021-88507190

دانستنیهای جذاب درباره شب های سفید سن پترزبورگ روسیه

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 26 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شب های سفید سنت پترزبورگ 2019،جایی که آفتاب هیچ وقت غروب نمی کند و خوشگذرانی هیچ وقت تمامی ندارد!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شب های سفید سنت پترزبورگ 2019،جایی که آفتاب هیچ وقت غروب نمی کند و خوشگذرانی هیچ وقت تمامی ندارد!
    تا حالا شده که تصور کنید اگر خورشید همیشگی بود و هیچ وقت غروب نمی کرد، دنیا چه شکلی می شد؟ 
    احساس روزهای بدون شب را می توانید در فستیوال هیجان انگیز و مفرح سنت پترزبورگ تجربه کنید و روزهایی فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان بسازید. 
    هر کسی یک بار در زندگیش باید شور و هیجان شب های سفید روسیه را تجربه کند. شب های سفید سنت پترزبورگ فستیوالی است که تا پایان عمر هیچ گاه فراموشش نخواهید کرد.
    آژانس هواپیمایی مهرپرواز در این مقاله شما را با شب های سفید و نکاتی که باعث می شود این روزها را به بهترین و هیجان انگیزترین شکل ممکن بگذرانید آشنا می کند.برای رزرو تور ارزان روسیه و همچنین رزرو بلیط ارزان هواپیما به وب سایت مهرپرواز سر بزنید،در این وب سایت نرخ بلیط هواپیما با نازلترین قیمت ارائه میشود!

    دانستنیهای جذاب درباره شب های سفید سن پترزبورگ روسیه

    معنای شب های سفید چیست؟
    بر اثر پدیده ای طبیعی در نواحی نزدیک به قطب شمال و قطب جنوب در حول و حوش فصل تابستان خورشید تقریبا به مدت دو ماه غروب نمی کند. در طول این دو ماه فستیوالی مهیج و مفرح در روسیه و شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ برگزار می شود که به آن شب های سفید می گویند.
    در واقع در کشورهایی مثل فنلاند،ایسلند،روسیه،گرینلند،کانادا،نروژ و آلاسکا این پدیده رخ می دهد و همه کشورها شب های سفید را به عنوان یک پدیده طبیعی جشن می گیرند. اما فقط در سنت پترزبورگ است که این پدیده طبیعی تبدیل به یک فستیوال بزرگ جهانی شده است که هر ساله در تمام شب های آن جشن گرفته می شود. علاوه بر این سنت پترزبورگ یکی از بهترین شهر های روسیه است که باید حتما از آن دیدن کنید.
    در شب های سفید سنت پتزبورگ فستیوالی بزرگ و هیجان انگیز برگزار می شود و برنامه های متعددی از قبیل فستیوال موزیک، فیلم، اجراهای زنده، نمایش های باله و اپرا، نمایش های فرهنگی و همچنین آتش بازی بی نظیر و خیره کننده برگزار می شود. در یک کلام، فستیوال شب های سفید سنت پترزبورگ با شما کاری می کند که تا آخر عمرتان با یادآوری آن لبخند بر روی صورتتان نقش ببندد.
    این فستیوال هیجان انگیز در شهر زیبای سنت پترزبورگ در تاریخ 26 می تا 23 جولای (خرداد تا مرداد) برگزار می شود و شب هایی رویایی و باور نکردنی را برای توریستان از سراسر جهان می سازد.

    دانستنیهای جذاب درباره شب های سفید سن پترزبورگ روسیه

    برنامه های هیجان انگیز شب های سفید
    در فستیوال شب های سفید، جشن در کل روزها و شب های این دو ماه بدون وقفه برگزار می شود. در کنار همه تفریحات و برنامه هایی که در بعضی از روزها  برگزار می شود، بعضی از رویدادها به دلیل جذابیت بالا و استقبال زیاد توریستان همه روزها بدون وقفه برگزار می شوند و شما به هیچ عنوان نباید آن ها را از دست بدهید.
    1برنامه ستاره های شب های سفید که در سالن کنسرت و تئاتر مشهور مارین اسکای برگزار می شود. این برنامه با یک باله کلاسیک آغاز می شود و بعد از آن یک اجرای اپرای جذاب نمایش داده می شود و برنامه های آن یک دنیا شادی را برایتان به ارمغان می آورد.
    2حتما از موزه ها دیدن کنید. بعضی از موزه ها تمام ساعات شب باز هستند و بعضی از آن ها تا نیمه شب باز هستند. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از موزه تاریخ سیاسی، قصر شرمتو، موزه تاریخ مذهبی، موزه عروسک ها و موزه لنینگراد دیدن کنید.
    3حتما در رویداد اسکارلت سیلز شرکت کنید
    این جشن خودش به تنهایی به اندازه یک فستیوال جذاب است. جشن اسکارلت سیلز یکی از مهم ترین رویدادهای فستیوال شب های سفید است. در این رویداد، شما می توانید آتش بازی های بی نظیر و جذاب را تماشا کنید یا از نمایش های موزیکال آب لذت ببرید. علاوه بر این ها در این جشن کنسرت های موسیقی عالی نیز برگزار می شود. بدون شک اسکارلت سیلز یکی از مشهورترین رویدادهایی است که در طول شب های سفید برگزار می شود و آن را نباید به هیچ عنوان از دست بدهید.

    دانستنیهای جذاب درباره شب های سفید سن پترزبورگ روسیه

    محل های اقامت وهتل های مختلف در سنت پترزبورگ برای شب های سفید
    در سنت پترزبورگ هتل های مختلفی از لاکچری گرفته تا هتل های ارزان قیمت تر در نزدیکی محل فستیوال شب های سفید وجود دارد که شما می توانید با توجه به موقعیت خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.
    هتل های لاکچری: هتل گرند یوروپ، هتل فورسیزنز لاین پالاس سنت پترزبورگ، هتل آستوریا، هتل کمپینسکی مویکا 22 و  ...
    هتل های قیمت متوسط: هتل دومینا، هتل آمبسدور،  هتل بوتیک هاوس الکساندر و ...
    هتل های ارزان قیمت: پرم یرا، هتل رد استارز، هتل هپی پوشکین، هتل بست وسترن پلاس سنتر، هتل ماتیسو دومیک، هتل ورا، هتل گراما و ....
    مهمان خانه ها: بداندبایک، مسافرخانه سینما، مسافرخانه روف، مسافرخانه گرافیتی ال و ... 

    دانستنیهای جذاب درباره شب های سفید سن پترزبورگ روسیه

    نکات مهم برای شرکت در فستیوال شب های سفید سنت پترزبورگ
    مطمئن شوید که سفر خود به روسیه را برای این روزها از قبل برنامه ریزی کنید.
    داشتن پاسپورت معتبر، اسناد رزرو هتل و اسناد بیمه مسافرتی برای گرفتن ویزای روسیه لازم هستند.
    از آنجایی که سنت پترزبورگ به شلوغی مسکو نیست، شما می توانید یک ماشین و یا دوچرخه اجاره کنید و در شهر گشت و گذار کنید. همچنین شما می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مثل تاکسی، مترو و اتوبوس نیز استفاده کنید.
    سعی کنید که هتلی رزرو کنید که نزدیک محل برگزاری فستیوال باشد تا راحت تربتوانید در مراسم فستیوال شرکت کنید و لذت ببرید.
    حواستان باشد که بلیط رویدادهای اصلی را از قبل تهیه کنید، چرا که معمولا بلیط ها چند ماه زودتر از شروع فستیوال تمام می شوند.
    از همه مهمتر تمام تلاشتان را بکنید که از تمام لحظات این فستیوال فراموش نشدنی لذت ببرید.

    دانستنیهای جذاب درباره شب های سفید سن پترزبورگ روسیه

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW