021-88507190

جزایر مالزی که به مثابه بهشت هستند! (قسمت دوم)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 16 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جزیره های مالزی بسیار زیبا و چشم نواز هستند و از نظر زیبایی چیزی از الماس کم ندارند و حال و هوایشان به صورتی است که برای هر نوع تعطیلاتی فوق العاده هستند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جزایری در مالزی که باید به آن ها سفر کنید تا بهترین تعطیلات عمرتان را تجربه کنید!
    جزیره های مالزی  بسیار زیبا و چشم نواز هستند و از نظر زیبایی چیزی از الماس کم ندارند و حال و هوایشان  به صورتی است که برای هر نوع تعطیلاتی فوق العاده هستند. می توانید با کسی که عاشقش هستید به جزایر زیبای مالزی سفر کنید و چند روز رومانتیک و عاشقانه را بسازید. یا با خانواده بروید و اوقات خوشی را سپری کنید یا حتی با دوستانتان بروید و کلی تفریح کنید و خوش بگذرانید. در هر صورت با هر قصدی که به جزایر خاص و زیبای مالزی سفر کنید می توانید بهترین تعطیلات زندگیتان را تجربه کنید. برای یک سفر رویایی به مالزی آماده اید؟ پس این مقاله را تا پایان بخوانید تا ببینید چه جایی را می توانید برای گذراندن روزهای سرشار از هیجان و آرامش و لذت انتخاب کنید. توصیه می کنیم قبل از سفرتان به جزایر مالزی، کارهایی که می توانید در آن جا انجام دهید را روی یک تکه کاغذ بنویسید و با خودتان ببرید تا بهترین تفریحات از قلم نیفتند! آژانس مسافرتی مهرپرواز نزدیک ترین فرودگاه ها و راحت ترین راه رسیدن به جزایر زیبای مالزی را برایتان در نظر گرفته است.پس بعد از خواند این مقاله زیبا تور مالزی را رزرو کنید و کلی لذت ببرید!

    جزایر مالزی که به مثابه بهشت هستند
    جزیره سیپادان
    یکی از بهترین جزیره های مالزی، جزیره سیپادان است که گونه های بی نظیر و عجیب و غریبی مثل لاک پشت های دریای، ماهی های صخره ای و کوسه هایی را دارد که از دیدن آن ها شگفت زده می شوید. جالب است که بدانید در این جزیره اقامتگاه وجود ندارد اما برای یک گشت و گذار سریع گزینه مناسبی است.

    جزایر مالزی که به مثابه بهشت هستند

    این جزیره برای چه کسانی مناسب است؟
    به خاطر اینکه این جزیره در نزدیکی مالزی یکی از بهترین نقاط غواصی در جهان است، برای غواصان یک بهشت به شمار می آید. پس اگر شما هم عاشق غواصی هستید و یا دوست دارید آن را تجربه کنید، قطعا این جزیره برای شما بهترین انتخاب است.
    چه کارهایی در جزیره سیپادان می توان انجام داد؟
    اگر به این جزیره زیبا سفر کردید، حتما هیجان غواصی را تجربه کنید. چرا که حتما یکی از بهترین تجربه های زندگیتان خواهد بود و یک تور جزیره گردی بگیرید و غرق زیبایی های آن شوید.
    چه طور به این جزیره برسیم؟
    بهترین راه این است که با یک پرواز از کوالامپور یا کوتا کینابالو به تاوائو بروید و از آن جا یک تاکسی بگیرید تا به شهر سمپورنا برسید و بعد از آن یک قایق سریع بگیرید تا به جزیره زیبای سیپادان برسید و اوقاتی خوش سپری کنید.
    جزیره مابول
    این جزیره پنهان در مالزی دارای درختان نارگیل و سواحل بی نظیر با ماسه نرم و آب شفاف است و زیبایی خیره کننده ای دارد که باعث می شود سفری رویایی را تجربه کنید.

    جزایر مالزی که به مثابه بهشت هستند

    این جزیره برای چه کسانی مناسب است؟
    جزیره زیبای مابول یکی از بهترین مقاصد دنیا برای ماجراجویی و غواصی است و به همین خاطر برای کسانی که عاشق ماجراجویی و هیجان هستند، گزینه ایده آلی به شمار می آید.
    چه کارهایی در جزیره مابول می توان انجام داد؟
    شما می توانید با یک قایق تک نفره (کایاک) در اطراف جزیره گشت بزنید و غرق زیبایی ها و شگفتی های آن شوید. یادتان نرود که از دهکده باجائو لات دیدن کنید و محو دیدن فراموش نشدنی ترین طلوع خورشید در این جزیره رویایی شوید.
    چه طور به این جزیره برسیم؟
    بعد از اینکه به شهر سمپورنا از تاوائو رسیدید، یک قایق سرعتی بگیرید تا 30 دقیقه ای به جزیره مابول برسید و چند روز سرشار از هیجان را تجربه کنید.
    جزیره ماتاکینگ
    این جزیره که در دریای سلبس واقع شده است، نمونه کاملی از زیبایی، لوکسی و آرامش است. اطراف اقامتگاه های زیبای آن آب زلالی است که اقامتتان را رویایی می کند و قطعا به یکی از زیباترین تجربه های زندگیتان تبدیل می شود.

    جزایر مالزی که به مثابه بهشت هستند

    این جزیره برای چه کسانی مناسب است؟

    جالب است که بدانید در این جزیره اولین اداره پست زیر آبی جهان ساخته شده است و دو جزیره را با یک راه ماسه ای به هم متصل می کند. این جزیره بهترین مقصد برای یک سفر ماه عسل رویایی و همچنین مسافرت خانواده ها می باشد.
    چه کارهایی در جزیره ماتاکینگ می توان انجام داد؟
    شما می توانید در جزیره گشت و گذار کنید و از باغ های مشهور آن دیدن کنید، غواصی کنید، به مرکز  ماساژ جامو در این جزیره زیبا بروید و ریلکس کنید. علاوه بر این می توانید در راه ساخته شده شنی آن قدم بزنید و به جزیره ماتاکینگ کسیل بروید.
    چه طور به این جزیره برسیم؟
    با یک پرواز به شهر تاوائو برسید و سپس تاکسی یا مینی ون بگیرید و به شهر سمپورنا برسید. بعد از اینکه به سمپورنا رسیدید، یک قایق سرعتی بگیرید و 45 دقیقه ای به جزیره برسید و سفر پر از آرامشتان را آغاز کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW