021-88507190

مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول (بخش دوم)

گردشگری م.لشکری 28 آبان ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    معرفی برترین مراکز خرید در استانبول(بخش دوم)

    همانطور که در بخش اول این مقاله خواندید استانبول یکی از بهترین و جذاب ترین شهرهای خرید و مد در دنیا در کنار کشورهای بزرگی از جمله نیویورک ، لندن ، پاریس و ... است.این شهر در کنار تمام جاذبه های طبیعی و تاریخی اش، امروز به عنوان یکی از بهترین نقاط دنیا برای تجربه ی یک خرید فوق العاده شناخته شده. با سفر به استانبول به مرکز بازارهای بزرگ، مراکز خرید بی نظیر و فروشگاه های لوکس و مدرن ترکیه سفر می کنید. بسیاری از مردم ایران، ترکیه را به عنوان مکانی برای خرید در نظر می گیرند و این غیر ممکن است که کسی به استانبول برود و بدون خرید کردن باز گردد. اجناس ترکی در بسیاری از موارد ، بسیار با کیفیت بوده و در بین برندهای مختلف جهانی، قیمت های مناسبی دارند. از همین رو، تعداد مراکز خرید نیز در ترکیه بسیار بالا است و شما باید بتوانید تعدادی از بهترین آنها را بیابید تا بتوانید خریدهای مناسب خود را انجام دهید. بازار بزرگ استانبول، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بازار سرپوشیده جهان به شمار رفته و گاهی آن را اولین مرکز خرید دنیا می‌نامند. بدون شک استانبول برای عاشقان خرید یک بهشت واقعی به شمار می‌رود.در ادامه ی مقاله قبل با مهرپرواز همراه باشید تا با هم به چند فروشگاه فوق العاده دیگر در استانبول سری بزنیم: 

    مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول

    7- سیتیز نیشانتاشی (City’s Nisantasi)

    مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی در خیابان تشویکیه قرار دارد که به میدان تکسیم دسترسی خوبی دارد و مرکز خرده فروشی در منطقه ای لوکس در استانبول است.این فروشگاه  مرکز مد و فشن در استانبول است و بسیاری از برند های معروف بین المللی و ترک دراین مرکز خرید حضور دارند.نیشانتاشی از پروژه های برجسته در استانبول است که با سرمایه گذاری 125 میلیون دلاری ساخته شده.از جمله ویژگی های این مرکز خرید دارا بودن بیش از 150 مغازه، سینما، شهربازی، ایمجیناریوم، حضور برند های معتبر جهانی و محلی، کافه ها و رستوران های منحصربه فرد است.کافه ی زنجیره ای کانادایی به نام سکند کاپ کافی (Second Cup Coffee) اولین شعبه زنجیره ای خود را دراین مرکز خرید در استانبول افتتاح کرد. آلدو، سواروفسکی، بنتون، اکو، لاگوست، تامی هیلفیگر، کلوین کلاین و ... از برندهای معروفی هستند که در سیتیز نیشانتاشی شعبه دارند. 

    آدرس : Tesvikiye Caddesi No. 162, Sisli, 34365 Istanbul

    مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول
    مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول

    8- پالادیوم استانبول (Palladium Istanbul)

    مرکز خرید پالادیوم در سال 2008 با سرمایه گذاری 230 میلیون دلاری ساخته شده.پالادیوم به خاطر نمای شیشه ای چشمگیرش به یک ساختمان نمادین در ترکیه مبدل شده.این مرکز خرید در بخش آسیایی استانبول در 5 طبقه ساخته شده وحدود 190 فروشگاه، رستوران و فودکورت را در خود جای داده. در این مرکز خرید شما شاهد برندهای شناخته شده بین المللی و ترک با قیمت مناسب هستید.از جمله برند های مشهور گِس، میکائیل کروس، تامی هیلفیگر، زارا و پیرکاردین، استرادیواریوس، اچ اند ام، ماسیمو دوتی، منگو در این فروشگاه حضور دارند. برندهای  آدیداس و گپ نیز دارای اوت لت در این فروشگاه میباشند.

    آدرس : Barbaros Mah. Halk Cad. No:8, Yeni Sahra, Atasehir, Istanbul, Turkey 

    مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول
    مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول

    9- آکمرکز استانبول (Akmerkez)

    مرکز خرید آکمرکز یکی از موفق ترین مراکز خرید در استانبول است که جایزه های جهانی متعددی دریافت کرده. سال 1995 جایزه بهترین مرکز خرید اروپا ، سال 1996جایزه ی بهترین مرکز خرید دنیا و در سال2010 بالاترین رتبه در زمینه‌ی طراحی و توسعه را از آن خود کرد.این مرکز خرید در سال 1993 در فضایی به وسعت 180000متر مربع  و در 4 طبقه ساخته شده ولی با بازسازی های مکرری که انجام شده شما کاملاٌ با یک مرکز خرید مدرن رو به میشوید که دارای 246 مغازه متنوع با حضور برندهای معتبر در دنیاست. این مرکز خرید ماهانه حدود ۱ تا ۱.۵ میلیون بازدیدکننده دارد. ازجمله امکانات این مجموعه رستورانها، سینما، آرایشگاه، خیاطی، سوپرمارکت و پت شاپ میباشد.برند های مشهوری چون لاگوست، هوگو باس، دیزل،ویکتوریا سکرت و... در آکمرکز شعبه دارند.هتل های نزدیک این مرکز خرید، سرویس های حمل و نقل رایگان را به این مرکز ‏خرید دارند.

    آدرس : Nispetiye Caddesi, Ulus, 34337 Etiler, Istanbul

    مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول

    مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول

    10- ساپ پیره استانبول (Istanbul Sapphire)

    ساپ پیره یکی از بلند ترین برج های استانبول است که نیمی از آن تجاری و نیم دیگر آن شامل واحد های مسکونی لوکس است که یک ساختمان ویژه در بویوکدِرِ کادسی میباشد. اگر در طبقات بالایی این برج بایستید، نمای کلی استانبول را می توانید به خوبی مشاهده کنید.در سال 2010 زمانی که این برج ساخته شد،چهارمین برج بلند در اروپا بود.این برج در 52 طبقه با 238 متر ارتفاع ساخته شده. ساپ پیره  دومین ساختمان بلند در استانبول و ترکیه (پس از الماس استانبول در منطقه‌ی مسلک) است. این مرکز خرید دارای بزرگترین محل تمرین گلف در استانبول  است.

    آدرس : Büyükdere Caddesi, 4. Levent, 34330 Istanbul, Turkey

    مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول

    مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول

    11- آستوریا استانبول (Astoria Istanbul)

    در آستوریا استانبول تمامی برندهای برجسته در یک فضای منحصر به فرد در کنار هم قرار دارند.این مرکز خرید دارای رستوران ها و کافه های بین المللی لوکس میباشد.از امکانات اصلی این مرکز خرید ، باشگاه تناسب اندام با تمام امکانات تمرینی پیشرفته ، استخر سرپوشیده و سینمای چند منظوره است.آستوریا به یک جاذبه ی توریستی در استانبول تبدیل شده. این مرکز خرید در فضایی به وسعت  35000 مترمربع  ساخته شده و دارای 110 فروشگاه است. همچنین دارای 49 متر آتریوم (فضای بزرگ و باز وسط ساختمان که توسط شیشه پوشیده شده است) میباشد که بزرگترین آتریوم در اروپا میباشد. مجموعه‌ی دیگری در کنار مرکز خرید آستوریا قرار گرفته است که شامل 160 خانه در متراژ های مختلف است و افراد می‌توانند مدت زمانی که در استانبول هستند اتاق‌های آنجا را اجاره کنند.

    آدرس : Buyukdere Caddesi Astoria Kuleleri No:127, 34394 Esentepe – Istanbul

    مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول
    مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول

    12- آکوا فلوریا استانبول (Aqua Florya Istanbul)

    آکوا فلوریا مرکز خریدی مدرن و با امکانات خوب در کنار ساحل و در نزدیکی فرودگاه اتاتورک است.آکوا فلوریا گرچه با مرکز شهر فاصله زیادی دارد، اما یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول محسوب می شود و بنابراین 100% ارزش دیدن دارد.در این مرکز خرید برندهای روز دنیا و فود کورتی با ویوی فوق العاده در طبقات بالا قرار دارد. آکوا فلوریا در فضایی به وسعت  ۴۵.۰۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای 145 مغازه و همچنین دارای فضای مناسبی جهت پیاده روی میباشد.از جمله امکانات این مجموعه آمفی تئاتری روباز با گنجایش ۹۰۰ نفر و ۱۱ سالن سینما با گنجایش ۱۲۸۰ نفروجود دارد.از دیگر امکانات این مرکز خرید وجود آکواریوم استانبول در این مرکز خرید است.این آکواریوم ۱۷ بخش مختلف دارد که نمونه ای از نواحی جغرافیایی مختلف در دنیا هستند و در طی سفری زمینی، شما را از دریای سیاه در میان آسیا و اروپا، به سمت اقیانوس آرام پیش می برند.

    آدرس : Şenlikköy Mahallesi, Yeşilköy Halkalı Cd. No:93, 34153 Bakırköy/İstanbul, Turkey

    مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول

    مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در استانبول
    آژانس مسافرتی
     مهرپرواز مجری تورهای ارزان استانبول و ترکیه میباشد.شما میتوانید جهت رزرو بلیط استانبول  و یا رزرو هتل در استانبول با مشاورین ما تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW