021-88507190

حقایقی جالب و بامزه راجع به صربستان

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 11 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سفر و دیدن صربستان انتخابی ویژه و هوشمندانه و عالی برای مسافرت است!چون هم برایتان بسیار ارزان تمام می شود و هم نیازی به اخذ ویزا ندارید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    یکی از کشورهای بینظیر و منحصربفرد در اروپا کشور جذاب صربستان است که پایتختش شهر همیشه زنده و  پرجاذبه  بلگراد است!سفر و دیدن صربستان انتخابی ویژه و هوشمندانه و عالی برای مسافرت است. چون هم برایتان بسیار ارزان تمام می شود (البته نسبت به دیگر کشورهای مطرح اروپایی) و هم نیازی به اخذ ویزا ندارید و هم اینکه به یک کشور اروپایی سفر می کنید!آژانس مسافرتی مهرپرواز در این مطلب قصد دارد حقایقی جالب و بامزه راجع به صربستان را با شما در میان بگذراد. شاید این حقایق جذاب باعث شد چمدان سفرتان را ببندید و در اولین فرصت با تور صربستان به کشور زیبای صربستان سفر کنید! شما سروران همچنین میتوانید به صورت آنلاین بلیط ارزان هواپیما و همچنین تور خود را در سایت مهرپرواز با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت رزرو کنید!
    حقایقی جالب و بامزه راجع به صربستان
    1.بالا بردن 3 تا انگشت (شست و دو انگشت کناری) یک سنت صربستانی است. پس اگر دوست داشتید به محلی های صربستان بگویید که صربستان را دوست دارید، این سه انگشت را با هم نشان دهید!
     پس اگر خواستید با صربستانی ها عکس بگیرید و آن ها همه این سه انگشت را نشان دادند، تعجب نکنید. خوب این نشانه تعامل در صربستان است.

    حقایقی جالب و بامزه راجع به صربستان

    2.صنعت ساعت سازی صربستان حتی از مشهور ترین ساعت های سوئیسی هم قدیمی تر است. صربستانی ها صنعت ساعت سازی را 600 سال قبل تر از سوئیس شروع کردند. پس اگر به صربستان سفر کردید، می توانید ساعت های زیبا و بسیار عالی خریداری کنید.
    3.هرگز به آقایان صربستانی نگویید که خانم های دیگر جهان زیباتر از خانم های صربستانی هستند ،چون عصبانی می شوند!  
    4.همه امپراطورهای رومی در محل کنونی صربستان متولد شده اند!
    5.خوردن قهوه جزء زندگی صربستانی هاست. خوردن قهوه در صربستان خیلی سریع نیست. این مراسم از درست کردن یک کافه اعلاء شروع می شود، سپس می نشینند و با ساعت ها گپ میزنند و قهوه می نوشند. علاوه بر این دعوت کردن مهمان به خوردن یک فنجان قهوه ترکی نشانه احترام گذاشتن به مهمان است.

    حقایقی جالب و بامزه راجع به صربستان

    6.مشهورترین ورزش صربستان فوتبال (ساکر) است. صربستانی ها دیوانه فوتبال هستند و همه دنیا آن ها را بزرگترین طرفداران فوتبال می شناسند. تیم ملی بسکتبال، والیبال و واترپولوی صربستان هم مدال های متعدد جهانی کسب کرده است. علاوه بر این بهترین بازیکن تنیس جهان یعنی نوواک دجوکوویک هم صربستانی است و باعث افتخار کشور صربستان می باشد.
    7.در صربستان همه کافی شاپ ها و رستوران ها همیشه مملوء از جمعیت هستند و اولین سوال هر توریستی این است که : اصلا صربستانی ها کار هم می کنند؟!  

    حقایقی جالب و بامزه راجع به صربستان

    8.صربستان، بوسنی و هرزگوین، مونته نگرو، کرواسی و مقدونیه کشورهای مختلفی هستند اما همه زبان همدیگر را متوجه می شوند. جالب است که بدانید زبان های صربستان، کرواسی، مونته نگرو و بوسنی 95% مشابه می باشند.
    9.تنها کلمه ای که از زبان صربستان در کل دنیا استفاده می شود، کلمه ومپایر به معنای خون آشام است.
    10.کلیسای جامع سنت ساوا که در بلگراد واقع شده است، بزرگترین کلیسای ارتودوکسی و دهمین کلیسای بزرگ مسیحی به شمار می آید.

    حقایقی جالب و بامزه راجع به صربستان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW