021-88507190

باغ وحش های جذاب استانبول را میشناسید؟

گردشگری م.مقیمی 17 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
استانبول پر از اماکن گردشگری جذاب و توریستی است و از آنجایی که این شهر زیبا دارای تنوع زیستی گوناگونی هم هست، چندین باغ وحش زیبا نیز دارد که بازدید از آن ها به هر توریستی توصیه می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آشنایی با 6 باغ وحش جذاب در شهر زیبای استانبول 

    استانبول پر از اماکن گردشگری جذاب و توریستی است و از آنجایی که این شهر زیبا دارای تنوع زیستی گوناگونی هم هست، چندین باغ وحش زیبا نیز دارد که بازدید از آن ها به هر توریستی توصیه می شود. پس حتما در طول سفرتان به استانبول سری به این باغ وحش های بی نظیر در استانبول بزنید و این تنوع زیستی گوناگون را از نزدیک تماشا کنید. با مهرپرواز همراه باشید تا بهترین باغ وحش های استانبول را به شما معرفی کنیم.

    1. باغ وحش بوسفروس

    باغ وحش بوسفروس یکی از جاذبه های گردشگری استانبول است که باید از آن بازدید کنید. باغ وحش بوسفروس یکی از بهترین باغ وحش های استانبول به شمار می آید و در آن می توانید خرس های گریزلی، گورخر، شیر و دیگر حیوانات وحشی را از نزدیک تماشا کنید، این باغ وحش خیلی بزرگ نیست، اما مطمئن باشید که امکانات زیادی دارد که حتما شما را جذب خود می کنند.
    آدرس: Crocos Place در استانبول

    باغ وحش های جذاب استانبول را میشناسید؟

    2. دلفیناریوم استانبول

    دلفین ها یکی از صمیمی ترین و دوست داشتنی ترین حیوانات روی زمین هستند و بازدید از آن ها ساعاتی فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان می آورد. در دلفیناریوم استانبول علاوه بر دیدن این موجودات بامزه می توانید نمایش های جذاب حیوانات دیگر مثل سیل و یک وال سفید کوچک را نیز تماشا کنید.
    آدرس: استانبول، محله سیلاهتاراگا

    6 باغ وحش جذاب در استانبول

    3. آکواریوم امار

    در آکواریوم اگار می توانید دنیای سحر آمیز زیر آب را کشف کنید. در این آکواریوم زیبا در استانبول می توانید انواع و اقسام موجودات دریایی از کروکودیل های ترسناک گرفته تا عجیب ترین و منحصر به فرد ترین ماهی های دنیا را تماش کنید. آکواریوم امار کارمندان مهربانی دارد که با خوشنودی تمام اطلاعات لازم را در مورد موجودات دریایی به شما ارائه می کنند.
    آدرس: استانبول، محله اونالان

    باغ وحش های جذاب استانبول را میشناسید؟

    4. پارک گربه ها

    پارک گربه های یکی از بامزه ترین باغ وحش های استانبول است، چراکه شما می توانید انواع و اقسام گربه ها را در آن تماشا کنید. پس اگر شما هم عاشق گربه های بامزه هستید، معطل نکنید و از پارک گربه های استانبول دیدن کنید. شما می توانید چند ساعت هیجان انگیز را با این موجودات بامزه پشمالو سپری کنید و عکس های به یاد ماندنی بگیرید. همچنین می توانید به آن ها غذا و آب بدهید. فقط سعی کنید که صبح ها از این مجموعه دیدن کنید، چراکه بعد از ظهرها بسیار شلوغ است و شاید نتوانید با گربه های زیبای این پارک بازی کنید.
    آدرس: استانبول، محله سوگانلی

    باغ وحش های جذاب استانبول را میشناسید؟

    5. آکواریوم تورکوا

    آکواریوم تورکوا یکی از پر بازدیدترین و مشهورترین آکواریوم های استانبول است و خوبیش این است که در داخل یک مرکز خرید واقع شده است. به همین دلیل شما می توانید کل روز خود را در مرکز خرید بگذرانید، خرید خود را انجام دهید و بعد از باغ وحش تورکوا دیدن کنید و بعد یک غذای خوش طعم در یکی از رستوران های مرکز خرید را نوش جان کنید. تصورش را بکنید که وارد یک تونل بشوید، در حالی که انواع و اقسام کوسه ها و ماهی های رنگارنگ در اطرافتان شنا می کنند و به شما خوش آمد می گویند!
    آدرس: استانبول، محله کوکاتپ

    باغ وحش های جذاب استانبول را میشناسید؟

    6. آکواریوم استانبول

    بین همه باغ وحش ها و آکواریوم های ترکیه، آکواریوم استانبول بهترین است، چراکه انواع و اقسام حیوانات را در خود جای داده است. در مجموعه آکواریوم استانبول، جذاب ترین جایش محل نگهداری پنگوئن های بامزه است. به هیچ عنوان بازدید از آکواریوم استانبول را از دست ندهید، چراکه علاوه بر این پنگوئن های بازیگوش و جذاب، موجودات دریایی خارق العاده ای نیز در آن زندگی می کنند. همچنین می توانید از فروشگاه آکواریوم استانبول، برای عزیزانتان سوغاتی بخرید.
    آدرس: استانبول، محله سنلیکوی
    بازدید از آکواریوم ها و باغ وحش های استانبول یکی از بهترین تفریحاتی است که می توانید در استانبول داشته باشید و به طور حتم یکی از بهترین خاطرات زندگیتان خواهد شد. اگر شما هم قصد سفر به استانبول را دارید، با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید تا تور استانبول را به شما معرفی کنیم.

    باغ وحش های جذاب استانبول را میشناسید؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW