021-88507190

فوت و فن هایی که با دانستن آنها می توانید سفر ارزان تری به دبی داشته باشید

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 25 مهر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
حقیقتش این است که دبی برای کسانی که می خواهند سفر ارزان داشته باشند، گزینه مناسبی نیست. این شهر توریستی بزرگ و جذاب ارزان نیست و هر توریستی که دبی را به عنوان مقصدش انتخاب می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    حقیقتش این است که دبی برای کسانی که می خواهند سفر ارزان داشته باشند، گزینه مناسبی نیست. این شهر توریستی بزرگ و جذاب ارزان نیست و هر توریستی که دبی را به عنوان مقصدش انتخاب می کند، باید آماده باشد تا پول زیادی در آن خرج کند. به هر حال یک سری نکات وجود دارد که دانستنشان به شما کمک می کند که پول بسیار کمتری را در سفر به دبی با تور دبی پاییز خرج کنید.

    فوت و فنی هایی که با دانستن آنها می توانید سفر ارزان تری به دبی داشته باشید

    در یک هتل ارزان اقامت کنید
    دبی به خاطر هتل های 7 ستاره  و اقامتگاه های بسیار لوکسش شناخته شده است. اما به هر حال دبی هتل های ارزانتر و ساده تری هم دارد که می توانید با قیمت های بسیار کمتر در آن ها اقامت کنید. برای پیدا کردن این هتل ها کافیست که کمی در محدوده هایی مثل البرشا بگردید. به هر حال هتل های این منطقه ارزان تر از هتل های مرکز شهر و یا دبی مارینا است. محله البرشا فقط 15 تا 20 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد، اما تفاوت قیمت ها باور نکردنیست.
    از بخش قدیمی دبی دیدن کنید
    جاذبه های قدیمی دبی یکی از مهم ترین قسمت های تاریخی شهر است. اگر گشتی در این قسمت از شهر زیبای دبی بزنید، می توانید سبک زندگی مردم دبی در زمان های پیشین را مشاهده کنید، زمانی که نهر آن شاهراه کل شهر بود. یک مسئله خیلی مهم و جذاب در مورد بخش قدیمی دبی این است که همه چیز در این قسمت از شهر ارزان تر است. شما می توانید فقط با پرداخت 3 درهم وارد موزه دبی بشوید و با پرداخت فقط 1 درهم سوار قایق شوید و از زمان خود لذت ببرید. شما در این قسمت از شهر دبی می توانید همه تفریحات موجود را با قیمت های ارزان تجربه کنید، البته یک بازار طلا نیز وجود دارد که مشخصا قیمت های بالایی دارد.

    فوت و فنی هایی که با دانستن آنها می توانید سفر ارزان تری به دبی داشته باشید

    سعی کنید که مشروبات غیر اسلامی نخورید!
    رعایت این نکته برای کسانی که به عشق مهمانی و خوش گذرانی به دبی می روند، کمی سخت است. اما با رعایت آن می توانید سفر بسیار ارزان تری داشته باشید. این نوشیدنی ها در دبی خیلی گران است و اگر شما بخواهید یک شب را با خوردن کمی نوشیدنی بگذرانید، باید حداقل 200 تا 300 درهم هزینه کنید. شما می توانید به جای آن با پول خود از جاذبه های گردشگری زیبای دبی دیدن کنید و یا غذاهای خوش طعم را در دبی میل کنید و یا حتی اگر همه نکات این مقاله را رعایت کنید، می توانید پول هایتان را با خودتان به خانه برگردانید!
    غذاهای ارزان را در دبی پیدا کنید
    همان طور که می دانید دبی به خاطر غذاهای بسیار با کیفیت و خوبش بسیار در دنیا مشهور شده است و بهترین رستوران های جهان را دارد. نکته ای که خیلی ها از آن بی خبرند این است که دبی برای هر بودجه ای غذاهای خوش طعمی دارد و به همین دلیل خیلی راحت می توانید غذاهای خوشمزه و ارزان را در دبی پیدا کنید و از طعم بی نظیرشان لذت ببرید.
    از مترو استفاده کنید
    جاذبه های گردشگری دبی از هم دور هستند و پیاده رفتن به آن ها عملا غیر ممکن است. پس پیدا کردن یک وسیله ارزان برای رفت و آمدتان در دبی امری حیاتی است. شما می توانید از متروی دبی استفاده کنید و با کم ترین هزینه در شهر رفت و آمد کنید. علاوه بر این ها شما می توانید با مترو در شهر گشت و گذار کنید و چشم اندازهای جذاب شهر را تماشا کنید، چراکه متروی دبی روی زمین است و علاوه بر این ها خیلی تمیز است و به شما تجربه ای بسیار خوب و لذتبخش از استفاده از مترو می دهد.

    فوت و فنی هایی که با دانستن آنها می توانید سفر ارزان تری به دبی داشته باشید

    دنبال اماکن دیدنی بدون هزینه ورودی بگردید
    حقیقتی که خیلی ها از آن بی اطلاعند این است که شما می توانید در خیلی از اماکن دبی مثل بسیاری از کلاب های شبانه بدون پرداخت هزینه ورودی تفریح کنید و خوش بگذرانید. با پیدا کردن این اماکن می توانید بخشی از پول خود را خرج نکنید. بعضی از این کلاب ها حتی در روزهای پنج شنبه به خانم ها کمی نوشیدنی رایگان هم می دهند.
    کمی اکتیو باشید!
    معمولا توریست های دبی به تفریحات رایگانی مثل دویدن در کنار ساحل و یا دوچرخه سواری در فضاهای زیبای شهر فکر نمی کنند. بعضی از ایستگاه های دوچرخه در دبی دوچرخه را به رایگان به شما اجاره می دهند. تفریحات این چنینی می تواند روزی جذاب را بدون هزینه برای کل افراد خانواده به ارمغان بیاورد.
    از سواحل عمومی استفاده کنید
    خیلی از توریست های دبی به اقامتگاه هایی می روند که بتوانند از ساحل خصوصی استفاده کنند. اما اگر شما می خواهید که سفری ارزان به دبی را تجربه کنید، این گزینه را فراموش کنید و به دنبال سواحل عمومی زیبا و جذاب شهر باشید. دبی سواحل عمومی متعددی دارد که می توانید یک روز فوق العاده جذاب را در آن ها بگذرانید. شما می توانید به رایگان در این سواحل آفتاب بگیرید و یا والیبال ساحلی بازی کنید و لذت ببرید. معمولا تفریحات موجود در این سواحل عمومی رایگان و یا ارزان هستند.

    فوت و فنی هایی که با دانستن آنها می توانید سفر ارزان تری به دبی داشته باشید

    از پارک های دبی دیدن کنید
    یکی دیگر از جذابیت های شهر دبی، پارک های بی نظیر آن است. این پارک ها برای خانواده ها مخصوصا در فصل زمستان که هوای دبی بهتر است، بسیار جذاب هستند. شما می توانید از پیک نیک در این پارک ها لذت ببرید. کودکان هم می توانند به راحتی در محیطی امن بدوند و بازی کنند و بزرگترها کمی ریلکس کنند.
    دنبال رویدادهای رایگان باشید
    در دبی کنسرت ها و رویدادهای ورزشی متعددی در طول سال برگزار می شود، اما خیلی از مردم از رایگان بودن بعضی از این رویدادها بی اطلاعند. در رویدادهای رایگان، شما می توانید بدون پرداخت هزینه ورودی از رویدادها لذت ببرید و فقط هزینه غذای خود را پرداخت کنید. برای پیدا کردن این رویدادهای رایگان می توانید در اینترنت سرچ کنید و بهترین رویداد رایگان را در زمان سفرتان به دبی پیدا کنید.

    فوت و فنی هایی که با دانستن آنها می توانید سفر ارزان تری به دبی داشته باشید

    در دبی خرید نکنید
    خرید نکردن در دبی کاری بسیار سخت است! اما اگر می خواهید که سفر ارزانی به دبی داشته باشید، باید جلوی خود را بگیرید و خرید نکنید. خرید در دبی مال، بزرگترین مرکز خرید جهان بسیار وسوسه انگیز است و هر کسی دوست دارد که به این مرکز خرید جذاب برود و از دیدن جدیدترین و به روزترین لباس ها و دیگر آیتم ها در 1200 فروشگاه آن لذت ببرد و خرید کند. به هر حال با کنترل کردن این وسوسه می توانید از خرج کردن پول هنگفتی برای موارد غیر ضروری جلوگیری کنید. به جای خرید، می توانید پول خود را صرف لذت بردن از جاذبه های گردشگری بسیار مفرح دبی کنید و سفری فراموش نشدنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW