021-88507190

نمایشگاه بهترین ها در صنعت هواپیمایی 2018 در دبی

رویدادها و فستیوال ها آژانس مسافرتی مهرپرواز 12 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نمایشگاه کمیسیون تجارت هواپیمایی خاورمیانه و آفریقای شمالی سال 2018 در دسامبر امسال در دبی برگزار خواهد شد. نمایشگاه MEBAA دبی در تاریخ 10 الی 12 دسامبر (19 تا 21 آذرماه) و در DWC یعنی مرکز جهانی دبی، قسمت نمایش های هوایی، امسال پذیرای نمایشگاه انجمن هوایی می باشد که البته خاورمیانه بهترین، بزرگترین و ویژه ترین عنوان بازار تجارت هواپیمایی در این نمایشگاه خواهد بود.
    نمایشگاه امسال با اضافه کردن امکانات جدید برای اولین بار، به علاوه بازگشت بعضی از گروه های محبوب، قرار است بهترین نمایشگاه این صنعت در کل منطقه باشد.  
    نبیانگذار و رئیس اجرایی انجمن تجارت هواپیمایی خاورمیانه و آفریقای شمالی، "علی النقبی"، بیان کرد: این منطقه در انتظار رشد در تجارت هواپیمایی است.
    مسئله فوق العاده و شگفت انگیز این است که بازیگران جهانی شناخته شده اصلی، نمایشگاه MEBAA را به عنوان بزرگترین پلت فرم منطقه می دانند و بعضی از بهترین پیشنهادات خود را در رویداد 2018 به نمایش خواهند گذاشت. 
    اتفاق بسیار جالب نمایشگاه امسال، امکانات ویژه و جدیدی است که به این رویداد اضافه شده است که از بین آنها می توان به کلوب اجرایی سالن استراحت اپراتورهای هواپیما، یک محوطه اختصاصی که به ملاقات ها و شبکه های این قسمت اختصاص دارد، یک اجرای تئاتر درباره محصولات در طبقه نمایش که محیطی برای غرفه داران ایجاد می کند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان نشان دهند و یک قسمت پذیرش خوش آمدگویی، برنامه ریزی شده برای اواخر عصر روز اول نمایشگاه، اشاره کرد.

    نمایشگاه بهترین ها در صنعت هواپیمایی 2018 در دبی

    نمایشگاه انجمن تجارت هواپیمایی خاورمیانه و آفریقای شمالی 2018 قرار است با حضور 9900 شرکت کننده در سه روز در مرکز جهانی دبی، بخش نمایشگاه های هوایی از 10 الی 12 دسامبر، بهتر و بزرگتر از گذشته برگزار شود.
    تجارت هواپیمایی در خاورمیانه با وجود برگزاری نمایشگاه "اکسپو" 2020 در این منطقه، رشد چشمگیری خواهد کرد. این نمایشگاه به دلیل جذب مسافران بیشتر به امارات متحده عربی پذیرای جت های خصوصی بسیاری خواهد بود. امارات متحده عربی امروزه میزبان 50.000 ارزش خالص فوق العاده بالای مسافران در سال می باشد که به پرواز 30.600 جت خصوصی از خارج از دبی به این شهر در سال 2017 منجر شد. دستور جلسه کنفرانس MEBAA دبی بر گسترش روبه رویی با نیازهای بازار، آنالیز کردن آخرین روند و مقررات بازار و پتانسیل جت های تجاری فرا صوت در میان دیگر موضوعات تمرکز خواهد داشت. علاوه بر این مسائل بیان شده، این کنفرانس به تکنولوژی های جدید و آثار آنها بر روی صنعت به همراه امنیت سایبری و زنجیره بلوکی (فناوری استفاده شده برای پول های مجازی) با ارزیابی جزئیات خواهد پرداخت.
    بازدیدکنندگان، مخاطب آخرین نوآوری های صنعت هواپیمایی در این کنفرانس خواهند بود. طرح "از اتاق خلبان تا کابین" به فرصت های موجود در نوآوری ها خواهد پرداخت و در بقیه جلسه هواپیما، تجارب مسافران و خدمات مشتری مورد بازبینی قرار خواهند گرفت. 
    دستور جلسه امسال کنفرانس دبی نشان می دهد که این کنفرانس، یکی از رویدادهای مهم و بسیار قابل توجه برای هرکسی در این زمینه محسوب می شود و آنقدر مهم و خاص است که نباید رفتن به آن را از دست داد! 
    جهت خرید بلیط دبی، می توانید به وبسایت آژانس مهرپرواز مراجعه نمایید. برای بهره مندی از سرویس رایگان تا فرودگاه امام خمینی می توانید به وبسایت ما مراجعه نمایید و شرایط را بررسی کنید و یا اگر رزرواسیون خود را به همکاران ما سپردید، شرایط را از آنها جویا شوید.

    نمایشگاه بهترین ها در صنعت هواپیمایی 2018 در دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW