021-88507190

آبنبات های جالب رنگارنگ در بازار ازمیر

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 30 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
این آبنبات های رنگارنگ و بسیار خوش رنگ و لعاب محبوبیت بسیاری دارد و طرفداران آن بسیار زیاد هستند و از مشهورترین خوردنی ها در این بازار به شمار می روند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شهر ازمیر در غرب کشور ترکیه، از خیلی بابت ها با شهر استانبول تفاوت دارد. در ازمیر برعکس استانبول، بیشتر مردم محلی را می بینید که به شکل کاملاً سنتی زندگی می کنند. در ازمیر محو آرامش و سکوت می شوید و برای کسانی که به قصد استراحت و آرامش گرفتن سفر می کنند، تور ازمیر یکی از بهترین مقاصد سفر می باشد، اما بر خلاف این شهر آرام و پر از سکوت، استانبول سرتاسر پر از شلوغی و ازدحام است. امروز آژانس مسافرتی مهرپرواز برای شما مطلبی فراهم کرده است تا با یکی از بهترین اتفاقات و یکی از جالب ترین کارهایی که در بازارهای ازمیر انجام می شود، شما را آشنا کند.
    چنانچه به ازمیر سفر کردید، زمان زیادی را به گشت و گذار و دیدن از شهر اختصاص دهید، نه تنها برای دیدن جاذبه ها، بلکه برای قدم زدن در خیابان های تاریخی شهر که هم نیاز به زمان دارد و هم نیاز به توجه دارد. ازمیر یک شهر مرزی است که جاذبه های بسیاری را در خود جای داده است و می توانید از دیدن آنها نهایت لذت را ببرید. به بازار کمارالتی که بروید، دست فروش هایی را مشاهده می کنید که آبنبات های رنگی جلوی چشمتان درست می کنند که بسیار جالب و جذاب و هوس انگیز هستند. این آبنبات های رنگارنگ و بسیار خوش رنگ و لعاب محبوبیت بسیاری دارد و طرفداران آن بسیار زیاد هستند و از مشهورترین خوردنی ها در این بازار به شمار می روند. یکی از مهمترین ویژگی های بازار کمارالتی ازمیر این است که می توانید در آنها به راحتی با فروشندگان صحبت و گفتگو کنید، بدون آنکه مجبور باشید از آنها چیزی خریداری نمایید. فروشندگان این بازار بسیار مهمان نواز هستند و رفتاری گرم و صمیمی و مودبانه دارند.

    آبنبات های جالب رنگارنگ در بازار ازمیر

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW