021-88507190

پر بازدید ترین کشورهای جهان در سال 2018

گردشگری م.لشکری 23 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    توریستی ترین کشورهای جهان در سال 2018

    شاید شما هم وقتی می خواهید به دنبال یک مقصد مناسب برای سفرهاتون بگردید براتون جالب باشه که بدونید بیشتر مردم دنیا به کجاها سفر می کنند و زیبا ترین کشور جهان در کجا قرار دارد. در این مقاله با مهرپرواز همراه باشید تا با توریستی ترین کشور دنیا آشنا شوید:

    1) فرانسه

    فرانسه با بیش از 86.9 میلیون مسافر اولین کشور توریستی جهان است. هر ساله میلیون ها توریست از سرتاسر دنیا برای دیدن مکان های تاریخی، سواحل و چشم اندازهای زیبا و خوردن غذاهای خوشمزه به این  کشور سفر می کنند. پاریس یکی از پر طرفدارترین مقصد های گردشگری و همچنین از توربستی ترین شهرهای جهان است و این شهر زیبا جزو برنامه سفر خیلی از خانواده ها در دنیا قرار دارد. شما می توانید در کنار سواحل زیبای سفید اقیانوس اطلس که در این کشور قرار دارد استراحت کنید، در کوه های آلپ اسکی یا پیاده روی کنید یا در پاریس به دیدن آثار تاریخی نفیس بپردازید. شما می توانید با اخذ ویزای توریستی فرانسه به این کشور زیبا سفر کنید.

    5 تا از مکان های دیدنی فرانسه

    این مقاصد عبارت اند از:

    1. برج ایفل 
    2. خیابان تروپز که مقصد مناسبی برای سفر تابستانی است.
    3. پیست اسکی شامونیکس
    4. قصر ورسای
    5. مونت سنت میشل

    پر بازدید کننده ترین کشور های جهان در سال 2018

    برج ایفل، از توریستی ترین مکان های جهان

    2) اسپانیا

    اسپانیا با 81.8 میلیون  توریست در رده ی دوم پر بازدید کننده ترین کشورهای جهان قرار دارد. اسپانیا یکی از پر طرفدارترین کشورهای اروپایی، به خاطر زیبایی های قابل توجه آن است. برخی از محبوب ترین جاذبه های توریستی این کشور شامل پارک guell که از مجسمه های نفیس ساخته شده و کاخ الحمرا که شاهکار هنر پس از اسلام است، می باشد. همچنین این کشور دارای سواحل شگفت انگیز با شن و ماسه سفید برای سیاحت کردن است. این کشور به شب زنده داری معروف است و دارای بهترین نوشیدنی های دنیاست. معماری های با شکوه از دیگر جاذبه های این کشور توریستی است. شما می توانید با اخد ویزای توریستی اسپانیا به این کشور زیبا سفر کنید.

    5 تا از جاهای دیدنی اسپانیا

    این 5 مقصد عبارت اند از:

    1. کاخ الحمرا
    2. مسجد کوردوبا
    3. کاخ ال اسکوریال
    4. ساگرادا فامیلا
    5. جزیره ایبیزا

    پر بازدید کننده ترین کشور های جهان در سال 2018

    اسپانیا از زیباترین کشورهای توریستی دنیا

    3) ایالات متحده ی آمریکا

    ایالات متحده ی آمریکا با 76.9 میلیون توریست در رده ی سوم پر گردشگر ترین کشورهای جهان قرار دارد. در ایالات متحده آمریکا شما شاهد قومیت ها و فرهنگ های متنوعی هستید. نیویورک و لس آنجلس دو مقصد محبوب توریست ها برای سفر به این کشور می باشد که مردم سراسر دنیا هر ساله برای تفریح و سرگرمی به سمت آنجا راهی می شوند. یکی از بهترین مواردی که در مورد این کشور وجود دارد این است که در زمستان چندین شهر گرم و در تابستان چندین شهر خنک برای سفر به این کشور وجود دارد. ایالات متحده ی آمریکا یک کشور با امکانات بی پایان است. اگر شما به دنبال یک شهر شلوغ  و پرهیجان و یا یک جای ارام برای استراحت هستید ایالات متحده بهترین جاست و در اون جا همه چیز وجود دارد.  

    5 تا از جاذبه های گردشگری آمریکا

    این 5 مقصد عبارت اند از:

    1. گرند کانیون 
    2. منهتن در نیویورک
    3. پارک ملی یلو استون با چشمه ی آب گرم.
    4. پل گلدن گیت در سن فرانسیسکو
    5. نیاگارا در مرز با کانادا

    پر بازدید کننده ترین کشور های جهان در سال 2018

    تصویری از جاهای دیدنی آمریکا، شهر نیویورک

    4)چین

    چین با 60.7 میلیون توریست در رده ی چهارم کشورهای توریستی جهان قرار دارد. پکن و شانگهای دو تا ازشهرهای محبوب توریست ها در چین هستند اگرچه شهرهای زیبای دیگر با بسیاری از مکان های جالب برای بازدید و تفریح در این کشور زیاد است. معماری شهر های بزرگ در کنار زیبایی های چشمگیر شهر های کوچک، چین را به یک مقصد فوق العاده برای تعطیلات تبدیل می کند. تپه های کارست و ساختمان دو قلو در گلین از مکان های دیدنی در این کشور است. دیوار بزرگ چین بزرگترین ساختمان تاریخ بشر است که اعداد آن را جالب تر توصیف می کنند روی این دیوار 25هزار برج مراقبت قرار گرفته و در مرحله ی اول ساخت این دیوار حدود 300 هزار نفر مرده اند. براورد طول این دیوار حدود 8860 کیلومتر است (اگرچه بررسی های باستان شناسی وجود دارد که طول این دیوار را 21.196 کیلومتر گفته بوده). چین مقصدیست که هیچ کس نمی تواند از آن بگذرد. شما می توانید با اخذ ویزای توریستی چین به این کشور زیبا سفر کنید.

    5 تا از زیباترین جاهای دیدنی چین

    این مقاصد عبارت اند از:

    1. دیوار بلند چین در پکن
    2. ارتش سرخ پوستی در شیان
    3. شهر ممنوعه در پکن
    4. رودخانه لی در گلین
    5. کوه های زرد در هوانگ شان

    پر بازدید کننده ترین کشور های جهان در سال 2018

    دیوار بزرگ چین، از جاهای عجیب چین

    5) ایتالیا 

    ایتالیا با 58.3 میلیون بازدید کننده در رتبه ی پنجم کشورهای پر بازدید کننده ترین جهان قرار دارد. ایتالیا در خط ساحلی مدیترانه قرار گرفته و بخشی از زیبا ترین مناظر را در سراسر اروپا ارائه میدهد. کولوسئوم در رم و ونیز 2 تا از مکان هایی هستن که سالانه مردم زیادی از سراسر جهان را به سمت خود می کشانند. بزرگترین آتشفشان فعال در اروپا ،مقبره و مکان های تاریخی بیشمار، شهرهایی با کوچه های باریک و رمانتیک، دریا و سواحل شگفت انگیز و اما مردمی مهربان از جمله دلایل جذب توریست در این کشور است. همچنین ایتالیا کشوریست که تعداد زیادی آثار تاریخی ثبت شده در یونسکو دارد. شما می توانید با اخذ ویزای توریستی ایتالیا به این کشور زیبا سفر کنید.

    5 تا از جاذبه های دیدنی ایتالیا

    این مقاصد عبارت اند از:

    1. کولوسئوم در رم
    2. ونیز
    3. کلیسای فلورانس
    4. میدان پیازا دل کامپو
    5. پومپی

    پر بازدید کننده ترین کشور های جهان در سال 2018

    ونیز از جاذبه های گردشگری ایتالیا

    6) مکزیک

    مکزیک با 39.3 میلیون توریست در رده ی ششم پر بازدید کننده ترین کشورهای جهان قرار دارد. سواحل شگفت انگیز و نفسگیر مکزیک تنها یکی از دلایل سفر مردم به این کشور است. در مکزیک تعداد زیادی هتل ساحلی فوق العاده وجود دارد که برای گذران وقت و لذت بردن از هر لحظه عالی هستند! افراد علاقه مند به تاریخ عاشق دیدن اهرام و آثار آزتک و موزه های دیدنی این کشور هستند. منطقه های تفریحی بینظیر نیز مکزیک را  به یک مقصد سفر بی نظیر تبدیل کرده است.

    5 تا از جاذبه های گردشگری مکزیک

    این مقاصد عبارت اند از:

    1. تئوتیئواکان و اهرام بزرگ
    2. چیچن ایتزا(بزرگترین شهر مایاها در شبه جزیره یوکاتان)
    3. تولوم (مکان ساحلی عالی برای تعطیلات)
    4. کوپر کانیون
    5. پالنکه

    پر بازدید کننده ترین کشور های جهان در سال 2018

    چیچن ایتزا، از مکان های دیدنی مکزیک

    7) انگلستان

    انگلستان با 37.7 میلیون بازدید کننده در رده ی هفتم توریستی ترین کشورهای دنیا قرار دارد. بریتانیا به تنهایی یکی از شهر های مهم در جذب توریست و لندن یکی از محبوب ترین شهر های توریستی انگلستان است. به راستی در انگلستان همه چیز برای هر سلیقه ای وجود دارد. تپه ها و حومه های شهری ایرلند شمالی یکی از بهترین مکان ها برای اون دسته از افرادیست که به دنبال تجربه ی یک زندگی روستایی هستند. ادینبورگ یکی دیگر از مکان های فوق العاده در انگلستان است که سالانه  جشواره های هنری متعددی در آنجا برگزار میشود و آثار تاریخی و قلعه ها نیز مورد بازدید قرار میگیرد. همچنین وجود کوه ها، تالاب ها و حیات وحش شگفت انگیز اونجارو به بهترین شکل ممکن تبدیل به یک کشور بینظیر کرده است. مطمئناٌ هیچ کس از دیدن این کشور پشیمان نمی شود. شما می توانید با اخذ ویزای انگلستان به این کشور زیبا سفر کنید.

    5 تا از جاذبه های گردشگری در انگلستان

    این مقاصد عبارت اند از:

    1. لندن
    2. ارتفاعات اسکاتلند
    3. استون هنج
    4. ادینبورگ
    5. یورک

    پر بازدید کننده ترین کشور های جهان در سال 2018

    8) ترکیه

    ترکیه با 37.6 میلیون توریست در رده ی هشتم پر بازدید کننده ترین کشور های جهان قرار دارد. ترکیه یک کشور واقعاٌ زیبا با جذابیت های توریستی بیشمار است. استانبول یکی از شهر های باور نکردنی برای توریست ها مخصوصاٌ برای علاقه مندان به تاریخ است. در این شهر زیبا آثار تاریخی ،مناظر زیبا ،امکان تفریحی و مراکز خرید بیشماری وجود دارد. بدروم نیز برای آن دسته از افرادی که اهل شب زنده داری اند شهر فوق العاده ایست. آنتالیا و کوش آداسی از دیگر شهرهای توریستی این کشور است که به خاطر هتل ها و سواحل بی نظیر توریست های زیادی به اونجا می روند. ترکیه یکی از کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان است.

    5 تا از مکان های مشهور ترکیه

    این مقاصد عبارت اند از:

    1. مسجد آبی استانبول
    2. کاپادوکیا
    3. افسوس
    4. بدروم
    5. سواحل بی نظیر

    زیباترین روستاهای ترکیه را بشناسید.

    پر بازدید کننده ترین کشور های جهان در سال 2018

    9) آلمان

    آلمان با 37.5 میلیون توریست در رده ی نهم کشور های پر بازدید کننده ی ترین جهان قرار دارد. کشور آلمان دارای موزه های جذاب و مکان های تاریخی و ساختمان های منحصر به فرد و شگفت انگیزاست. هامبورگ یک شهر زیبا برای آن دسته از افرادیست که به دنبال سرگرمی و هیجان اند اما برلین هم مکان فوق العاده ای برای گذران زمان است و فرانکفورت نیز به خاطر بسیاری از موزه ها و گالری های هنری اش به خوبی در میان گردشگران شناخته شده. شهر بایرن نیز یک شهر بی نظیر برای تعطیلات است. شما می توانید با اخذ ویزای توریستی آلمان به این کشور زیبا سفر کنید.

    5 تا از جاذبه های گردشگری آلمان

    این مقاصد عبارت اند از:

    1. دروازه ی براندنبورگ  
    2. کلیسای جامع کلن
    3. جنگل سیاه
    4. شوان اشتاین
    5. سرزمین مینیاتوری

    پر بازدید کننده ترین کشور های جهان در سال 2018

    10) تایلند

    تایلند با 35.4 میلیون توریست در رده ی دهم پربازدید کننده ترین کشورهای جهان قرار دارد.تایلند یکی از محبوب ترین مقصد های سفر برای توریست هاست به هزاران دلیل که شامل مکان های تاریخی و سواحل فوق العاده ی اونجاست!این کشور به شب زنده داری معروف است  و دارای رستوران ها ، کلاب ها و کلی مکان شاد دیگر است که توریست ها عاشق اونجا هستن.بانکوک با اختلاف زیادی از بقیه ی شهرهای این کشور بهترین شهر تایلند است که برای کسانی که عاشق شب زنده داری و شادی هستن عالیه و برای هر سلیقه ای مناسبه.سامویی از دیگر شهرهای تایلند است که به خاطر سواحل بینظیرش مورد استقبال بسیار قرار گرفته.شما میتوانید با اخذ ویزای توریستی تایلند به این کشور زیبا سفر کنید. 

    5 تا از جاذبه های دیدنی تایلند

    این مقاصد عبارت اند از :

    1. جزیره کو فی فی
    2. فانگ نگا بای
    3. گرند پالاس در بانکوک
    4. مو کو چانگ تایلند‬‎
    5. سواحل ری لی

    پر بازدید کننده ترین کشور های جهان در سال 2018

    آژانس مسافرتی مهرپرواز با سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزای شنگن، ویزای کانادا و رزرو تورهای مسافرتی ارزان آماده ی خدمت گذاری به شما عزیزان می باشد. شما میتوانید جهت اخذ ویزای توریستی و یا رزرو تور(بلیط و هتل و...) با مشاورین ما تماس بگیرید. 


    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW