021-88507190

7 کاری که باید انجام دهید تا بتوانید در سفرتان آرامش داشته باشید

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 28 مرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در سال های نه چندان دور مردم بدون تلفن همراه سفر می کردند!تا چندین سال گذشته هم دسترسی به ایمیل روی تلفن های همراهمان ممکن نبود. پس می توان بدون تلفن همراه هم سفر کرد!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مهرپرواز برای شما چند پیشنهاد دارد که با انجام آن ها می توانید تعطیلات آرامی را بگذرانید و ریلکس کنید
    در سال های نه چندان دور مردم بدون تلفن همراه سفر می کردند!تا چند سال گذشته هم دسترسی به ایمیل روی تلفن های همراهمان ممکن نبود. پس می توان بدون تلفن همراه هم سفر کرد! چک کردن همیشگی تلفن همراه می تواند منجر به استرس بیشتر در زندگی شود. اما یادمان باشد که اگرچه دوری از تکنولوژی در سفر کمی سخت است اما غیر ممکن نیست و البته که برای داشتن آرامش کامل در تعطیلات 100% لازم است. در این مقاله مفید، آژانس مسافرتی مهرپرواز برای شما چند پیشنهاد دارد که با انجام آن ها می توانید تعطیلات آرامی را بگذرانید و ریلکس کنید. 
    1.از تلفن همراهتان فاصله بگیرید
    تا حالا آرزو کردید که کاش دکمه ای وجود داشت که با فشردنش می توانستید با استرس مبارزه کنید؟ خوب! این دکمه وجود دارد و روی تلفن همراهتان است و اسمش هم "حالت پرواز" یا "airplane mode" می باشد. به خانواده و دوستانتان یک شماره تلفن اضطراری از جایی که قرار است در آن اقامت کنید بدهید تا در مواقع ضروری با شما تماس بگیرند. 
    اگر قرار است به یک کشور دیگر سفر کنید، تلفن همراهتان را به رومینگ تغییر حالت ندهید و بابت آن تلاشی نکنید. بلکه بهتر است به راحتی تلفن همراهتان را به حالت پرواز درآورید. در این صورت تلفن همراهتان به صورت کامل خاموش نیست و می توانید از دوربینتان نیز استفاده کنید.

    7 کاری که باید انجام دهید تا بتوانید در سفرتان آرامش داشته باشید

    2.از سوشیال مدیا فاصله بگیرید!
    سوشیال مدیاهایی مثل اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و ... این ترس را به ما داده اند که ممکن است رویدادی را از دست بدهیم! چه اهمیتی دارد که آقای X  یا خانم Y نامزد کردند، تارا فلان غذا را درست کرده است و یا فریبرز عاشق همسرش است؟ در لحظه زندگی کنید و بی خیال اتفاقات روزمره ای شوید که در فیسبوک یا اینستاگرام در حال گزارش داده شدن هستند. هر وقت خواستید که به تلفن همراهتان دست بزنید، از خودتان بپرسید آیا واقعا نیازی هست که آن را چک کنم؟ یا نیاز هست که این عکس را در صفحه اینستاگرامم پست کنم؟ خیلی ساده بعد از سفرتان هم می توانید عکس ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. پس چرا زمانی از سفرتان را به این کار اختصاص دهید و آن را تلف کنید؟

    7 کاری که باید انجام دهید تا بتوانید در سفرتان آرامش داشته باشید

    3.خیلی برای سفرتان برنامه ریزی نکنید!
    بعضی وقت ها لازم است که سفر کنید بدون این که دقیقا بدانید چه کارهایی می خواهید انجام دهید. بی برنامه به جایی سفر نکنید، اما لازم هم نیست بیش از حد دقیق شوید و با برنامه ریزی بیش از حد به خودتان استرس دهید. بهتر است برای ریلکس کردن مقصدهایی را برای سفر انتخاب کنید که خیلی نیاز به برنامه ریزی ندارند. اگر قرار است به جایی سفر کنید که به برنامه ریزی دقیق نیاز دارد، برنامه ریزی را به یک آژانس معتبر هواپیمایی مثل مهرپرواز بسپارید تا آن را به بهترین شکل برایتان انجام دهند. سفر به این معنا است که برای مدتی مسئولیت هایتان را کنار بگذارید و ریلکس کنید، پس بهتر است خیلی خودتان را درگیر برنامه ریزی نیز نکنید.

    7 کاری که باید انجام دهید تا بتوانید در سفرتان آرامش داشته باشید

    4.به سفری بروید که بتوانید از پس هزینه هایش بربیایید!
    سخت است که آرامش داشته باشید و ریلکس کنید در حالی که همه ذهنتان درگیر این مسئله است که نمی توانید هزینه های سفرتان را پرداخت کنید. بنابراین بهتر است که سفری را انتخاب کنید که از پس هزینه هایش بربیایید. البته به این هم فکر کنید که شما حق داشتن یک سفر رویایی را هم دارید. 
    5.قبل از اینکه سفر خود را آغاز کنید، کارهای خود را با همکارانتان در میان بگذارید!
    قبل از رفتن به سفر، با همکارانتان صحبت کنید و از آن ها بخواهید که تا چند روز کارهای شما را به عهده بگیرند و در قبال آن وقتی آن ها به تعطیلات رفتند می توانید جبران کنید و کارهایشان را برایشان انجام دهید. در این صورت در طول سفرتان می توانید از دغدغه های شغلیتان فاصله بگیرید و آرامش بیشتری داشته باشید.

    7 کاری که باید انجام دهید تا بتوانید در سفرتان آرامش داشته باشید

    6.مدیتیشن یا هر کار آرامش بخشی که همیشه دوست داشتید انجام دهید را در طول سفرتان انجام دهید!
    تعطیلات زمانی عالی برای شروع عادت های جدید است. برای مثال خاطره نویسی یا مدیتیشن. در روزمرگی ها و دغدغه های روزانه کسی زمان ندارد که به کارهای جدید و عادت های جدید فکر کند. اما اگر شما چند روز دور از خانه هستید، می توانید کارهایی که همیشه شروعشان را به تعویق انداخته اید را امتحان کنید. اگر آن کار جدید را امتحان کردید و به این نتیجه رسیدید که این کار جدید واقعا به زندگیتان و روحیه تان کمک می کند، می توانید راهی برای گنجاندن آن در برنامه روتین زندگیتان پیدا کنید.

    7 کاری که باید انجام دهید تا بتوانید در سفرتان آرامش داشته باشید

    7.به علت ها فکر کنید
    همیشه در زندگی دو مسئله وجود دارد. چه کاری انجام می دهید و چرا آن کار را انجام می دهید. اگر در طول سفر نتوانستید تلفن همراهتان را خاموش کنید و دائم برای کار با شما تماس گرفتند، سعی کنید یادتان بیاید که به چه علت کار می کنید! در پایان روز کار به ما مزایایی می دهد که به ما کمک می کند که خانواده مان را ساپورت کنیم و با دوستانمان زمان بگذرانیم و برای خودمان کاری انجام دهیم. در واقع کار می کنیم تا بتوانیم بهتر زندگی کنیم و رفاه بیشتری داشته باشیم. اگر واقعا زمانی ندارید که برای این مسائل بگذرانید، پس آن کارتان به چه درد می خورد؟ پس بهتر است زمانی به آرامشتان اختصاص دهید و استراحت کنید و از کار فاصله بگیرید. گاهی وقت ها لازم است به خودمان اهمیت دهیم و کمی زمان برای خودمان صرف کنیم و به جز آرامش خود و خانواده به چیز دیگری فکر نکنیم.مهر پرواز برای شما سفر خوش و بدون استرسی را آرزومند است.

    7 کاری که باید انجام دهید تا بتوانید در سفرتان آرامش داشته باشید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW