021-88507190

خوش گذرانی به وقت سال نو میلادی در استانبول

گردشگری م.مقیمی 26 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم قصد سفر به استانبول برای تعطیلات سال نو امسال را دارید، این مقاله برای شماست تا با بهترین تفریحات استانبول در این زمان آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    استانبول در زمان کریسمس و سال نو میلادی پر از تفریحات جذاب و هیجان انگیز می شود. سراسر شهر استانبول جشن و شادی می شود و مردم در کنسرت ها و خیابان های شهر به جشن و پایکوبی می پردازند.اگر شما هم قصد سفر به استانبول برای تعطیلات سال نو امسال را دارید، این مقاله برای شماست تا با بهترین تفریحات استانبول در این زمان آشنا شوید و بتوانید یکی از بهترین سفرهای زندگیتان را با تور ارزان استانبول ژانویه تجربه کنید.

    خوش گذرانی به وقت سال نو میلادی در استانبول

    جشن سال نو در استانبول
    اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که می توانید سال نو را در استانبول حضور داشته باشید، به شما تبریک می گوییم! چراکه خوش گذرانی در زمان سال نو در استانبول به راحتی آب خوردن است! تفریحات هیجان انگیز و جذاب در این زمان در استانبول به وفور یافت می شود، ما برای شما لیستی از جذاب ترین تفریحات استانبول را در این مقاله گردآوری کردیم تا نگاهی جامع به تعطیلات سال نو در استانبول پیدا کنید.

    خوش گذرانی به وقت سال نو میلادی در استانبول

    1.کنسرت در کلیسای سنت آنتوین
    کلیساهای باشکوه استانبول یکی از جاهایی هستند که می توانید در طول سال نو از آن ها بازدید کنید. به محض اینکه پای خود را در کلیساها بگذارید، هیجان نزدیک شدن سال نو را با تمام وجود حس می کنید. دکوراسیون تزئین شده کلیساها با رنگ های جذاب به شما نزدیک شدن کریسمس را یادآوری می کنند. اگر به کلیسای سنت آنتوین در بیوگلوی استانبول بروید، این حس دوچندان خواهد شد.
    علاوه بر این کلیسای سنت آنتوان میزبان کنسرت های بی نظیری از موزیسین های مشهور جهانی در زمان سال نو می شود و می توانید از تجربه حضور در کنسرت در محیط کلیسا لذت ببرید.

    خوش گذرانی به وقت سال نو میلادی در استانبول

    2.کارگاه های آموزش کاپ کیک و کوکتل
    شیرینی ها بخشی جدا ناپذیر از جشن سال نو هستند. کارگاه های آموزش درست کردن کاپ کیک و کوکتل هم در استانبول برگزار می شود و شما می توانید طرز تهیه خوش طعم ترین شیرینی ها را با حضور در این کلاس ها یاد بگیرید و پس از برگشت به خانه تان از درست کردن آن ها لذت ببرید.

    خوش گذرانی به وقت سال نو میلادی در استانبول

    3.آتش بازی بر فراز بوسفوروس
    وقتی ساعت درست روی عدد 12 قرار می گیرد، یک نمایش هیجان انگیز آتش بازی در آسمان شهر استانبول برگزار می شود. آسمان تاریک شب با آتش بازی های رنگارنگ به روزی روشن بدل می شود. شما در هر جای شهر استانبول که باشید می توانید این آتش بازی را تماشا کنید، اما بهترین جا برای بهتر دیدن این نمایش جذاب نزدیک بوسفوروس است. شما می توانید این آتش بازی رنگارنگ را در آسمان استانبول تماشا کنید و برای سال جدید آرزو کنید و این چنین به سال 2018 پایان دهید.

    خوش گذرانی به وقت سال نو میلادی در استانبول

    4.رویدادهای بالیوودی در استانبول
    کلاب ایکس لارج در استانبول به شما این تضمین را می دهد که با حضور در آن جشن سال نو را با تم عجیب و غریب بالیوودی تجربه کنید. تصور کنید که هیجان سال نو با انرژی فیلم های بالیوودی درهم آمیخته شود! شما می توانید در این کلاب سال نو را با رقص های جذاب، محیط رنگارنگ و دی جی های مشهور جشن بگیرید.

    خوش گذرانی به وقت سال نو میلادی در استانبول

    5.کنسرت های جذاب در سراسر استانبول
    استانبول به عنوان یکی از شهرهای برگزار کننده جشن سال نو در دنیا، نمی تواند خاموش و بی سر و صدا باشد! تعداد زیادی از خوانندگان و دی جی های مشهور دنیا در شهر استانبول در طول سال نو روی استیج می آیند و شب فراموش نشدنی را برای توریستان به ارمغان می آورند. در کل شهر کنسرت های متعددی برگزار می شود و شما حق انتخاب گسترده ای برای شرکت در کنسرت ها دارید.

    خوش گذرانی به وقت سال نو میلادی در استانبول

    6.جشن خیابانی سنتی در نیسانتاسی
    اگر لیستی از 10 تا از بهترین مراکز خرید استانبول تهیه کنید، بدون شک خیابان نیسانتاسی به عنوان مرکز مد در استانبول در این لیست جایگاه اول را کسب می کند. در این منطقه رستوران ها و کافه های لوکس متعددی نیز وجود دارد که بر محبوبیت آن در بین توریستان افزوده است. همچنین در این خیابان جشن سنتی سال نو برگزار می وشد و هزاران نفر در آن جمع می شوند و سال نو را به شکلی متفاوت جشن می گیرند.
    آژانس مسافرتی مهرپرواز سالی پر از امید، عشق، هیجان و خوش گذرانی را برای شما آرزو می کند.برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول به وب سایت ما مراجعه بفرمایید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW