021-88507190

بهترین ساحل های گرم و آفتابی برای فرار از سوز و سرمای زمستان

گردشگری م.مقیمی 19 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سوال این است که چه جاهایی در جهان وجود دارد که بتوان در آن ها چند روز زمستانی را در کنار سواحل گرم و آفتابی گذراند؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سوال این است که چه جاهایی در جهان وجود دارد که بتوان در آن ها چند روز زمستانی را در کنار سواحل گرم و آفتابی گذراند؟ البته که جاهای مختلفی هستند که می توان برای یک تعطیلات دلپذیر زمستانی به آن ها سفر کرد. از جمله مالدیو، استرالیا، برزیل و .... اما انتخاب شما کدام مقصد است؟
    جزایر تایلند
    اگر دنبال سواحلی با شن های سفید و کلبه های زیبای چوبی و دراز کشیدن روی تخت های ننو بین درختان بلندبالا هستید، سفر به جزایر تایلند بهترین گزینه برای شماست. اقامت در جزایر تایلند به معنای واقعی کلمه رویایی است. در جزایر تایلند می توانید یکی تعطیلات آرامش بخش را سپری کنید و در کنار آن از تفریحات هیجان انگیز مثل غواصی و دیگر ورزش های آبی لذت ببرید.
    بهترین زمان سفر به جزایر تایلند: ماه نوامبر تا فوریه

    بهترین جاهای گرم و آفتابی برای فرار از سوز و سرمای زمستان

    آفریقای جنوبی
    اقامت در کیپ تاون بسیار جذاب و دل انگیز است، چراکه می توانید از سواحل مسحور کننده آن دیدن کنید و یا در رستوران های بی نظیر و لوکس آن غذاهای خوش طعم میل کنید. هر رویایی که از یک تعطیلات منحصر به فرد درذهن داشته باشید، در کیپ تاون به بهترین شکل تحقق می یابد. اگر دوست دارید در اماکن کمتر شناخته شده اقامت کنید، می توانید به ساحل اووربرگ بروید و تعطیلات شگفت انگیز خود را در کنار سواحل مسحور کننده آن بگذرانید.
    بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی: ماه اکتبر تا آپریل

    بهترین جاهای گرم و آفتابی برای فرار از سوز و سرمای زمستان

    جزایر مالدیو
    مالدیو بهشت زمینی است و یک مقصد لوکس توریستی به شمار می آید و یک مقصد تفریحی ایده آل در فصل زمستان است. اقامت در هر کدام از جزایر مالدیو در نوع خود بی نظیر است و روزهایی بی نظیر را به بهترین شکل و لوکس ترین حالت برایتان به ارمغان می آورد. پس خود را برای یک سفر فراموش نشدنی به جزایر مالدیو و اقامت در هتل های لوکس آن آماده کنید.
    بهترین زمان برای سفر به مالدیو: ماه دسامبر تا مارچ

    بهترین جاهای گرم و آفتابی برای فرار از سوز و سرمای زمستان

    ویتنام
    ویتنام مقصدی جذاب، زیبا و هیجان انگیز برای یک سفر ایده آل است و هر صفت خوبی که می توان به یک مقصد توریستی اتلاق کرد، می توان به ویتنام نسبت داد.ویتنام یکی از جذاب ترین کشورهاییست که می توانید به آن سفر کنید.هوشی مین شهری فوق العاده است و ساحل آن به طرز غیر قابل باوری زیباست و گویی جزایر کوچک و خلیج های درامتیک آن به دنیای دیگری تعلق دارند.
    بهترین زمان برای سفر به ویتنام: تا ماه آپریل

    بهترین جاهای گرم و آفتابی برای فرار از سوز و سرمای زمستان

    کامبوج
    اگر دوست دارید که از زیباترین سواحل جنوب شرقی آسیا دیدن کنید، باید چمدانتان را هرچه سریع تر جمع کنید و به کشور باستانی کامبوج سفر کنید. یک دنیا جنگل های زیبا و آثار باستانی ارزشمند در کشور کامبوج وجود دارد. شما می توانید طلوع زیبای خورشید را بر فراز معابدی نظیر آنگکور وات تماشا کنید و در کنار یکی از سواحل زیبا و دل انگیز کامبوج بنشینید و از آرامش سواحل آن لذت ببرید.
    بهترین زمان سفر به کامبوج: ماه نوامبر تا آپریل

    بهترین جاهای گرم و آفتابی برای فرار از سوز و سرمای زمستان

    کرالا
    کرالا ایالتی زیبا در جنوب کشور هند است و فضای سبز فوق العاده جذابی با درخت های نخل بی نظیر دارد. از طرفی سواحل کرالا بسیار زیبا هستند و اقامت رویایی بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد و یک دنیا از احساسات جدید را به رویتان باز می کند. با اقامت در کرالا می توانید در کنار زیباترین سواحل ساعاتی آرامش بخش و دل انگیز را برای خودتان رقم بزنید.
    بهترین زمان برای سفر به کرالا: ماه سپتامبر تا مارچ
    انتخاب شما برای تجربه یک سفر زمستانی دل انگیز و ساحلی کدام کشور است؟ با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین تورهای زمستانی را به شما معرفی کنیم.
    با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید تا بهترین مقاصد گردشگری زمستانی را به شما معرفی کنیم تا تصمیمتان برای سفر راحت تر باشد.

    بهترین جاهای گرم و آفتابی برای فرار از سوز و سرمای زمستان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW