021-88507190

تفریحات هیجان‌انگیزی که در تعطیلات کریسمس می‌توانید در گرجستان انجام هید

گردشگری م.مقیمی 22 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جشن سال نو میلادی فستیوالی است که در سر تا سر دنیا هر سال جشن گرفته می شود و به نظر ما شروع سال نو بدون خرید مزه نمی دهد!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جشن سال نو میلادی در تفلیس
    جشن سال نو میلادی فستیوالی است که در سر تا سر دنیا هر سال جشن گرفته می شود و به نظر ما شروع سال نو بدون خرید مزه نمی دهد! و جالب است که بدانید مراکز خرید تفلیس در زمان سال نو بهترین جا برای خرید کردن هستند. تقریبا همه مراکز خرید تفلیس تخفیف های جذابی روی لباس هایشان می گذارند و شما می توانید یک خرید جانانه را از مراکز خرید تفلیس انجام دهید. پس بهتر است اگر در زمان سال نو به تفلیس سفر کردید، خودتان را در شهر آزاد بگذارید تا در هر کوچه و خیابان قدم بزنید و خرید کنید.

    جشن سال نو میلادی در تفلیس

    به نظر آژانس مسافرتی مهرپرواز یکی از بهترین مراکز خرید تفلیس که می توانید خرید کریسمسی خود را در آن شروع کنید، خیابان مرجانیشویلی است. برای رفتن به این خیابان مشهور در تفلیس راه های مختلفی وجود دارد، اما راه به صرفه و ارزان قیمتش این است که از مترو استفاده کنید و پول خود را برای خرید نگه دارید.علاوه بر این می توانید از اتوبوس، مینی ون و یا تاکسی هم استفاده کنید.
    برای مترو و اتوبوس فقط باید 0.2 لاری پرداخت کنید، کرایه مینی ون 0.8 لاری است و تاکسی ها کرایه های متفاوتی بنا بر مسافت طی شده می گیرند.
    خرید در گرجستان با تخفیف های فوق العاده زمستانیش برای هر کسی جذاب است و احتمالا شما هم نمی توانید در برابر این وسوسه خرید مقابله کنید.ووکژال هم درست 5 دقیقه آن طرف تر خیابان مرجانوشویلی قرار دارد و شما می توانید در آن خرید ارزان تری را تجربه کنید، اما فروشگاه های آن لباس های برند ندارند، اما شما می توانید از آن لباس های ارزان تری را به نسبت خیابان قبلی خرید کنید.

    جشن سال نو میلادی در تفلیس

    مسئله خرید را که کنار بگذاریم، قدم زدن و کشف کردن خیابان های تفلیس در زمان سال نو جذابیت خاص خودش را دارد. تفلیس شهر نورها نامیده می شود، چراکه در ماه دسامبر همه خیابان های شهر با نورهای جذاب و درخشان تزئین می شوند و قدم زدن در این خیابان ها اوقاتی رویایی را برایتان به ارمغان می آورد. 
    در طول روزهای سال نو یک کنسرت عمومی در میدان اصلی شهر تفلیس برگزار می شود و حس و حال فوق العاده ای دارد. هر سال دولت استیجی در مرکز شهر ایجاد می کند و خواننده ها و هنرمندان مشهور برای توریستان و محلی ها سراسر شب اجرا می کنند. استیج آن با نورهای زیبا مزین می شوند و خوانندگان مشهور بین المللی روی آن اجرا می کنند و همه مردم دور استیج به جشن و پایکوبی می پردازند و کل شب را به خوشی می گذرانند. در خیابان مردم با لباس های بامزه و صورت های نقاشی شده با کلاه های زورو و ماسک های خنده دار تردد می کنند. شما هم می توانید صورت خود را نقاشی کنید و لباس های عجیب و غریب بپوشید و در این جشن بامزه شرکت کنید.

    جشن سال نو میلادی در تفلیس

    وقتی ساعت شروع به زنگ زدن می کند، مردم با هم شمارش معکوس را آغاز می کنند و وقتی ساعت روی دوازده می ایستد، آتش بازی در آسمان شب زیبای تفلیس شروع می شود. هر خانه ای در تفلیس هم شروع به آتش بازی در آسمان می کند و آسمان تفلیس را رنگارنگ می کنند. در این زمان همه مردم در میدان تفلیس به هم سال نو را تبریک می گویند و برای هم آرزوهای خوب می کنند. جشن سال نو تا ساعت دو یا سه صبح ادامه پیدا می کند. مترو در این شب تا صبح باز است و نیاز نیست نگران برگشتن به هتلتان باشید و می توانید بدون دغدغه خوش بگذرانید و برنامه را تا پایان دنبال کنید.
    همچنین می توایند به پل شیشه ای بروید و در کنار چراغ های تزئینی آن عکس های جذاب بگیرید.
    مهرپرواز نیز برای شما آرزو می کند که سال نو خوبی را آغاز کنید و اگر دوست داشتید که در جشن سال نو شرکت کنید تا بهترین تور لحظه آخری گرجستان و یا دیگر نقاط جهان را برای جشن سال نو به شما پیشنهاد کنیم.

    جشن سال نو میلادی در تفلیس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW