021-88507190

نمایشگاه محصولات و کالاهای چینی دبی (China Homelife Dubai 2018)

رویدادها و فستیوال ها م.لشکری 10 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
     

    نمایشگاه محصولات و کالاهای چینی دبی (China Homelife Dubai 2018)

    نمایشگاه محصولات و کالاهای چینی دبی از تاریخ  ۲۰-۲۲ آذر ۱۳۹۷ ( ۱۱-۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ ) از ساعت 10 الی 18 درمرکز نمایشگاهی و همایش های بین المللی دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد.  
    این نمایشگاه جزو پربازدیدترین رویدادهای دبی است و اهمیت زیادی در اقتصاد دبی دارد.این نمایشگاه هر ساله در شهرهایی مانند  استانبول، دبی،سائو پائولو، ژوهانسبورگ، بمبئی ، قاهره وعمان نیز برگزار می گردد.

    نمایشگاه محصولات و کالاهای چینی دبی
    نمایشگاه محصولات و کالاهای چینی دبی یک نمایشگاه بین المللی است که به ارائه و نمایش کالاهای چینی می پردازد و بیش از 2 هزارغرفه در فضایی به وسعت 44 هزار متر مربع در کنار هم حضور دارند که در مقایسه با تعداد غرفه‌ها و شرکت‌کنندگان سایر نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های این شهر این ارقام، ارقامی چشم گیری است. این نمایشگاه هر ساله دارای بیش از 12 هزار بازدید کننده از آسیا ،افریقا و خاورمیانه میباشد، همچنین این بزرگترین نمایشگاه محصولات چین در خاورمیانه است.این نمایشگاه فرصت مناسبی برای خرید بدون واسطهی محصولات چینی است که برای راحتی بازدیدکنندگان مترجمان رایگان نیز در آن جا حضور دارند.
    غرفه داران در این نمایشگاه به عرضه ی محصولات نساجی و پوشاک، پارچه، مبلمان، اقلام تزیینی، لوازم خانگی، مصالح ساختمانی، اسباب بازی و روشنایی می پردازند.همچنین شرکت های مختلف سمینارهای گوناگونی در این نمایشگاه برگزار میکنند که بازدید کنندگان میتوانند از این سمینارها نیز بهره مند شوند.

    نمایشگاه محصولات و کالاهای چینی دبی

    شرکت کنندگان در نمایشگاه محصولات و کالاهای چینی دبی
    همه ی افراد از جمله وارد کنندگان،صادرکنندگان، تولید کنندگان، فروشندگان، بازاریابان و تجار کوچک و بزرگ میتوانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.از آنجایی که در تمامی دسته‌بندی‌ها، کالاهای چینی وجود دارند، برای همه مشاغل فرصتی مناسب برای بازدید وجود دارد.این نمایشگاه به شما این فرصت را می دهد تا با تولید کنندگان چینی تعامل برقرار کرده و کیفیت محصولات چینی و بازار چین را بسنجید. به طور کلی سطح کیفیت اقلام چینی بین یک تا سیزده درجه بندی میشود و شما میتوانید اقلام با کیفیت بسیار بالا نیز در بین کالاهای تولید شده و عرضه شده در این نمایشگاه ببینید.
    امروزه در همه جای دنیا محصولات مختلف تولید شده در چین را میبینید و در واقع میتوان گفت چین بخش وسیعی از بازار تجاری دنیا را به خود اختصاص داده است و شرکتهای بزرگ و مطرح دنیا در بخش های مختلف صنعتی و تجاری ، بخش زیادی از مایحتاج خود را از چین تهیه می کنند. این نمایشگاه در واقع یکی از نمایشگاههایی است که تولید کنندگان چینی اجناس تولید شده خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند و علاوه بر این موقعیت محلی دبی نیز موجب شده است که خریداران و بازدیدکنندگان از سراسر دنیا دسترسی بسیار راحتی به این نمایشگاه داشته باشند.

    نمایشگاه محصولات و کالاهای چینی دبی
    عده ی زیادی در این ایام برای بازدید از این نمایشگاه به دبی سفر خواهند کرد ، پس اگر شما هم قصد بازدید از این نمایشگاه را دارید ، پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر نسبت به برنامه ریزی برای سفر خود اقدام کنید.شما میتوانید جهت رزرو تور ارزان قیمت دبی ، خرید بلیط لحظه آخری دبی و یا رزرو هتل در دبی با مشاورین ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. 

    وب سایت : Chinahomelife.ae
    آدرس : Sheikh Zayed Road, Trade Centre 2, Dubai, United Arab Emirates

      
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW