای کشاورزی و غیره . مردم زیادی برای بازدید از این محل فوق العاده همواره با تور هند به سمت این منطقه شگفت آور سرازیر می شوند . این مرداب ها شهرت جهانی پیدا کرده است .
یک راه بسیار خوب برای بازدید کنندگان و گردشگران علاقمند به گردش و گشت و گذار در این مرداب ها ، سوار شدن روی قایق ها و کلک های کوچکی است که به صورت سنتی هندی تزیین شده اند .
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW