021-88507190

بهترین و ارزانترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 11 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
استانبول بهترین فروشگاه های جهان را دارد. از بازار گرفته تا فروشگاه های خیابانی تا مدرن ترین مراکز تجاری که می توانید تصور کنید، شما با هر سلیقه ای خریدی رضایت بخش را در استانبول تجربه خواهید کرد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کجای استانبول بهترین مراکز خرید را دارد؟

    آیا شما معتاد خرید هستید و دوست دارید که جدیدترین مدل های لباس را خریداری کنید؟ اگر جوابتان مثبت است، استانبول قطعا بهترین انتخاب برای سفرتان است. استانبول بهترین فروشگاه های جهان را دارد. از بازار گرفته تا فروشگاه های خیابانی تا مدرن ترین مراکز تجاری که می توانید تصور کنید، همه و همه در استانبول وجود دارند. شما با هر سلیقه ای  که به استانبول  با تور ارزان استانبول سفر کنید، خریدی رضایت بخش را تجربه خواهید کرد. 

    بهترین و ارزانترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟

    مسلما هیچ شکی نیست که استانبول مثل بهشتی برای خرید کردن است، اما پیدا کردن بهترین مجتمع های تجاری در استانبول همیشه آسان نیست. اینکه بدانید برای خرید بهتر به کجای شهر بروید، کارتان را راحت تر می کند و زمانتان نیز به هدر نمی رود. پس این مقاله را تا پایان بخوانید تا به شما بهترین اماکن خرید در استانبول را معرفی کنیم و همچنین میتوانید در وب سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز بلیط هواپیمای ارزان قیمت را به هر کجای جهان خریداری کنید.

    بهترین و ارزانترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟

    بازار لونت استانبول

    این بازار که درست در قلب شهر استانبول واقع شده است، جایی است که شما می توانید برندهای لوکس را با قیمت مناسب خریداری کنید. در این مرکز خرید شما می توانید از برندهایی مثل مک کوئین، باربارا بویی، هاروی نیکولز و کارن میلن و یا برندهای کلاسیکی مثل دی کی ان وای (DKNY) و یا Guess خرید کنید. در این مرکز خرید، فروشگاه های لباس کودک بسیاری وجود دارد که می توانید برای کودکانتان نیز خرید خوبی انجام دهید. علاوه بر این می توانید از فروشگاه های دکور خانه بازار لونت نیز دیدن کنید. بعد از یک خرید جانانه می توانید در هتل کنار بازار یعنی هتل ددمان استراحت کنید و همچنین در مرکز ماساژ آن ریلکس کنید. 

    بهترین و ارزانترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟

    مرکز خرید اوپتیموم اوت لت

    این مرکز خرید مشهور در بخش آسیایی استانبول واقع شده است و بیش از 130 فروشگاه مختلف دارد که اجناس را با قیمت های مناسب به فروش می رسانند. علاوه بر این رستوران های متعددی در این مرکز خرید وجود دارد که می توانید انواع غذاها را به آن ها سفارش دهید. همچنین می توانید به زمین اسکی روی یخ مرکز خرید اوپتیموم اوت لت بروید و در میان خرید کمی هم تفریح کنید.  شما می توانید در این مرکز خرید برندهایی مثل واکو، منگو، ال سی وایکیکی، کوتون، مودو، تامی هیلفیگر و دیزل را پیدا کنید. این مرکز خرید 365 روز سال باز است و هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می توانید جهت خرید به آن مراجعه کنید.

    بهترین و ارزانترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟

    مرکز خرید اولیویوم اوت لت

    این مرکز خرید که در بخش اروپایی استانبول واقع شده است، میزبان بیش از 132 برند مختلف از لباس گرفته تا وسایل دکوری منزل دارد. شما در این مرکز خرید می توانید از برند های منگو،  ماوی، سارار، نایک، آدیداس، پوما، دیفکتو و بسیاری از برندهای دیگر خرید کنید. در این مرکز خرید امکانات تفریحی مثل بولینگ، سینما و رستوران های متعددی نیز برای توریستان مهیا شده است. این مرکز خرید هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

    بهترین و ارزانترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟

    مرکز خرید ایرپورت اوت لت

    این مرکز خرید در بخش اروپایی استانبول نزدیک به فرودگاه آتاتورک واقع شده است و بیش از 116 فروشگاه، مرکز تفریحی کودکان، سینما و زمین اسکی روی یخ دارد. برندهای مشهوری مثل واکو، سارار، آدیداس، ماوی، نایک و مودو را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. این مرکز خرید نیز هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

    بهترین و ارزانترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟

    مرکز خرید استار سیتی اوت لت

    این مرکز خرید مشهور یکی دیگر از مراکز خریدی است که در طی سفرتان به استانبول حتما باید به آن سر بزنید. شما می توانید در این مرکز خرید از برندهای کوچک و بزرگ مختلفی با تخفیف خرید کنید. برندهایی مثل دیزل، سارار و تامی هیلفیگر در این مرکز خرید نمایندگی دارند. علاوه بر این فروشگاه های متعددی مخصوص کودکان در این مرکز خرید وجود دارند. همچنین می توانید بعد از خریدتان از امکانات تفریحی آن مثل مینی گلف، سینما، بولینگ و یا محل بازی کودکان نیز استفاده کنید.  این مرکز خرید نیز هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

    بهترین و ارزانترین مراکز خرید استانبول کدام ها هستند؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW