021-88507190

10 تفریحی که کاملا مجانی می توانید در پکن انجام دهید (قسمت دوم)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 15 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پکن شهریست پر از اتفاقات تازه و هیجان انگیز ! به طور کلی سفر به چین سفری بی نظیر، خاطره انگیز و فراموش نشدنی خواهد بود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کارها و تفریحاتی که مجانی میتونید در شهر زیبای پکن انجام دهید!
    پکن شهریست پر از اتفاقات تازه و هیجان انگیز ! به طور کلی سفر به چین سفری بی نظیر، خاطره انگیز و فراموش نشدنی خواهد بود،با آژانس مسافرتی مهرپرواز در این مقاله همراه باشید تا به شما نشان دهیم که به چه شکل در پکن بدون صرف هزینه تفریح کنید!شهر زیبا و سر زنده پکن پایتخت پر جمعیت ترین کشور جهان یعنی چین است و با پیشرفت غیر قابل تصور خود در سال های گذشته به یکی از مقصدهای مهم برای همه مردم دنیا برای سفرهای تفریحی و اقتصادی مبدل شده است. پکن بعد از شهر شانگهای دومین شهر بزرگ کشور اژدها یان افسانه ای نیز محسوب می‌شود، با تور چین از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی کشور زیبای چین دیدن کنید.

    10 تفریحی که کاملا مجانی می توانید در پکن انجام دهید

    6.آبتنی در دریاچه هوهایی را فراموش نکنید
    هنوز ایستگاه مترو در این قسمت از شهر افتتاح نشده است اما از آن جایی که این دریاچه در شمال شهر ممنوعه قرار دارد، می توانید با اتوبوس به دریاچه زیبای هوهایی بروید و یا تا آن جا دوچرخه سواری کنید که این کار لذت خاص خودش را دارد. بعد از ظهر به این دریاچه بروید چون بیشتر  به شما خوش می گذرد! اگر دوست داشته باشید می توانید با محلی ها شنا و یا غواصی کنید و یا فقط در ساحل قدم بزنید و از فضای آن لذت ببرید.در اطراف دریاچه دوچرخه نیز برای اجاره وجود دارد و می توانید از دوچرخه سواری در ساحل دریاچه لذت ببرید همچنین کافه های زیبایی نیز در این منطقه وجود دارد که بعد از شنا و دوچرخه سواری می توانید به آن ها بروید و یک نوشیدنی بخورید و کمی ریلکس کنید.

    10 تفریحی که کاملا مجانی می توانید در پکن انجام دهید

    7.از دیدن زیبایی های به جا مانده از بازی های المپیک لذت ببرید
    بازمانده های بازی های المپیک یک سیستم عالی مترو و چند معماری جذاب و فوق العاده است. شما می توانید با استفاده از مترو به ایستگاه پارک المپیک بروید و از استادیوم ملی که از 36 کیلومتر فولاد ساخته شده است و به خاطر معماری زیبای آن به آشیانه پرنده مشهور شده است دیدن کنید. مکعب آبی که در واقع مرکز ملی ورزش های آبی پکن است نیز زیبایی قابل توجهی دارد و دیدن آن خالی از لطف نیست. دیدن این ساختمان های زیبا رایگان است. اما می توانید با پرداخت هزینه ورودی فضای داخلی آن ها را نیز تماشا کنید. بهترین زمان برای دیدن آن ها شب است. چراکه نورپردازی زیبا و دیدنی آن ها مشخص می شود.

    10 تفریحی که کاملا مجانی می توانید در پکن انجام دهید

    8.شهر را با پای پیاده یا دوچرخه کشف کنید
    شاید تعداد مکان های تاریخی کم شده باشد، اما هنوز هم کوچه های باریک و جذابی وجود دارد که می توانید در آن ها قدم بزنید و لذت ببرید. به دلیل استقبال مسافرین و توریست ها از این مکان ها، خیلی از ساختمان ها در این محله ها بازسازی شده اند و مکانی جذاب برای گشت و گذار فراهم کرده اند. در قسمت جنوبی میدان تیانانمن می توانید باریک ترین کوچه های پکن را یافت کنید و از دیدن زیبایی های آن شگفت زده شوید.

    10 تفریحی که کاملا مجانی می توانید در پکن انجام دهید

    9. اگر به هنر علاقه مندید به محله 798 بروید
    در قسمت شمال شرقی شهر پکن منطقه هنری 798 وجود دارد. در این منطقه مجموعه ای از گالری ها، کافه ها، هنر های جمعی و بوتیک های زیبا وجود دارد که می توانید در آن ها با هنر و فرهنگ معاصر چینی آشنا شوید. 
    به طور کلی دیدن آن ها هزینه ندارد اما این را بدانید که گالری ها ممکن است دوشنبه ها بسته باشند. منطقه 798 به سیستم مترو متصل نیست اما آسان ترین راه برای رفتن به آن استفاده از تاکسی است.

    10 تفریحی که کاملا مجانی می توانید در پکن انجام دهید

    10.همه طعم های چای های چینی را امتحان  و نوش جان کنید!
    شما می توانید با استفاده از مترو به ایستگاه چانگ چونجی بروید و به خیابان چای مالیانداو بروید. این خیابان بزرگترین فروشگاه چای در شمال چین است و با بیش از 900 فروشگاه چای هر چای چینی را که بتوانید تصور کنید به فروش می رساند. مثل چای سبز، گل یاس، چای اولانگ و انواع دیگر چای های چینی در این فروشگاه ها فروخته می شود که سخت است آن ها را رد کنید. در این خیابان گشت و گذار کنید و نمونه های مختلف از چای ها را نوش جان کنید. 

    10 تفریحی که کاملا مجانی می توانید در پکن انجام دهید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW