021-88507190

مقصدهای دور و نزدیک برای سفر در پاییز

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 22 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    پاییز یکی از زبباترین فصل های خداست.خیلی از افرادی که اهل سفر هستن این فصل رو برای سفرهایشان انتخاب میکنند و به بهترین نقاط دنیا با ارزان ترین نرخ ممکن سفر میکنند.در پاییز با کوتاه شدن روزها و خنک تر شدن هوا و دور شدن از شلوغی تابستان بهترین زمان برای سفر و طبیعت گردی و کوه نوردی پیش میاد.ما در این مقاله به شما چند تا از بهترین نقاط سفر در فصل پاییز را معرفی میکنیم با مهرپرواز همراه باشید.
    1)استانبول،ترکیه
    استانبول یکی از بزرگترین و شلوغ ترین شهرهای ترکیه هست که بعد از گرمای تابستون و قبل از سرمای زمستون در پاییز بهترین زمان سفر به اونجاست.پاییز فصل حراج های شگفت انگیزه و نرخ هتل ها هم در این فصل کاهش چشمگیری دارد بنابراین بهتره از این نمیشه! همچنین قدم زدن در خیابان های این شهر و تماشای گروه های موسیقی درهوای دل انگیز پاییزی میتونه خاطره انگیز باشه.

    مقصدهای دور و نزدیک برای سفر در پاییز

    2) تایلند
    تایلند یکی دیگر از پر بازدیدترین  کشور های جهانه و آب وهوای این کشور در پاییز و زمستون واقعاٌ عالیه!شدت باران زیاد نیست ،خیلی هم شلوغ نیست و دمای هوا هم متعادله.پوکت از جزایر گرمسیری تایلنده  که در اواسط پاییزو زمستان بهترین فصل سفر به این جزیره است. این فصل ها بهترین زمان برای لذت بردن از برنامه های شبانه (آتش بازی ، رقص فیل ها و ..) و استفاده از تفریحات آبی میباشد.شما میتوانید با تورهای ارزان تایلند به این کشور بینظیر سفر کنید.

    مقصدهای دور و نزدیک برای سفر در پاییز

    3)ایتالیا
    ایتالیا یکی از مشهور ترین و تاریخی ترین کشور های دنیاست.در فصل پاییز فستیوال های مختلفی از جمله فستیوال قارچ ها،شکلات،شاه بلوط و برداشت انگور در این کشور  برگزار میشود که گردشگران زیادی را به سمت خود میکشاند.همچنین پاییز فصل برداشت انگور است که برای ایتالیایی ها اهمیت زیادی دارد.در این فصل هوا در طول روز ملایم و در شب خنک میشود.گردشگران میتوانند از فستیوال ها،آثار تاریخی ، غذاها و نوشیدنی های معروف این شهر زیبا لذت ببرند.شما میتوانید با اخذ ویزای ایتالیا به این کشور سفر کنید.

    مقصدهای دور و نزدیک برای سفر در پاییز

    4)روسیه
    روسیه کشور زیبا و پهناوری است که نیمی از آن در اروپا و نیم دیگر آن در آسیاست.یکی از شهرهای معروف پاییزی در این کشور، شهر نووسیبیرسک  است که به خاطر سرمای شدیدش در فصل زمستان معروف است.در این شهر قبل از شروع زمستان مردم جشن های هندی میگیرند که به نوعی با طلوع گرم خورشید خداحافظی میکنند و پا به زمستان میگذارند. شما میتوانید در پاییز  از مناظر زیبا و دیدنی و آثار معماری بینظیر این شهر لذت ببرید.

    مقصدهای دور و نزدیک برای سفر در پاییز

    5)دبی
    دبی چهارمین شهر پر بازدید جهان است که به دلیل فاصله ی کمی که با ایران دارد عده ی زیادی از ایرانیان نیز به این شهر توریستی سفر می کنند.فصل پاییز و نیمه ی دوم سال به دلیل کاهش دما و دور شدن از گرمای شدید ایده آل ترین زمان سفر به این جزیره ی توریستی است.همچنین بهترین زمان برای لذت بردن از تفریحات آبی و خرید و بازدید از این شهر لوکس است. 

     مقصدهای دور و نزدیک برای سفر در پاییز

    6)اونتاریو،کانادا
    تحولات چشم گیری که در فصل پاییز در کانادا رخ میده این کشور را به یک مقصد سفر بینظیر در پاییز تبدیل میکند.پارکی در استان  الگونکین که خیلی از تورنتو دور نیست در فضایی حدود 7.725متر مربع با جنگل های متراکم از درختان زرد و قرمز افرا و بلوط با دریاچه های آرام و رودخانه های جاری وجود دارد.این پارک مکانی باور نکردنی برای افرادی است که به دنبال آرامش اند.با سوار شدن بر قایق ها از منظره ی درختان و انعکاس تصویر آن ها در آب لذت ببرید و آرامش را در لحظه به لحظه ی سفرتون تجربه کنید.

    تصویری از کانادا

     7)مالزی
    مالزی از جمله کشورهاییست که سالانه میزبان توریست های زیادی از سراسر دنیاست و البته چون رفتن به این کشور برای ایرانیان نیاز به ویزا نداره مقصد گردشگری خیلی از ایرانیان نیز قرار گرفته.این کشور دارای مناظر طبیعی ،حیات وحش و گونه های گیاهی منحصر به فردیه وعلاوه بر این ها یک کشور پیشرفته با امکانات تفریحی زیادی هست که در در همه ی فصول سال از جمله پاییز یک مقصد سفر ایده آل است.شما میتوانید با تورهای ارزان مالزی در این فصل به آنجا سفر کنید.

    مقصدهای دور و نزدیک برای سفر در پاییز

    8)گرجستان
    پاییز در گرجستان یک فصل فوق العاده برای طبیعت گردیه و از بهترین دوره ها برای سفر به این کشور بعد از یک تابستان گرمه. پارک وگل یکی از پارک های معروف گرجستان است که به سادگی میتوان معنی پاییز را در آن جا لمس کرد.فصل پاییز با هوای مطبوعش بهترین زمان برای قدم زدن و بازدید از اماکن دیدنی آنجاست.همچنین علاقه مندان به کوه نوردی و طبیعت گردی میتوانند بدون تردید پاییز را برای سفر به این کشور زیبا انتخاب کنند.

    مقصدهای دور و نزدیک برای سفر در پاییز

    9)بالی،indonesia
    بالی یکی از توریستی ترین جزایر گرمسیری آسیاست و در همه ی فصل های سال بالی بهترین انتخاب برای سفر است.اما اگر از رطوبت و باران زیاد خوشتان نمی آید اواخر پاییز و زمستان میتواند انتخاب مناسبتری برای سفرتان به این جزیره ی رویایی باشد.

    مقصدهای دور و نزدیک برای سفر در پاییز

    10)پاریس،فرانسه
    خیلی از ماها عکس های زیادی از پاییز در پاریس دیدیم و از جذابیت های اونجا با خبریم. سالانه میلیون ها توریست به این شهرسفر میکنند و خاطرات فراموش نشدنی در اونجا میسازن.پاییز پاریس رو به شهره رنگ ها تبدیل میکنه.باغ ها،پارک ها و خیابان های پاریس در این فصل دوس داشتی تر میشوند و دیگر از شلوغی تابستان خبری نیست.فصل پاییز به این شهر جلوه ی دیگری میدهد،قدم زدن در کنار رود سن،خیابان شانزلیزه و باغ تویلری در برگریزان پاییز تجربه ی یک حس متفاوته!شما میتوانید با اخذ ویزای فرانسه به این کشور زیبا سفر کنید.

    مقصدهای دور و نزدیک برای سفر در پاییز

    آژانس مسافرتی مهرپرواز مجری تورهای خارجی و اخذ ویزای کانادا و ویزای شنگن با سال ها تجربه میباشد، شما میتوانید جهت رزرو هتل، تور و پرواز با مناسب ترین قیمت با ما تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW