021-88507190

راهنمای سفر به چین

راهنمای سفر م.مقیمی 08 تیر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
نکاتی که به عنوان راهنمای سفر به چین به آن ها نیاز دارید را در این مطلب بررسی کرده ایم و اطلاعات جامعی از بهترین زمان سفر به چین و سایر موارد را نیز بررسی کرده ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای سفر به چین 

    آیا بار اولتان هست که می خواهید به چین سفر کنید؟ پس بهتر است که آب دست تان هست، آن را روی زمین بگذارید و حتما این مطلب در مورد راهنمای سفر به چین را با دقت بخوانید. ما در این مطلب تمامی نکاتی که به عنوان راهنمای سفر به چین به آن ها نیاز دارید را به شما می گوییم. با خواندن این مطلب مثل یک توریست با تجربه آگاهیتان درباره سفر به چین زیاد می شود و می توانید سفر با کیفیت تری را به مقصد چین تجربه کنید.

    بهترین زمان سفر به چین

    اولین نکته ای که باید بدانید، این است که فصل های بهار و پاییز بهترین فصل های سفر به چین هستند. در این زمان هوای بیشتر شهرهای چین مطبوع است و شما با خیال راحت و با آسودگی خاطر می توانید در آن ها گشت و گذار کنید. البته این را هم باید بگوییم که هوای چین در دیگر فصل های سال نیز خوب است و شما می توانید در هر زمانی که وقت آزادتری دارید، به این کشور سفر داشته باشید. تنها توصیه ما به شما این است که در روزهای تعطیلات رسمی چین به این کشور سفر نکنید تا مجبور نشوید که در شلوغی و در کنار یک عالمه مسافر چینی از جاذبه های گردشگری این کشور بازدید داشته باشید. 

    چه زمانی و در چه فصلی به چین سفر کنیم@

    در طول سفر از کدام شهر چین دیدن کنیم؟

    برای اولین سفر به چین، ما به شما توصیه می کنیم که از یکی از شهرهای پکن یا شانگهای بازدید داشته باشید. اگر هم وقت بیشتری برای سفر به چین دارید، بهتر است که بازدید از شهرهایی مثل هانگزو و گوانجو را نیز در برنامه سفر خود بگنجانید. چراکه این دو شهر نیز زیبایی بی نظیری دارند و مطمئنا شما هم از سفر به آن ها به هیچ عنوان پشیمان نمی شوید. 

    کدام شهر چین برای خرید بهتر است؟

    همه شهرهای بزرگ چین دارای مراکز خرید و بازارهای متنوع هستند و شما در هر کدام از شهرهای چین از جمله پکن، شانگهای، گوانجو و هانگزو می توانید خرید خوبی را انجام دهید. مخصوصا اگر به دنبال خرید لباس ارزان و غیر اورجینال در چین باشید، دستتان برای خرید در این کشور بسیار باز است. چراکه در چین کپی محصولات برندهای مختلف به خوبی انجام می شود و شما به هر بازاری در هر شهری از چین که سر بزنید، با اجناس متنوع و ارزانی رو به رو می شوید. اما اگر می خواهید به قصد خرید لباس عمده به چین سفر کنید و قصد خرید شخصی را ندارید، ما به شما سفر به گوانجو را پیشنهاد می کنیم. چراکه بیشتر وسایل و لباس هایی که در شهرهای مختلف چین، تایوان، هنگ کنگ و حتی تایلند به چشم می خورند، از بازارهای عمده گوانجو خریداری شده اند.

    چگونه بدون بلد بودن زبان چینی به چین سفر کنیم؟

    با اینکه انگلیسی زبان اول دنیاست و این روزها یاد گرفتن زبان انگلیسی نیز در بین جوانان چینی باب شده است. اما هنوز که هنوزه آدم های زیادی در چین هستند که اصلا نمی توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که برای سفر به چین خیلی به دانش زبان انگلیسی خود اکتفا نکنید و حتما به فکر راه چاره دیگری برای صحبت کردن با مردم چین باشید. توصیه ما به شما این است که یک اپلیکیشن ترجمه خوب مثل گوگل ترنسلیت برای سفر به چین در گوشی خود داشته باشید تا از آن برای پرسیدن سوالات خود از مردم چین و ارتباط گرفتن با آن ها استفاده کنید.

    چگونه بدون بلد بودن زبان چینی به چین سفر کنیم

    فرهنگ مردم چین چگونه است؟

    خوب است این را بدانید که فرهنگ مردم چین و در کل مردم آسیای شرقی با فرهنگ مردم کشور ما و همین طور فرهنگ مردم کشورهای غربی تفاوت های زیادی دارد. با این حساب بهتر است که در طول سفر به چین با مردم این کشور وقت بگذارید تا تجربه کامل تری را از سفر به چین کسب کنید و بیشتر با مردمان این کشور آشنا شوید. مردمان چین به سخت کوشی و تلاش و کوشش همیشگی معروف شده اند و از این گذشته، معمولا از مردم چین به با ادب بودنشان یاد می شود. با این حساب باید این را بدانید که شما در چین با انسان هایی رو به رو هستید که بیشترشان کوشش را سرلوحه زندگیشان قرار داده اند و مسلما شما هم می توانید نکات جالبی را در طول سفرتان به چین از آن ها یاد بگیرید.

    مدت زمان سفر به چین بهتر است چقدر باشد؟

    شهرهای چین بسیار بزرگ و دیدنی هستند. با این حساب اگر شما می خواهید به خوبی از یک شهر بازدید داشته باشید، باید حداقل یک هفته را در آن شهر اقامت کنید. البته اگر ترجیحتان بر این است که در طول سفر به چین فرصت بازدید از شهرهای مختلف و کسب تجربه های مختلف را داشته باشید، می توانید مدت یک هفته از اقامتتان در چین را به بازدید از دو شهر مختلف اختصاص دهید و با رزرو تور ترکیبی چین راهی این کشور شوید.
    برای رزرو تور ارزان چین می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره چین بیشتر بخوانید:

    دیدنی ترین شهرهای چین

    کدام شهرهای چین برای خرید بهتر هستند؟

    جذاب ترین پل های چین که از دیدن آن ها متعجب می شوید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW