021-88507190

نهایت هیجان در سفر را در پارک آبی مارماریس تجربه کنید!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 28 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پارک آبی آتلانتیس یکی از پارک های آبی است که در شهر مارماریس وجود دارد و به دلیل وسایل بازی بسیار مهیج و عظیم، بزرگترین پارک آبی در مارماریس به شمار می آید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پارک های آبی با سرسره ها و استخرهای هیجان انگیز و شادی آور، همواره از جاذبه های گردشگری پر طرفدار و جذاب برای هر شهر می باشند که می توانند روزی سرتاسر از شادی و طراوت را برایتان به ارمغان بیاورند. در بیشتر شهرهای پر گردشگر و توریستی دنیا می توانید پارک آبی با امکانات جالب و مناسب را پیدا کنید، حتی در اوج گرما و تابش مستقیم خورشید از رطوبت و خنکای استخرها می توانید نهایت لذت را ببرید.چنانچه تور مارماریس انتخاب شما برای سفر باشد و به این شهر فوق العاده زیبا سفر کنید، پیشنهاد می کنیم این پارک را از دست ندهید و تجربه ای فراموش نشدنی را برای خودتان بسیازید. پارک آبی آتلانتیس یکی از پارک های آبی عالی است که در شهر مارماریس وجود دارد و به دلیل وسایل بازی جذاب و بسیار مهیج و بزرگ، بزرگترین و محبوب ترین پارک آبی در مارماریس به شمار می آید. با آژانس هواپیمایی مهرپرواز همراه باشید تا اطلاعت بیشتری از این پارک به شما بدهیم.
    مارماریس جایی است که در آن می تواید ماجراجویی های هیجان انگیزی کنید و میزان آدرنالین در بدنتان را برای مدتی هرچند کوتاه بالا ببرید. این شهر 3 پارک آبی دارد که پارک آبی آتلانتیس بزرگترین و شاید حتی بهترین پارک آبی آن باشد. در این پارک می توانید روزی پر از شادی و تفریح های هیجان انگیز و تفریحات و بازی های آبی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. پارک آبی آتلانتیس دقیقاً در روبروی دریا قرار گرفته است، از این رو در تمام طول روز شما می توانید در ساحل اختصاصی این پارک دریا و امواج نیلگون دریا را مشاهده نمایید و یا حتی از آب دریا برای شنا کردن استفاده نمایید و یا حتی می توانید بعد از بازی های متعدد، سر خوردن روی سرسره های بلند و رنگارنگ و یا پرتاب شدن به وسط استخرها با آب زلال، به ساحل بروید و در آنجا آرام شوید و نسیم خنک دریا صورتتان را لمس کند. پارک آبی آتلانتیس نیز مانند بسیاری از پارک های آبی دیگر جزو جاذبه های گردشگری مارماریس به شمار می رود.

    نهایت هیجان در سفر را در پارک آبی مارماریس تجربه کنید!

    از نظر بهداشت و یا ایمنی جای هیچ گونه نگرانی در این پارک نیست، چرا که سیستم آب پارک دارای گواهینامه های جهانی می باشد و در تابستان از تاریخ 30 می الی 30 سپتامبر هرروز باز است. پارک آبی آتلانتیس در مرکز خط ساحلی مارماریس واقع شده است و فاصله بسیار کمی تا بسیاری از هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید دارد. پارک آبی آتلانتیس در سال 2007، دهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت. این پارک سعی دارد که هرساله با اضافه کردن تفریحات مهیج تر و منحصر به فردتر، سطح هیجان را بیشتر و بهتر کند. در این مکان شما می توانید به دور از تمام کارهایی که در یک روز عادی و در شهر انجام می دهید، روزی متفاوت و احساسی جدا از همیشه و تمامی کارهایی که به آنها علاقه دارید را انجام دهید.
    با ورود به این پارک، وسایلتان را در گوشه ای بگذارید و به سمت سرسره ها بروید، این پارک مهیج ترین سرسره ها را دارد و به راحتی می تواند شما را در تجربه های مختلف و بسیار هیجان انگیز و احساسی تازه و جالب غرق کند. اگر تمایل رفتن به دریا را ندارید، می توانید در این پارک به استخر موج بروید، چرا که در این استخر حس می کنید وسط دریا و اقیانوس هستید و حسی خاص و عالی را در این استخر می گیرید. در اوج تابستان و گرما، این پارک شگفت انگیز همانند بهشتی می ماند، آنقدر غرق در خوش گذرانی خواهید شد که لحظه ای گذر زمان را متوجه نمی شوید. استخر و بودن در آب انرژی بسیار زیادی می گیرد و انسان احساس خستگی و گرسنگی بسیاری می کند، هیچ جای نگرانی نیست، چرا که در این پارک منحصر به فرد رستوران های زیادی وجود دارند که می توانید در آنها هم مقداری استراحت نمایید و هم غذای مورد علاقتان را نوش جان کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW