021-88507190

چطور 2 روز هیجان انگیز را در کوالالامپور بگذرانیم؟

راهنمای سفر آژانس مسافرتی میهرپرواز 16 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اگر شما 48 ساعت زمان برای اقامت در کوالالامپور در اختیار داشته باشید، می توانید از بهترین اماکن گردشگری کوالالامپور در مرکز شهر دیدن کنید و یا سفری یک روزه به جنگل های اطراف شهر داشته باشید و حیات وحش کوالالامپور را از نزدیک لمس کنید. اگر شما هم قصد سفر دو روزه به کوالالامپور  با تور لحظه آخری مالزی را دارید، این مقاله را بخوانید تا بهترین نقاط دیدنی مالزی، معماری های جذاب، رستوران های محلی و بین المللی، بهترین محل ها برای تجربه تفریحات شبانه و همچنین جذاب ترین معابد آن را به شما معرفی کنیم. 

    چطور 2 روز هیجان انگیز را در کوالالامپور بگذرانیم؟

    روز اول
    صبح: اولین روز اقامتتان در کوالالامپور بهترین زمان برای کشف مرکز شهر است. جایی که بهترین و دیدنی ترین اماکن گردشگری در آن وجود دارد. یادتان باشد که در زمان اقامتتان در کوالالامپور حتما از برج های دوقلوی پتروناس (بلندترین سازه دوقلوی جهان)، آکواریوم کی ال سی سی، برج منارا کوالالامپور، ساختمان سلطان عبدل صمد و موزه ملی دیدن کنید.
    بعد از ظهر: حتما به فروشگاه های خیابانی کوالالامپور، فروشگاه های سوغاتی و فروشگاه مرکزی سر بزنید. 
    فروشگاه مرکزی که در سال 1928 ساخته شده است، گالری های هنری، فروشگاه های صنایع دستی، فروشگاه های سوغاتی فروشی و همچنین بوتیک های جذابی دارد که باید حتما از آن ها دیدن کنید. نزدیک فروشگاه مرکزی با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به خیابان پتالینگ برسید، جایی که منبع صنایع دستی و اکسسوری است و می توانید خریدتان را با ارزان ترین قیمت ها انجام دهید.
    غروب: بهترین زمان برای رفتن به خیابان بهشت غذا یعنی جالان آلور است. شما در این خیابان می توانید انواع و اقسام فروشگاه ها با غذاهای خوش طعم و بی نظیر آسیایی و محلی را ببینید و از بین آن ها انتخاب کنید. این فروشگاه های خیابانی غذاهایی جذاب و دلچسب برای شما سرو می کنند که تا مدت ها طعم و مزه آن از خاطرتان نخواهد رفت. علاوه بر این فروشگاه های خیابانی، رستوران های شیک و مدرنی نیز برای سرو غذاهای آسیایی، غربی و اروپایی وجود دارد که در صورت تمایل می توانید در آن ها شام خود را میل کنید.
    شب: در شب می توانید به مهمانی های شبانه بروید. سفر ارزان به کوالالامپور بدون تجربه تفریحات شبانه آن کامل نمی شود. چانگ کات بوکیت بینتانگ مشهور ترین بلوار شهر برای تجربه زندگی شبانه است. بعد از صرف شامتان در خیابان جالان آلور با 5 دقیقه پیاده روی می توانید به این بلوار برسید و تمام شب را به تفریح بگذرانید و سفرتان را به یادماندنی تر کنید.

    چطور 2 روز هیجان انگیز را در کوالالامپور بگذرانیم؟

    روز دوم
    صبح: بهتر است که کل صبح تا ظهر روز دوم سفرتان را به بازدید از معابد و اماکن دیدنی کوالالامپور بگذرانید. حتما از غارهای باتو دیدن کنید. معابد زیبا و رنگارنگ هندی را از دست ندهید، چراکه معماری بی نظیرشان شگفت زده تان می کند. این معابد تقریبا در فاصله 30 دقیقه ای از مرکز شهر کوالالامپور واقع شده اند و شما به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. برای رسیدن به معبد اصلی باید از 272 پله بالا بروید. نزدیک ورودی یک مجسمه طلایی از لورد موروگا وجود دارد که بزرگترین مجسمه هندو در مالزی به شمار می آید. 

    چطور 2 روز هیجان انگیز را در کوالالامپور بگذرانیم؟

    اگر شما از حیوانات خوشتان می آید، به شدت به شما توصیه می کنیم که حتما سری به پرورشگاه فیل کوالا گاندا بزنید. این پرورشگاه حدود 2 ساعت با کوالالامپور فاصله دارد، اما ارزش دیدنش را برای شما دوستداران حیوانات دارد. شما می توانید به فیل ها غذا بدهید و از گذراندن اوقات کنار این حیوانات جذاب و بامزه لذت ببرید و نمایش های دیدنی فیل ها را تماشا کنید. 
    اگر هم حوصله خارج شدن از شهر را ندارید، می توانید به پارک پرنده ها در کوالالامپور بروید و بیش از 3000 پرنده از 200 نوع مختلف از سراسر دنیا را تماشا کنید.

    چطور 2 روز هیجان انگیز را در کوالالامپور بگذرانیم؟

    بعد از ظهر: در این زمان می توانید به مراکز خرید کوالالامپور بروید. بیشتر مراکز خرید کوالالامپور در خیابان بوکیت بینتانگ واقع شده اند. در واقع در این خیابان هم می توانید خرید کنید و هم به رستوران های آن بروید. در این خیابان می توانید از برندهایی مثل نایک، لویی ویتون و کوچ خرید کنید و بعد از آن در یکی از رستوران ها و یا کافه های خیابان بنشینید و کمی استراحت کنید.
    شب: می توانید به یکی از بارهای جذاب مثل اسکای بار و یا تروییکا اسکای داینینگ بروید و پایانی عالی به دو روز اقامتتان در کوالالامپور بدهید. در این بارها می توانید موزیک های دی جی های بین المللی را گوش کنید و از چشم انداز زیبا و نفس گیر برج های دو قلوی پتروناس و مرکز شهر کوالالامپور لذت ببرید.

    چطور 2 روز هیجان انگیز را در کوالالامپور بگذرانیم؟

    در کولالامپور کجا اقامت کنیم؟
    تصمیم گرفتن در مورد اقامت در ارزان ترین هتل در کوالالامپور کمی سخت به نظر می رسد، مخصوصا اگر اولین بار است که به این شهر زیبا و دیدنی سفر می کنید.آژانس مسافرتی مهرپرواز بهترین هتل های مالزی از مسافرخانه ها گرفته تا هتل های لوکس و مجلل را به شما معرفی می کند تا بتوانید بهترین اقامتگاه های کوالالامپور را بنا به بودجه خود انتخاب کنید و هتلاتان در کوالالامپور را به راحت ترین شیوه ممکن رزرو کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW