021-88507190

بهترین فصل حراج لباس در استانبول

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 15 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا می دانید که بهترین زمان خرید در استانبول چه وقتی از سال است؟ خوب! این مقاله را تا پایان بخوانید تا شما را با زمان کاهش قیمت لباس ها در استانبول آشنا کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین زمان های حراج لباس در استانبول را بدانیم

    اگر شما هم عاشق خرید هستید، باید بدانید که شهر استانبول یکی از بهترین مقاصد دنیا برای خرید لباس و آیتم های مختلف فشن است. استانبول به شما پیشنهادات عظیمی از لباس های متنوع و گوناگون برای هر سلیقه ای آفر می دهد و از طرفی بهترین برندهای دنیا در این شهر شعبه دارند و شما خیلی راحت بنا بر بودجه خود می توانید لباس های جذاب و با کیفیت را از مراکز خرید استانبول تهیه کنید. اما این را هم بدانید که خرید خوب در استانبول بستگی به این دارد که شما زمان خوبی را برای سفرتان به استانبول با تور گردشگری استانبول و خرید انتخاب کنید.

    بهترین فصل حراج لباس در استانبول

    آیا می دانید که بهترین زمان خرید در استانبول چه وقتی از سال است؟ خوب! این مقاله را تا پایان بخوانید تا شما را با زمان کاهش قیمت لباس ها در استانبول آشنا کنیم.زمان مشخصی برای زمان شکست قیمت در استانبول وجود ندارد.ممکن است این جمله شما را ناامید کند! اما واقعیت این است که زمان مشخصی با نظارت قانون بر عوض شدن قیمت ها در استانبول وجود ندارد. اما به هر حال ما بهترین زمان  احتمالی برای خریدتان در استانبول را به شما معرفی می کنیم.

    بهترین فصل حراج لباس در استانبول

    تخفیف های برندهای 4 فصله

    بعضی از برندها کالکشن خود را در 4 فصل مختلف رونمایی می کنند، یعنی برای هر 4 فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان کالکشن متفاوتی دارند. در این نوع برندها معمولا اواخر هر فصل، لباس ها را با قیمت پایین تری به فروش می رسانند تا کالکشن جدید رونمایی شود.

    تخفیف های برندهای 2 فصله

    بعضی دیگر از برندهای جهانی کالکشن سالانه خود را فقط در 2 فصل سال رونمایی می کنند. یعنی کالکشن بهاره و تابستانه همراه هم به فروش می رسند و از طرفی کالکشن پاییزه و زمستانه نیز همراه هم به مشتریان عرضه می شود. در این نوع برندها، زمان کاهش قیمت ها متفاوت است. البته این را هم بدانید که در روزهای خاص سال مثل جشن سال نو، روز مادر، روز ولنتاین و روزهای مذهبی تخفیف های قابل توجهی در استانبول به مشتریان آفر داده می شود.

    بهترین فصل حراج لباس در استانبول

    تخفیف های زمستانه در استانبول در برندهای دو فصله

    تخفیف های زمستانه در استانبول از اواسط ماه دسامبر یا اوایل ماه ژانویه شروع می شود و تخفیف های آن از 30% تا 50% در برندهای مختلف دیده می شود. بعضی از برندها در اواخر ماه آپریل تخفیف ثانویه ای روی لباس هایشان اعمال می کنند. در واقع زمانی که سایز لباس ها ناقص شده است، تا 70% هم لباس هایشان را با تخفیف به فروش می رسانند که برای هر شخصی وسوسه انگیز است، اما به نظر ما بهترین زمان برای خرید کردن در زمستان همان تخفیف اولیه در اواسط ماه دسامبر یا اوایل ماه ژانویه است، چراکه در این زمان همه سایزهای لباس ها کامل هستند و شما راحت تر می توانید خرید خود را انجام دهید، در حالی که در ماه آپریل ممکن است از لباسی خوشتان بیاید که سایز شما را موجود ندارد.

    بهترین فصل حراج لباس در استانبول

    تخفیف های تابستانه در استانبول برای برندهای دو فصله

    تخفیف های تابستانه زمانی در ترکیه شروع می شود که دمای هوا در حال بالا رفتن است. معمولا تخفیف های تابستانه از اوایل ماه ژوئن یا هفته اول ماه جولای شروع می شود. پیشنهاد ما به شما این است که برای یک خرید به صرفه، هفته اول ماه جولای را برای سفر به استانبول انتخاب کنید. معمولا در اواسط ماه آگوست هم تخفیف ها به بیشترین حد خود می رسد، اما ممکن است که سایز و رنگ بندی لباس ها در این زمان کامل نباشد و نتوانید خرید خوبی را انجام دهید.
    اگر شما هم قصد سفر به استانبول برای یک خرید هیجان انگیز را دارید، با مهرپرواز تماس بگیرید و ارزان ترین تور لحظه آخری را برای خود رزرو کنید.

    بهترین فصل حراج لباس در استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW