021-88507190

دیدنی ترین جاذبه های پاتایا

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 12 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
همانطور که بخش اول این مقاله جذاب را مطالعه کردید فهمیدیم که پاتایا سال هاست به یکی از جذاب ترین و خاص ترین مراکز توریستی جهان تبدیل شده است و هر ساله هزاران توریست را از سراسر دنیا به خود جذب می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همانطور که بخش اول این مقاله جذاب را مطالعه کردید فهمیدیم که پاتایا سال هاست به یکی از جذاب ترین و خاص ترین مراکز توریستی جهان تبدیل شده است و هر ساله هزاران توریست را از سراسر دنیا به خود جذب می کند تا اوقاتی جذاب و فراموش نشدنی را برایشان رقم بزند.پاتایا سواحل زیبا، اقامتگاه های لوکس و زندگی شبانه منحصر به فردی دارد.به هر حال پاتایا فقط گوشه ای کوچک از پازل جذاب تایلند است.تایلند مناطق گردشگردی و توریستی متعدد و جذابی نزدیک پاتایا دارد که باید حتما از آن ها هم دیدن کنید.اگر شما هم قصد سفر به پاتایا با تور لحظه آخری پاتایا را دارید، می توانید برنامه سفرهای کوتاه را از شهر پاتایا به این اماکن گردشگری داشته باشید.این مقاله را بخوانید تا در مورد این اماکن دیدنی نزدیک پاتایا بیشتر بدانید و برنامه سفرتان به پاتایا را با تور ارزان تایلند پاییز جذابتر کنید.
    6.کوه تالو
    اگر دنبال یک جای جذاب و دیدنی نزدیک پاتایا هستید،می توانید به جزیره کوه تالو بروید از اسنورکلینگ در آب های بی نظیر آن لذت ببرید و دنیای زیر دریای آن را کشف کنید و از زیبایی های شگفت انگیزش لذت ببرید.مرجان ها و ماهی های جذاب این جزیره بسیار دیدنی هستند و حتما از دیدنشان لذت خواهید برد.کوهستان های این جزیره برای کوهنوردی بسیار مناسب هستند و می توانید اوقات خوشی را در آن ها سپری کنید و مناظر خیره کننده آن را از نزدیک تماشا کنید.کایاک سواری نیز تفریح دیگری است که می توانید آن را در جزیره کوه تالو در 251 کیلومتری پاتایا تجربه کنید.

    10 جای جذاب و دیدنی نزدیک پاتایا که باید در طول سفر به تایلند از آن ها دیدن کنید

    7.کوه خرام
    جزیره کوه خرام خالی از سکنه است و همین مسئله این جزیره ر ا به یکی از بهترین اماکن دیدنی نزدیک پاتایا تبدیل کرده است. شما می توانید با یک قایق سرعتی از پاتایا به جزیره کوه خرام بروید و از سواحل جذاب آن دیدن کنید.همچنین می توانید اسنورکلینگ را در این جزیره تجربه کنید و دنیای زیر آب آن را تماشا کنید.به هر حال این جزیره برای ریلکس کردن زیر نور خورشید و ریلکس کردن محشره. این جزیره در 28 کیلومتری پاتایا واقع شده است.

    10 جای جذاب و دیدنی نزدیک پاتایا که باید در طول سفر به تایلند از آن ها دیدن کنید

    8.کوه فائی
    این جزیره به شلوغی پاتایا نیست و اگر در سفرتان به پاتایا هوس بودن در جایی آرام را کردید، می توانید به این جزیره در 23 کیلومتری پاتایا بروید و ساعاتی آرامش بخش را در آن سپری کنید.جزیره کوه فائی که به جزیره بامبو نیز مشهور است، گیاهان بامبوی جذابی دارد که از دیدنشان شگفت زده میشید. همچنین می توانید در سواحل جزیره غواصی کنید و همین مسئله این جزیره را به یکی از بهترین نقاط گردشگری در نزدیکی پاتایا تبدیل کرده است.

    10 جای جذاب و دیدنی نزدیک پاتایا که باید در طول سفر به تایلند از آن ها دیدن کنید

    9.کوه چانگ
    جزیره کوه چانگ مناظر جنگلی بسیار زیبایی دارد و اگر دوستدار گشت و گذار در مناظر طبیعی هستید،عاشق این جزیره خواهید شد.این جزیره آبشارهای شگفت انگیز متعددی دارد که از دیدنشان سیر نخواهید شد. این جزیره بسیار آرامش بخش و رومانتیک است و برای زوج های جوان یک منطقه رویایی در نزدیکی پاتایاست که می توانند در آن خلوت کنند و اوقاتی فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند. همچنین می توانید در این جزیره غواصی کنید و از دیدن مناظر زیر آب استفاده کنید.جزیره کوه چانگ در 276 کیلومتری پاتایا واقع شده است.

    10 جای جذاب و دیدنی نزدیک پاتایا که باید در طول سفر به تایلند از آن ها دیدن کنید

    10.کوه کود
    یکی از عجیب ترین و غیر منتظره ترین اماکن دیدنی نزدیک پاتایا، جزیره کوه کود است. جزیره ای بزرگ که دهکده های روستانشینی بسیاری دارد که با مزرعه های شالیکاری از هم جدا شده اند. این جزیره سواحل شگفت انگیزی با آب های کریستالی و آبشارهای جذاب و بی نظیری دارد که حتما از دیدنشان شگفت زده خواهید شد. بهترین راه برای کشف جزیره این است که یک اسکوتر جذاب کرایه کنید و در جزیره گشت و گذار کنید و هتل ها و سواحل جذاب آن را ببینید.این جزیره زیبا و دوست داشتنی در 230 کیلومتری پاتایا واقع شده است.
    این اماکن دیدنی در نزدیکی پاتایا برای سفر یک روزه در مدت اقامتتان در پاتایا عالی هستند و سفرتان به تایلند را جذاب تر می کنند. شما می توانید با سفر جاده ای، کشتی و یا قایق های موتوری به این اماکن جذاب برسید .
    برنامه شما برای سفر به تایلند چه زمانی است؟ با مهرپرواز تماس بگیرید!

    10 جای جذاب و دیدنی نزدیک پاتایا که باید در طول سفر به تایلند از آن ها دیدن کنید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW