021-88507190

پر بازدیدترین شهربازی ها و پارک های تفریحی دنیا (قسمت اول)

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 13 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    معرفی پرطرفدارترین شهربازی ها و پارک های تفریحی دنیا
    شهربازی ها همیشه جزو بهترین مکان ها برای تفریح و گردش هستن، اگر شما کودک،جوان یا حتی میان سال و سالخورده هم باشید شهر بازی جایی هستن که میتونید در اونجا  کلی تجربه ی هیجان انگیز داشته باشید و با دیدن اونجا  کلی از خاطرات دوران کودکی و نوجوانیتون رو دوباره زنده کنید.طبیعت زیبا ، حیات وحش ، ورزش های آبی ، خرید ، بازی و خیلی از تجربه های هیجان انگیز دیگه همه در کنار هم! ما میخواهیم به شما چند تا از پر طرفدارترین پارک های تفریحی دنیا که میتونید در اونجا یک روز شاد و سرگرم کننده همراه با ماجراجویی در تعطیلاتتون داشته باشید رو معرفی کنیم پس با مهرپرواز همراه باشید:

     1)مجیک کینگ دام - فلوریدا(Walt Disney World’s Magic Kingdom, Florida)
    در میان همه ی شهربازی های معروف دنیا ، مجیک کینگ دام جزو محبوب ترین آنهاست. مجیک کینگ دام فلوریدا در سال 1971افتتاح شده و به عنوان پر طرفدار ترین پارک جهان در 12 سال متوالی و پر بازدید ترین پارک آمریکای شمالی در 18 سال متوالی انتخاب شده.در سال 2017 این پارک میزبان 20.450میلیون بازدید کننده بوده. مجیک کینگ دام دارای 6سرزمین مختلف است که معروف ترین آن قصر سیندرلاست که در مرکز پارک ساخته شده. خیابان اصلی ، سرزمین ماجراجویی ، میدان آزادی و ... از دیگر قسمت های این پارک هستن.شما در مجیک کینگ دام میتونید تجربه ی ملاقات با شخصیت های دیزنی و عکس گرفتن با اون هارو داشته باشید.

    پرطرفدارترین شهربازی ها و پارک های تفریحی دنیا

    2)فراری ورلد – ابوظبی(Ferrari World -Abu dhabi)
    فراری ورلد یک پارک موضوعی در جزیره یاس ابوظبی در کشور امارات هستش که تنها شهربازی موضوعی فراری و یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده  و رکورددار بزرگترین سازه ی فضاکار در دنیاست.همه چیز در این شهربازی با الهام از ماشین های جذاب فراری طراحی شده.سریع ترین ترن هوایی دنیا که ترن فرمولا روسا هست در این شهربازی قرار دارد.این ترن با سرعت 240 کیلومتر بر ساعت حرکت میکند و در کسری از ثانیه مفهوم جدیدی از سرعت و هیجان رو به شما میدهد. در فراری ورلد مجموعه ای از تفریحات خاص، سواری های متفاوت و البته رستوران و استراحتگاه وجود دارد تا روزی کاملاً هیجان انگیز را برای شما رقم بزند. از جمله وسایل این پارک۲۰ بازی و سواری جذاب، سالن تئاتر، نمایش سه بعدی، تاب گردان و زمین بازی مخصوص کودکان است. شما می توانید در مغازه و فروشگاه فراری ورلد قدری خرید کنید و غذای خود را در رستوران های آن میل  کنید.

    پرطرفدارترین شهربازی ها و پارک های تفریحی دنیا

    3)اروپا پارک – آلمان(Europa Park – Germany)
    یکی دیگه از بهترین پارک های تفریحی جهان برای بچه ها و خانواده هاشون اروپا پارک آلمانه.اروپا پارک بزرگترین پارک موضوعی آلمان و دومین پارک پر بازدید اروپا بعد از دیزنی لند پاریس هست.در این پارک 12 ترن هوایی وجود دارد که سوار شدن اون ها دل و جرات میخواد.جدید ترین ترن هوایی این پارک یک ترن هوایی معلق است که نیمی از آن در فضای باز و نیمی دیگر در فضای سرپوشیده است و با تونل وحشت ترکیب شده.

    پرطرفدارترین شهربازی ها و پارک های تفریحی دنیا

    4)باغ تیوولی – دانمارک(Tivoli Garden – Denmark)
    باغ تیوولی یکی از قدیمی ترین شهر بازی های دنیاست که از سال 1843 باز شده و مورد استقبال بسیاری از علاقه مندان قرار گرفته و یکی از قطب های اصلی گردشگری دانمارک میباشد.فضای داخلی پارک با بیش از صد هزار لامپ روشن شده و در شب محیطی بسیار جذاب را رقم میزند.در بخش های زیادی از این پارک گل ها و فواره های زیبا مشاهده میشود که دلیل اصلی باغ گفتن به این پارک همینه.معروف ترین سرگرمی این پارک قطار وحشت کلاسیک است که در نوع خودش واقعا هیجان انگیزه!از دیگر امکانات این پارک میشه به ساختمان های عجیب ، تاتر ها ، باند های موسیقی ، رستوران ها و کافه ها و باغ های گل اشاره کرد.

    پرطرفدارترین شهربازی ها و پارک های تفریحی دنیا

     5)دیزنی لند پاریس(Disney land – Paris)
    دیزنی لند پاریس به عنوان یکی از شناخته شده ترین پارک های تفریحی در دنیا و اولین پارک پربازدید اروپاست.شما با دیدن تم های باور نکردنی این پارک رویاهایتان را در واقعیت میبینید.ترن کوهستان و ترن استار وار که شمارو به جنگ با ستارگان میبره از جمله ترن های پرطرفدار این پارک هستند.تم دزدان دریایی کاراییب هیجان سفر با کشتی دزدان دریایی رو به شما میده. در مرکز پارک قصر سیندرلا قرار گرفته که در شب آتش بازی و نورپردازی موزیکال چشم گیری در آن انجام میشود.در دیزنی لند  شاهد رقص های موزیکال زنده با حضور شخصیت های اصلی دیزنی هستید. رستوران ها و کافه های عجیب و غریب با تم های مختلف و همچنین مغازه های متعدد برای خرید انواع لوازم دیزنی در دیزنی لند وجود دارد.

    پرطرفدارترین شهربازی ها و پارک های تفریحی دنیا

    دربخش دوم این مقاله با مهرپرواز همراه باشید.
    شما میتوانید جهت مشاوره ی رایگان در جهت اخذ ویزای شنگن ، ویزای کانادا و ویزای سایر کشورها با مشاورین ما در آژانس مسافرتیمهرپرواز تماس حاصل فرمایید.

      
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW