021-88507190

10 تفریحی که کاملا مجانی می توانید در پکن انجام دهید (قسمت اول)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 13 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پکن پر از اتفاقات تازه و هیجان انگیز است،به طور کلی سفر به چین سفری خاطره انگیز است،با آژانس مسافرتی مهرپرواز در این مقاله همراه باشید تا به شما نشان دهیم که به چه شکل در پکن بدون صرف هزینه تفریح کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کارها و تفریحاتی که مجانی میتونید در شهر زیبای پکن انجام دهید!
    پکن پر از اتفاقات تازه و هیجان انگیز است،به طور کلی سفر به چین سفری خاطره انگیز و فراموش نشدنی خواهد بود،با آژانس مسافرتی مهرپرواز در این مقاله همراه باشید تا به شما نشان دهیم که به چه شکل در پکن بدون صرف هزینه تفریح کنید!شهر زیبا و سر زنده پکن پایتخت پر جمعیت ترین کشور جهان یعنی چین است و با پیشرفت غیر قابل تصور خود در سال های گذشته به یکی از مقصدهای مهم برای همه مردم دنیا برای سفرهای تفریحی و اقتصادی مبدل شده است. پکن بعد از شهر شانگهای دومین شهر بزرگ کشور اژدها یان افسانه ای نیز محسوب می‌شود، با تور چین از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی کشور زیبای چین دیدن کنید.

    10 کاری که به رایگان می توانید در پکن انجام دهید

    1.زندگی جذاب و مفرحی در پارک های چین وجود دارد، آن را به رایگان تجربه و لمس کنید!
    زندگی واقعی چینی ها را می توانید در پارک ریتان لمس کنید. جالب است نه؟ پس بهتر است که اول صبح که بیدار شدید به این پارک تاریخی که قدمت آن به سال 1530 برمی گردد و یکی از قدیمی ترین های پکن است بروید. شما در این پارک می توانید همه چیز را ببینید. از تای چای گرفته تا ماه جونگ که یک بازی معمایی باستانی است. اگر خوش شانس باشید، می توانید رقص های کلاسیک جذاب ، شمشیر بازی هیجان انگیز و آوازهای بومی را در این پارک تماشا کنید و لذت ببرید. اگر می خواهید ساعاتی پر از آرامش را بگذرانید، در این پارک فضاهایی کنار درختان کاج و استخرها برایتان در نظر گرفته شده است. اگر هم اهل ورزش و جنب و جوش هستید، می توانید از ورزشگاه های فضای باز این پارک زیبا لذت ببرید و از دیوار آن بالا بروید و یک ورزش هیجان انگیز را تجربه کنید. بازنشستگان چینی هم صبح ها به این پارک می آیند و ورزش می کنند. زندگی در این پارک جریان دارد و شما می توانید صبح خود را در پارک ریتان پکن پر از انرژی شروع کنید و خود را برای یک روز هیجان انگیز آماده کنید.

    10 کاری که به رایگان می توانید در پکن انجام دهید

    2.در منطقه ونگ فوجینگ گشت و گذار کنید و حالش را ببرید!
    شما می توانید با استفاده از خط یک مترو به ایستگاه ونگ فوجینگ بروید. این منطقه ی شلوغ پر از مراکز خرید، جایی است که ثروتمندان چینی از آن خرید می کنند اما یک عالمه چیز در این منطقه وجود دارد که شما می توانید به رایگان آن ها را ببینید. زیر یک قوس در قسمت جنوبی این منطقه خیابان Snack وجود دارد که بهتر است بعد از ظهر ها از آن دیدن کنید. چراکه در این زمان مردم با چوب های غذاخوری مخصوص چینی در حال خوردن غذاهای عجیب و غریبی مثل عقرب، کرم ابریشم و مار هستند! شما حاضرید این غذاها را امتحان کنید؟ ما که نه به هیچ عنوان! اما دیدنش هیجان انگیز است و می توان با دیدن آن زندگی چینی ها را لمس کرد. یک کمی بالاتر در ونگ فوجینگ، کلیسای سنت جوزف وجود دارد که قدمت آن به قرن 17 برمی گردد و جالب است که بدانید این کلیسا در برابر زلزله، آتش سوزی و شورش ها جان سالم به در برده است و امروزه خیلی از عروس داماد ها به آن جا می روند تا عکس های عروسیشان را بگیرند. 

    10 کاری که به رایگان می توانید در پکن انجام دهید

    3.به میدان تیانانمن بروید و شگفت زده شوید
    شما می توانید با استفاده از خط 1 مترو به ایستگاه شرقی یا غربی میدان تیانانمن بروید. بدون شک یکی از زیبا ترین مناطق دیدنی پکن میدان تیانانمن است و می توانید از دیدن آن به رایگان لذت ببرید. بهتر است در زمان طلوع یا غروب خورشید به این میدان بروید و بالا و پایین بردن پرچم ملی چین را تماشا کنید. احتمالا چینی ها از شما می خواهند که با شما عکس بگیرند. همچنین شما می توانید از آن ها بخواهید تا از شما و همراهانتان عکس بگیرند. اما حواستان باشد! دانشجویان هنر و زوج های خیلی صمیمی نزد شما می آیند و از شما برای جشن چای یا رفتن به نمایشگاه های هنر دعوت می کنند و  شما را با یک صورتحساب که اشک چشمانتان را در می آورد تنها می گذارند!

    10 کاری که به رایگان می توانید در پکن انجام دهید

    4.بازدید رایگان از شهر ممنوعه
    شما می توانید با استفاده از خط 1 مترو به ایستگاه شرقی و یا غربی میدان تیانانمن بروید و از میدان تیانانمن به سمت شمال قدم بزنید تا به مجموعه عظیم کاخ ها برسید.به احتمال زیاد اسم شهر ممنوعه را تا به حال شنیده اید. اسم رسمی تر آن موزه کاخ است. شما نباید تا قبل از اینکه به داخل خود شهر از ورودی مریدیان بروید پولی پرداخت کنید. 

    10 کاری که به رایگان می توانید در پکن انجام دهید

    5.از فروشگاه ها دیدن کنید
    بازدید از فروشگاه ها قسمتی هیجان انگیز از سفر به پکن است. شما می توانید با مترو به ایستگاه ینوگ آنلی به فروشگاه سیلک بروید. این را بدانید که در فروشگاه سیلک با زبان انگلیسی با صدای بلند تبلیغ می کنند و احتمالا شما را به سمت بازار بکشانند تا از اجناس دیدن کنید. زیر آفتاب سر و صدای زیادی از کسانی که تبلیغ اجناسشان را میکنند وجود دارد و شما می توانید خرید خوبی در این منطقه داشته باشید، چراکه قیمت های آن ها از فروشگاه های دیگر در شهر پکن پایین تر است.

    10 کاری که به رایگان می توانید در پکن انجام دهید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW