021-88507190

تماشای دبی و آسمان خراش هایش را در روزهای مه آلود و رویایی از دست ندهید!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 25 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پدیده مه در دبی دو بار در سال اتفاق می افتد و مهرپرواز در این مقاله شما را با همه چیز درباره مه سالانه دبی آشنا می کند، اینکه این مه چگونه به وجود می آید و چطور می توان با آن کنار آمد!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    این مقاله راهنمای شما برای سفر به دبی در ایام مه آلود خواهد بود!
    پدیده مه در دبی دو بار در سال اتفاق می افتد و آژانس هواپیمایی مهرپرواز در این مقاله شما را با همه چیز درباره مه سالانه دبی آشنا می کند، اینکه این مه چگونه به وجود می آید و چطور می توان با آن کنار آمد!
    چه چیز باعث تشکیل مه در دبی می شود؟
    همان طور که می دانید هوای دبی خیلی گرم است و به ندرت پدیده مه رخ می دهد. در واقع در طول شب و هنگامی که زمین خنک می شود، گرما از زمین به هوا فرستاده می شود و زمانی که هوا به حالت اشباع در می آید و دیگر نمی تواند  رطوبت بیشتری را در خود نگه دارد، مه تشکیل می شود. اگر هم آلودگی هوا بیشتر هم باشد، مه تشکیل شده ماندگار تر می شود. بر اثر پدیده مه، آسمان خراش های جذاب دبی زیباتر از قبل می شوند و شهر رویایی تر از قبل می شود و جاذبه های گردشگری دبی از بلندی ها به شدت تماشایی می شوند.

    shutterstock_3476816151212

    مه چه تاثیری بر روی شهر دبی می گذارد؟
    این مه زیبا گاهی اوقات دردسر ساز هم می شود. پرواز و فرود هواپیماها به مشکل می خورد و در خیابان ها و جاده ها تصادفات بیشتری بر اثر دید کم رانندگان رخ می دهد. پس اگر شما هم شانس دیدن دبی در روزهای مه آلود را داشتید، علاوه بر لذت بردن، نکات ایمنی را نیز رعایت کنید.
    چطور با مه دبی کنار بیاییم؟
    وقتی مه به قدری سنگین می شود که افراد کمتر از 100 متر جلوتر خود را می توانند ببینند، به آن ها توصیه می شود که در جاده ها بیشتر دقت کنند و در صورت امکان رفت و آمد خود را کاهش دهند. اگر هم دید کمتر از 50 متر شد، توصیه می شود که مردم بیشتر از مترو استفاده کنند.
    اگر شما هم در این زمان ها در دبی بودید، سعی کنید که از جاده های کم تردد تر استفاده کنید و از دیدن مناظر زیبای مه لذت ببرید.
    یک لیست از تفریحات مهیجی که می توانید در فضای بسته از آن ها لذت ببرید نیز تهیه کنید. 

    تماشای دبی و آسمان خراش هایش را در روزهای مه آلود و رویایی از دست ندهید!

    از این روزهای بی نظیر استفاده کنید و از  احساس شناور بودن روی ابرها لذت ببرید
    شما می توانید در روزهای مه آلود دبی در هتل گوورا و یا هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی (2 تا ازبلندترین هتل های دنیا) اقامت کنید و اقامتی رویایی را برای خود رقم بزنید و بهترین ایام را برای خودتان رقم بزنید.  همچنین می توانید به بالای برج خلیفه بروید و عکس های خارق العاده ای را از بالای مه ها بگیرید. 
    اگر شما هم با تور ارزان قیمت دبی به این شهر زیبا سفر کردید و شانس اقامت در روزهای مه آلود دبی را داشتید، عکس های زیبا بگیرید و خاطره سفرتان را تا همیشه ماندگار کنید.

    تماشای دبی و آسمان خراش هایش را در روزهای مه آلود و رویایی از دست ندهید!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW