021-88507190

نکات ضروری که قبل از سفر به ازمیر بهتر است بدانید!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 30 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز برایتان این مطلب را فراهم آورده است تا بتوانید قبل از سفر به تور ازمیر، نکات ضروری را بدانید و سفری بهتر را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در سال 2012، یکی از مشهورترین وبلاگ های گردشگری که بسیار هم اعتبار دارد، ازمیر را به عنوان "دیده شده ترین شهر ترکیه" معرفی کرد. گرچه که سومین شهر بزرگ کشور ترکیه است و به دلیل وجود شهرهایی همانند استانبول و آنکارا، چندان به چشم نمی آید، اما کمتر از آنها دیدنی نیست و بسیار زیباست. ممکن است که ازمیر به اندازه استانبول نتواند محبوب باشد و روی زبان ها بیوفتد و همچنین به اندازه آن مورد علاقه گردشگران نباشد، اما با این وجود مکان هایی دارد که حتما بازدید از آنها برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. آژانس هواپیمایی مهرپرواز برایتان این مطلب را فراهم آورده است تا بتوانید قبل از سفر به تور ازمیر، نکات ضروری را بدانید و سفری بهتر را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

    چطور به ازمیر برویم؟
    قطعاً رفت و آمد به شهر بزرگی همانند ازمیر کار راحت و آسوده ای است. روزانه پروازهای بین المللی و داخلی بسیاری به فرودگاه مندرس عدنان ازمیر انجام می شود.

    مناطق خرید ازمیر کدام ها هستند؟
    شهر ازمیر دارای 15 مرکز خرید می باشد که از میان آنها کیپا پارک، اپتیموم، آگورا و فروم بورنوا از همه مشهورتر هستند. افراد محلی و اکثر گردشگران و توریست ها معمولاً از منطقه تاریخی کمرالتی که محل فروش سوغاتی های شهر ازمیر نیز به شمار می رود، خرید می کنند.

    صرف غذا بیرون از اقامتگاه در زندگی شبانه ازمیر
    چنانچه جزو آن دسته از انسان هایی هستید که جشن و شادی و پایکوبی و حضور در جمع های شاد را دوست دارید، مناطق کارسیاکا، آلسانکاک و نیز کوناک به عنوان مناطق ساحلی و کنار دریایی که در آنها افراد بی شماری به تفریح و شادی و گفت و گو می پردازند، بسیار معروف هستند.

    نکات ضروری که قبل از سفر به ازمیر بهتر است بدانید!


    بهترین منطقه ازمیر برای اقامت
    مرکز شهر ازمیر: میدان کوناک، یکی از مناطق اصلی مرکز شهر است. برج ساعت بسیار زیبای ازمیر در این میدان قرار دارد و در نزدیکی مرکز خرید کمرالتی واقه شده است.
    آلکاتی: تا دهه 1920، یونانی ها در این محدوده اقامت می کردند و دلیل موقعیت بسیار خوبی که برای موج سواری دارد بسیار شهرت پیدا کرده است. در تابستان ها، مدرسه های موج سواری این منطقه بسیار رونق می گیرند و در ماه آگوست، از جمعیت آنها کم می شود، چرا که یک محل فوق العاده مناسب برای دوسداران ورزش های آبی و موج سواری است.
    سسمه: از آلکاتی با یک رانندگی کوتاه، می توانید به راحتی به سسمه برسید. این منطقه یک مکان به نام و معروف برای ترک های ثروتمند و با نفوذ است، این موضوع را می توان حتی از قیمت هتل های این محدوده متوجه شد. کلمه سسه به معنی فواره است که به تعدادی فواره عثمانی که در این منطقه وجود دارد، اشاره می کند.
    فوکا: از دیگر منطقه های اقامتی که بیشتر افراد با نفوذ ترک در آن اقامت می کنند، منطقه فوکا است که دو محله جدید و قدیمی را از هم جدا می کند. محل ها و اقامتگاه های این منطقه نیز اصلاً ارزان نیستند.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW