021-88507190

در فستیوال خرید دبی به کدام مراکز خرید دبی برویم

رویدادها و فستیوال ها 5 04 دی ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
فستیوال خرید دبی هر سال برگزار می شود که فرصتی برای خرید لباس ارزان و خرید لوازم دیگر با قیمت های باورنکردنی است. فستیوال و جشنواره خرید دبی را در این مطلب بررسی کرده ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در فستیوال خرید دبی از کجا خرید کنیم؟

    حتما شما هم این را می دانید که هر سال یک جشنواره خرید در دبی برگزار می شود که فرصت بی نظیری برای خرید لباس ارزان و همین طور خرید لوازم آرایشی، اکسسوری های لباس، وسایل الکترونیکی و لوازم دکوری منزل با قیمت های باورنکردنی است. اگر شما هم می خواهید امسال در جشنواره و فستیوال خرید دبی شرکت کنید، این مطلب را مطالعه کنید تا با ارزانترین مراکز خرید دبی در طول فستیوال خرید دبی آشنا شوید. در ادامه به شما می گوییم که بهتر است در طول جشنواره خرید دبی به کدامیک از مراکز خرید دبی مراجعه کنید. اما قبل از آن، باید به شما بگوییم که جشنواره خرید دبی 2022 از تاریخ 24 آذر تا 9 بهمن 1400 در شهر شگفت انگیز دبی برگزار می شود و به همین ترتیب تاریخ برگزاری آن در سال های دیگر نیز در حوالی ماه های آذر، دی و بهمن است.

    در فستیوال خرید دبی از کجا خرید کنیم

    خرید از دبی مال در فستیوال خرید دبی

    دبی مال که درست کنار برج خلیفه به عنوان معروف ترین و بلندترین برج دبی قرار گرفته است، یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که شما می توانید در طول جشنواره خرید دبی به آن مراجعه کنید. این مرکز خرید که اتفاقا بزرگترین مرکز خرید جهان است، فروشگاه های متعددی دارد که در کنار هم در طول فستیوال خرید دبی وارد حراجی می شوند و با اجناس متنوع تخفیف خورده ای که دارند، همه توریستان را شگفت زده می کنند. اگر به دنبال یک مرکز خرید در دبی هستید که بتوانید صبح تا شب را در آن به خرید و تفریح سپری کنید، ما به شما مراجعه به دبی مال را پیشنهاد می کنیم.

    خرید از دبی مال در فستیوال خرید دبی

    خرید از مرکز خرید ابن بطوطه در فستیوال خرید دبی

    ابن بطوطه نام یکی از محبوب ترین مراکز خرید دبی است که اتفاقا گزینه خوبی برای خرید لباس ارزان در طول جشنواره خرید دبی محسوب می شود. این مرکز خرید که با تم سفرهای ابن بطوطه طراحی شده است، هم مرکز خرید زیبایی است و هم اینکه فروشگاه های خوبی برای خرید لباس دارد. مخصوصا در زمان برگزاری فستیوال خرید دبی، قیمت لباس ها در مرکز خرید ابن بطوطه بسیار ارزان می شود و در نتیجه مراجعه به آن در طول فستیوال خرید دبی بسیار توصیه می شود.

    خرید از مرکز خرید سیتی سنتر دیره در فستیوال خرید دبی

    مرکز خرید سیتی سنتر دیره یکی دیگر از ارزانترین مراکز خرید دبی در طول فستیوال خرید دبی است. این مرکز خرید هم برای خردی لباس های برندهای بزرگ بین المللی و هم برای خرید از کمپانی های اماراتی گزینه مناسبی است و در کل معمولا همه از خرید از آن راضی هستند. مطمئن باشید که این مرکز خرید هم با تخفیف های ویژه اش در زمان جشنواره خرید دبی شما را شگفت زده می کند.

    خرید از مرکز خرید سیتی سنتر دیره در فستیوال خرید دبی

    خرید از مرکز خرید برجمان دبی در فستیوال خرید دبی

    مرکز خرید برجمان هم لوکیشن خوبی دارد و هم اینکه هر فروشگاهی که در مخیله تان بگنجد، در آن پیدا می شود. اگر به دنبال یک مرکز خرید همه چیز تمام در دبی هستید که بتوانید تمام خریدهای مورد نظرتان را با قیمت های وصف نشدنی و ارزان انجام دهید، حتما در زمان برگزاری جشنواره خرید دبی به مرکز خرید برجمان سر بزنید.

    خرید از مرکز خرید دبی فستیوال سیتی در فستیوال خرید دبی

    در این مرکز خرید یک شعبه از برند ایکیا و انواع و اقسام برندهای دیگر وجود دارد. اگر احیانا دوست دارید که در کنار خرید لباس های ارزان، از لوازم دکوری و لوازم خانگی برند ایکیا نیز دیدن کنید، خوب است که به این مرکز خرید در دبی مراجعه کنید. تخفیف های این مرکز خرید نیز در زمان فستیوال خرید دبی بسیار هیجان انگیز هستند و مسلما شما را هم متقاعد به خرید می کنند.

    خرید از اوت لت مال دبی در فستیوال خرید دبی

    به شما قول می دهیم که اگر در جشنواره خرید دبی به اوت لت مال دبی بروید، از دیدن تخفیف های بی نظیر این مرکز خرید شوکه می شوید. این مرکز خرید که حدود 240 فروشگاه دارد، با تخفیف هایی باورنکردنی تا سقف 90 درصد منتظر شماست تا بتوانید تمام لباس هایی که رویای خریدشان را در سر دارید را با حداقل قیمت تهیه کنید.

    خرید از بازارهای دبی در فستیوال خرید دبی

    شما در زمان برگزاری فستیوال خرید دبی می توانید گذشته از بازدید از مراکز خرید مدرن دبی، به بازارهای سنتی دبی نیز مراجعه کنید و خریدتان از آن ها را نیز با تخفیف انجام دهید. اگر اهل گشت و گذار در بازارهای محلی هستید، حتما از سوق های مختلف دبی مثل بازار ادویه دبی، بازار عطر دبی و بازار قدیمی دبی دیدن کنید.

    برای رزرو ارزان و بررسی قیمت تور دبی ویژه فستیوال خرید دبی می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره خرید در دبی بیشتر بخوانید:

    فصل حراج در دبی

    مراکز خرید ارزان دبی

    برای سفر به دبی چقدر پول ببریم

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW