021-88507190

آشنایی بیشتر با فرودگاه بین المللی انگوراه رای بالی (Ngurah Rai International Airport)

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 20 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بالی از بهترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا می باشد که در indonesia قرار دارد. بالی در بخش مثلث مرجانی، مثلثی که به داشتن متنوع ترین گونه های دریایی مشهور است و از این رو رشد گردشگری و تعداد توریست آن بسیار زیاد بوده است. جهت جابه جایی این حجم از گردشگران، فرودگاه بین المللی بزرگی در این جزیره وجود دارد که آژانس مسافرتی مهرپرواز برای آشنایی بیشتر با این فرودگاه برای شما مطلبی فراهم آورده است. 
    فرودگاه بین المللی انگوراه رای (نگورا رای) مهمترین و با اهمیت ترین فرودگاه بالی به شمار می رود و در 13 کیلومتری جنوب دنپاسار، پایتخت بالی، بنا شده است. این فرودگاه دومین فرودگاه پرتردد indonesia محسوب می شود و در سال 2017 به طور تقریبی 22میلیون و 800هزار مسافر از طریق این فرودگاه جابه جا شده اند. شورای بین المللی فرودگاه این مکان از لحاظ خدمات، سومین فرودگاه برجسته دنیا در سال 2016 معرفی کرد. این فرودگاه به نام قهرمان ملی این کشور یعنی "نگورا رای" نام گذاری شده است. 
    فرودگاه در شهر توبان و در بین شهرهای کوتا و جیماران قرار گرفته است و همچنین فاصله کمی تا مرکز تفریحی جنوب بالی دارد. فرودگاه بالی در سال 2000 با حدود 44هزار پرواز داخلی و خارجی و جابه جایی حدود 4میلیون مسافر به رکورد جدیدی رسیده بوده است. به دلیل اینکه بالی جزیره آتشفشانی می باشد، گاهی در اثر فوران آتشفشان و وجود دود غلیظ در آسمان جزیره این فرودگاه به صورت موقتی تعطیل می شود و پروازی در آن صورت نمی گیرد.

    فرودگاه بین المللی انگوراه رای بالی 

    اطلاعات جامع فرودگاه انگوراه رای

    نام فرودگاه: Ngurah Rai International Airport
    کد یاتا: DPS
    کد ایکائو: WADD
    ارتفاع از سطح دریا: 4 متر
    نوع فرودگاه: همگانی

    فرودگاه بین المللی انگوراه رای بالی

    ترمینال های فرودگاه نگورا رای بالی

    ترمینال پروازهای داخلی در داخل ساختمان قدیمی تر قرار دارد و ترمینال بین المللی همان ساختمان به شکل ال (L) می باشد. فروگاه نگورا رای دارای 17 گیت است که 3 گیت آن در ترمینال داخلی و 14 گیت آن در ترمینال بین المللی قرار دارند. 
    ترمینال بین المللی به سبک معماری بالی ساخته شده است و سالن های ورودی و خروجی جداگانه ای دارد. ترمینال داخلی آن شب ها بسته می شود ولیکن ترمینال بین المللی آن به صورت 24 ساعته فعالیت دارد. از سال 2014 یک ترمینال داخلی جدید به فرودگاه اضافه شده است که ظرفیت آن 4 برابر ترمینال قدیمی است و با امکانات جدید می تواند به 9.4 میلیون مسافر در سال خدمت رسانی کند.

     فرودگاه بین المللی انگوراه رای بالی

    امکانات فرودگاه انگوراه رای بالی

    در این فرودگاه امکانات بسیاری برای رفاه حال مسافران تعبیه شده است تا با استفاده از آنها تجربه بسیار عالی از سفر خود به بالی داشته باشند. امکانات فرودگاه به گونه ایست که برای همه افراد چیزی را دارد تا بتواند هر نوع مسافری را راضی نگه دارد. از برترین و بهترین امکانات رفاهی این فرودگاه می توان به اینترنت رایگان در همه جای فرودگاه، آژانس مسافرتی، حمام، بسته بندی چمدان، رستوران های متنوع با انواع غذاها، اطلاعات و تبدیل ارز اشاره کرد. 
    همچنین برای خرید سوغاتی و محصولات مختلف فروشگاه هایی هم در این فرودگاه وجود دارد.

    فرودگاه بین المللی انگوراه رای بالی

    🏩 هتل های فرودگاه نگورا رای بالی

    فرودگاه بین المللی انگوراه رای بالی برای افرادی هم که در این فرودگاه مجبورند مدت زمان طولانی را اقامت داشته باشند نیز فکر کرده و برای رفاه حال آنان نیز به جز سالن استراحت فرودگاه، هتل هایی را در خود جای داده است تا مسافران استراحت کنند. 
    هتل نووتل (Novotel Hotel): این هتل دقیقاً در فرودگاه قرار دارد و از ترمینال های بین المللی و داخلی دسترسی مستقیم دارد و امکان اقامتی راحت را برایتان فراهم می کند. 
    هتل هیلتون گاردن (Hilton Garden Hotel): این هتل در 500 متری فرودگاه واقع شده است و چنانچه بار زیادی دارید، می توانید از فرودگاه با ترانسفر رایگان خود را به این هتل برسانید.
    هتل بالی را (Bali Ra Hotel): این هتل مقرون به صرفه در فاصله 5 دقیقه ای از فرودگاه قرار گرفته شده است و برای رفتن می توانید پیاده روی کنید. 

    فرودگاه بین المللی انگوراه رای بالی

    دسترسی به فرودگاه نگورا رای بالی

    فرودگاه انگوراه رای بالی بسیار مدرن، بزرگ و کمی گیج کننده می باشد و تا به امروز بارها توسعه پیدا کرده است تا بتواند هرچه بیشتر نیازهای مسافران را پاسخ گو باشد. همانند اکثر فرودگاه ها، فرودگاه بالی هم در بیرون شهر قرار دارد و برای رفت و آمد گزینه های مختلفی برای شما وجود دارد.
    🚖 تاکسی: در کنار هر دو ترمینال بین المللی و داخلی، ایستگاه های تاکسی وجود دارد که می توانند شما را به راحتی به مقصدتان برسانند. ایستگاه تاکسی درست کنار میز اطلاعات قرار گرفته است. هزینه ورودی تاکسی 7هزار روپیه indonesia و به ازای هر کیلومتر جابه جایی 6500 روپیه indonesia به آن اضافه می شود. 
    🚗 ترانسفرهای هتلی: برای جابه جایی از فرودگاه بالی به هتل های بزرگ و معروف، می توانید از ترانسفرهای فرودگاهی استفاده نمایید. هزینه بلیط این ترانسفرها معادل 25 دلار می باشد. 
    🚗 ترانسفر شخصی: یکی دیگر از بهترین و سریع ترین راه های جابه جایی ترانسفر شخصی است که می توانید توسط آن به راحتی به محض رسیدن به فرودگاه راهی مقصدتان شوید. تنها نکته قابل توجه این است که هنگام خرید بلیط هواپیما خود باید این ترانسفر را رزرو کنید. 
    🚌 اتوبوس: در فرودگاه بین المللی نگورا رای 3 نوع اتوبوس وجود دارد که بسته به نوع اتوبوس کرایه آنها بین 3500 الی 7000 روپیه indonesia می باشد.

    فرودگاه بین المللی انگوراه رای بالی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW