021-88507190

10 دلیل برای سفر به دبی (قسمت اول)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 24 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دبی، شهری است که بیشترین سرعت رشد در جهان را داشته است، تا اواخر دهه 1960 چیزی بیشتر از یک زمین پر از شن و ماسه که با باد حرکت می کردند، نبود!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دبی، شهری است که بیشترین سرعت رشد در جهان را داشته است، تا اواخر دهه 1960 چیزی بیشتر از یک زمین پر از شن و ماسه که با باد حرکت می کردند، نبود!امروزه دبی یک مرکز جهانگردی خیره کننده و دیدنی است و بی شک پیشرفته ترین و لوکس ترین شهر در کل جهان به شمار می آید.
    با   0%  درصد جرم و کارهای خلاف  و ماشین های پلیس لامبورگینی، شما با سفر به دبی، یکی از جذاب ترین شهرهای جهان را تجربه خواهید کرد.از هر زاویه ای که بخواهید به شهر دبی نگاه کنید، همه چیز این شهر، از دیگر مناطق دنیا وارد آن شده است، از ساختمان‌ها و خودروهای لوکس، لهجه‌ی مردم گرفته تا حتی آداب و رسوم، همه و همه متعلق به جایی غیر از دبی هستند. در واقع تنها بخش زیبایی‌ها و پیشرفت‌های بی‌نظیر دبی که متعلق به خودش است، همان بخشی است که از دیگر نقاط جهان قرض گرفته است!
    مهرپرواز در این مقاله 10 دلیل برای رفتن به دبی را به شما نشان میدهد.
    مطمئنیم بعد از خواندن این مقاله عاشق دبی خواهید شد،برای رزرو تور دبی آماده اید؟ بزن بریم!
    1.مسابقات شتر که به وسیله ربات برگزار می شود
    خوب! قبل از اینکه تکنولوژی پیشرفته امارات و شهر دبی را تحسین کنید، باید بدانید که روبات ها آرام آرام در حال جایگزینی شترها و تاریخ بزرگ سوء استفاده بشر از آن ها می شوند. امروزه به وسیله روبات ها همان مسابقات قدیمی شترسواری را برگزار می کنند و یکی از تفریحات جالبشان به شمار می آید که بسیار مهیج و دیدنی است.

    10 دلیل برای  سفر به دبی

    2.آسمان خراش ها دیدنی دبی
    با وجود تعداد زیاد آسمان خراش ها در شهر دبی،برای دیدن این آسمان خراش های زیبا گردن درد خواهید گرفت، اما قطعا ارزشش را دارد. چراکه در شهر زیبا و خیره کننده دبی 911 آسمان خراش وجود دارد که 88 ساختمان آن بیشتر از 180 متر ارتفاع دارد و 18 تای آن ها بیشتر از 300 متر ارتفاع دارد که دیدنشان قطعا جالب است. این آسمان خراش ها که در دنیا زبان زد خاص و عام است، جزو جاذبه های گردشگری دبی نیز محسوب می شود.

    10 دلیل برای  سفر به دبی

    3.خرید در دبی بی نظیر است!
    شهر دبی مترادف با هزینه است! چه شما دنبال طلا و صنایع دستی باشید و یا به دنبال مراکز خرید جهانی باشید، همه را در دبی پیدا خواهید کرد. با دبی مال شروع کنید. آن قدر این مرکز خرید جذاب است که احتمالا خریدتان را در همان دبی مال پایان می دهید. دبی مال بزرگترین مرکز خرید جهان در منطقه می باشد. بیشتر از 1000 مغازه در مساحتی اندازه 50 زمین فوتبال گسترده شده اند.

    10 دلیل برای  سفر به دبی

    4.آن ها یک جزیره مثل یک درخت نخل ساخته اند
    جزیره پالم بزرگ ترین جزیره دست ساز بشر است که بیشتر از 5000 واحد مسکونی و تعدادی هتل لوکس و لاکچری دارد و اقامت در آن ها قطعا به یکی از فوق العاده ترین تجربه های زندگیتان خواهد بود.

    10 دلیل برای  سفر به دبی

    5.دبی بهشت غذا می باشد
    دبی معدن غذاهای خوشمزه با هر رنگ و طعمی می باشد. در طی سال ها خیلی از بهترین آشپز های بین المللی که دنبال تاسیس یک رستوران جدید بوده اند، جذب این شهر توریستی و دیدنی شده اند. به همین دلیل از خوردن این همه غذای متنوع و خوشمزه شگفت زده خواهید شد.

    10 دلیل برای  سفر به دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW